It's mah Feeling °/Nieuwe Topics

#4It’s Mah Feeling!|Miss B is Confused°

PicsArt_05-28-03.33.03

Welkom bij: 

2016-05-13-16-32-56

Ik  ben confused. I wi’ll tell You why..

Allemaal hebben we wel eens van deze uitdrukking gehoord of  zelfs uitgesproken: ” Ik vergeef maar ik vergeet niet..”PicsArt_06-17-10.09.06

Ik vond het wel interessant om hier even bij stil te staan. Persoonlijk betekent vergeven voor mij dat je iemand compleet vergeeft voor zijn of haar daden. Je geeft de persoon een complete nieuwe kans. Je bent bereid om wat er is gebeurd achter jullie te laten. In mijn ogen betekent  vergeven automatisch ook compleet vergeten. Want anders kies je er toch voor om niet te vergeven? Want je hebt immers ook de mogelijkheid om niet te vergeven. Maar goed..

Je praat het uit en geeft de persoon een nieuwe kans en gaan jullie verder alsof er niets gebeurd is. Maar nu komt er het andere gedeelte waar ik mijn vraagtekens bij zet:

”Maar ik vergeet niet” Hmmmm… Strange..  als je iemand vergeeft dan laat je de issue toch compleet achter je? Maar hoe kan het dat je het niet vergeet? Ergens snap ik het wel…maar dan ook weer niet. .. ik vind het twisted wat vind jij?

Vergeven is toch compleet vergeten?

Of heb je het recht om niet te hoeven vergeten omdat je iemand hebt vergeven ?

Wat vinden jullie?

Ik hoop dat jullie mij uit mijn verwarring kunnen helpen.

Because i just don’t get it..

PicsArt_04-17-04.28.11

10 thoughts on “#4It’s Mah Feeling!|Miss B is Confused°

  1. Heyhey Ramona Girl! Ja weird hè? Ja.. ik heb dat gelukkig nog niet persoonlijk meegemaakt dat iemand dat tegen mij zei. Maar ik hoor het zo vaak om mij heen. En dan denk ik tja .. hoe zit het nou ? Het is toch vrij simpel of je vergeeft compleet of je vergeeft gewoon niet… Maar ja negeren is ook een optie.. pfff blijft een raar iets..

    ThnQ girl voor je reactie! Superlief van je!😄😘

    Liefs, Miss B.

    Liked by 1 persoon

  2. Is een moeilijke, zelf helaas meegemaakt. En ik vergeef diegene echt voor wat hij deed, maar dat vergeten werk ik aan. Daarom gebruik ik het gezegde ook niet, is namelijk toch op sommige momenten ontzettend moeilijk..
    Liefs!

    Liked by 1 persoon

  3. Heyhey Kimberly! ThnQ You Girl for Sharing
    Ach wat vervelend..ja het is ook moeilijk ik zou ook die gezegde ook niet gebruiken.. ik denk ook dat het soms tijd nodig heeft om te helen en om iets te verwerken. Voordat je iemand compleet kan vergeven. Denk ik dan.. ik zou persoonlijk alles echt goed moeten verwerken(ligt aan de ernst van de situatie) Zodat ik door kan gaan met alles en iemand daadwerkelijk kan vergeven. (als ik daarvoor heb gekozen.)
    ThnQ girl voor je reactie waardeer het heel erg.. ♡
    Liefs, Miss B.😄

    Like

  4. Soms wil je wel vergeven, maar laat de ander je niet vergeten…. Dat gebeurt ook wel eens. Dan worden gebeurtenissen uit het verleden telkens weer voor je voeten gegooid. Dan kun je best vergeven, maar als het probleem niet stopt…wordt vergeten zo moeilijk. Verwarrende uitspraak. Ik denk er ook vaak over na. Ben er nog niet uit. Misschien is het vergeven en ‘accepteren’ dan beter als je niet vergeten kunt. Dan leg je je erbij neer, je vergeeft en je gaat toch verder. Ik peins nog even verder. Mooie dag, liefs! 💖

    Liked by 1 persoon

  5. Ola girl! ThnQ Hans de Gans voor je reactie! Dat is defenitly mooi gezegd! Ik denk ook dat accepteren en vergeven meer bij elkaar past! Echt mooi gezegd!!! It makes more sence.

    Ja klopt.. dat is jammer want dan kun je niet echt een nieuwe chapter beginnen… als je er steeds aan herinnert wordt door de ander. Vergeven is opzicht iets moois je bent bereid de relatie of vriendschap te redden. En tja.. gezien we niet perfect zijn is wel zo fijn om een echt oprechte kans te kunnen krijgen. En die persoon in kwestie moet er voor zorgen om nooit meer the same mistake te maken… ja het blijft een moeilijk iets..
    ThnQ Girl! Voor je reactie ik waardeer het enorm 💋♡💋♡
    Nog een hele nice weekend toegewenst!

    Liefs, Miss B

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

