Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#34 Tea Time| Ohw Yeah! It’s Friday!|Morning Quote| PepT@lk|Morning Vibe°

PicsArt_06-03-08.59.27

Heyhey L@diesss!

Zo ik ben er weer… kunnen jullie geloven dat het al vrijdag is! I can’t. Het is best funny.. ik heb het idee dat ik twee dagen geleden jullie een fijne week heb toegewenst. But anywayssss:

It’s Fridayyyyyyyy!

PicsArt_06-17-08.33.24.jpg

En dat betekent dat we de thee inruilen voor een heerlijke cocktail! Hahaha soort van dan! Tuurlijk niet op de vroege ochtend maar you know.. om in de weekend vibe terecht te komen.

PicsArt_06-03-09.11.48

Morning Quot

So…Girlz! Dit is de quote die ik voor this morning wel leuk vond na een busy week met veel deadlines, afspraken, meetings, examens & presentaties is it time to relaxxxxxxx!

weekendZet je hoofd op zero . Ohw yesss schud alles even van je af en laat dat allemaal voor wat het is voor monday!

Laten we maar eens lekker genieten van onze welverdiende weekend! We deserve it,  Right? Yoehoeeee!

PepT@lk°

Nog even doorzetten want op dit moment moeten de meeste van jullie nog eerst deze laatste werkdag afronden.

Don’t worry voor je het weet zijn de uren voorbij gevlogen. Nog  één  keer die fiets op de snelweg op de trein of bus in . En dan kunnen we  finally het weekend officieel verwelkomen! Yayyyyyy!

 

Weekend Vibe°

Come on Girlz!! Voetjes van de vloer!

Yeah!

 

4649579c4d8059a7f050e60bbb581507

See ya’ll Monday @ our next Tea Time?

PicsArt_04-17-04.28.11

21 thoughts on “#34 Tea Time| Ohw Yeah! It’s Friday!|Morning Quote| PepT@lk|Morning Vibe°

  1. Normaal zou mijn weekend al begonnen zijn omdat ik op vrijdag altijd vrij ben, maar helaas moet ik vandaag werken !! Heel raar als je normaal op vrijdag thuis heel veel gedaan krijgt.. hahahaha. We schuiven het een dagje op en ga intens genieten van de komende 2 dagen! 😀
    have a great weekend B!
    Kiss

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey! ThnQ Dear💋
    ja vrij op vrijdag is super want je gaat met een soort voorsprong het weekend in! Dus ja dat is balen.. maar inderdaad je hebt gelukkig nog de komende twee dagen! Ohwww yessssss! Nog even doorzetten dan je kan het! Ik wens je ook een superfijn weekend ! Big Hug Miss B.♡ Bedankt voor je reactie superlief van je!

    Liked by 1 persoon

  3. Mja, ik weet niet ik dat gevoel nog wel eens terug wil hahahaha, niet alle tieners hebben het zo leuk gehad 🙂 Ik weet wel dat mijn smaak heel erg veranderd is, BC is nogal zoet he !? en ik drink niet meer zoveel zoets.. des te nieuwsgieriger ben ik nu, dus ik ga het toch weer eens drinken 😀

    Liked by 1 persoon

  4. Ja dat is wel zo! Maar ik weet zeker dat je ook leuke tiener herinneringen hebt gehad. Ook zijn ze maybe niet zo veel focus op the great memories want wat gebeurd is eenmaal al gebeurd.

    Ik ben nu echt benieuwd wat je er van vind. Wanneer je het gaat drinken laat je me weten of je het uiteindelijk nog even lekker vind also toen? 😊

    Liked by 1 persoon

  5. Ik ga genieten van mijn weekend, net te horen gekregen dat ik maandag de sleutels mag ophalen van mijn kamertje! Ik ben echt blij met je steun en je peptalks you knowwww haha.. je bent echt super motiverend en ben blij dat jou posts mij geholpen hebben om door te gaan en het is gelukt!!!! maandag eindelijk de sleutel yeeeeeahhhh

    Liked by 1 persoon

  6. Olaaaaa darling!!! Ohww yeahhhh!!!! Wat goed nieuws hey!!! Ahww lieffie Ik Ben zoooooooooooooo happy voor Je!💃💃💃💃💃💃💃💃🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉
    You deserve all the best! Wat Leuk! Sgt are u ready for this new chapter in you’re life! Dat wordt vieren dit weekend! Ik wens je heel veel plezier ! ! Gefeliciteerd Sistah!🎈🎊🎈🎊🎉🎊🎈🎉
    Ik wens je een fijne weekend toe met zo’n mooi nieuws gaat dat defenitly lukken! Ohwwyesss yeah! 😎 Let’s the weekend begin!

    Big hug! You’re Sistah Miss B.

    Liked by 1 persoon

  7. JAAAAAA FINALLY !! ik ben er echt heeeeelmaal klaar voor I GOT THIS haha! ik ga het zeeeeeker vieren , ik ga heerlijk het weekend in , ik denk een bezoekje aan ikea en een lekkere taart haha! Kan niet wachten tot ik in mijn huisje woon.. word echt een geweldige tijd!

    KUSJESSSS SISS! geniet heerlijk van het weekend !

    Liked by 1 persoon

  8. Heerlijkkk meid bewaar een stukje taart voor me! hahaahah😂😝 sounds fun! It makes me extra happy that your’e happy. Leuk schat IKEA i love ikea😍😍 het wordt defenitly een leuke tijd! No doubt about that!! 🎊🎈🎉Veel suc6 met het inrichten! Dat is de leukste deel! Zal ik zeker doen ik ben helemaal ready for this weekend!!! Ohw yesss.

    Veel liefs..💋😘😄♡

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

