Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#35 Tea Time|Let’s be Friends with Monday!|Morning Quote | PepT@lk| Morning Vibe°

PicsArt_05-28-03.32.09

PicsArt_06-19-11.04.37

Okay it’s Monday!!!!!! So there we go! Come on.. Girlz! I know.. Je hebt er  vast  geen zin! Maar we gaan this Morning zin maken!PicsArt_06-17-01.20.34 Get up girl! Sleep jezelf naar de keuken maak een kopje cappuccino or whatever dat je lekker vindt. Effe bijkomen & Let’s get starteddddd!

Hoe was je weekend?  Ik hoop dat julie er net zo van hebben genoten als ik. We gaan een nieuwe week tegemoet met veel positiviteit, doorzettingsvermogen en powerrrrrrrrrr!!!!!!!! Ik hoop dat je een leuke weekplanning hebt.

& Don’t forget: Als je niks hebt om uit te kijken creëer voor jezelf iets om naar uit te kijken. Dat doe ik ook altijd  als geen leuke dagplanning heb dab ik trakteer mezelf dan op iets moois of ik ga ergens iets lekkers eten. (It works.) Deze week moet ik een aantal dingen regelen. Ik heb een shopdate with hubbie en ik ga even terassje pakken met een vriendin van mij. Er is namelijk een nieuwe lunchroom geopend en daar gaan we een lekker even bij kletsen. Ik heb een drukke heerlijke gevarieerde week voor de boeg. Ik heb er zin in!

PicsArt_06-19-11.26.58

Lets T@ke a Look!download (2)

Deze qoute is gewoon perfect for this Morning! Een nieuwe week met veel moois. Zullen we het daar op houden? Vaak zien we monday als een vreselijke dag die ons wegrukt van onze weekend mood. (En als ik eerlijk mag zijn bekijk ik het  negen van de tien keer ook zo.) Ik ben nou eenmaal geen big fan van monday. Het komt way to fast. Maar ja er tegen op zien heeft ook bepaald geen zin..

PicsArt_06-19-11.20.28

Dus ik het leek me wel leuk om ons allemaal te helpen om maandag in een different way te bekijken. Monday moeten we zien als een nieuwe kans de start van een nieuwe week.(Duh..dat is het ook.) een nieuwe week die ons de kans biedt om een betere persoon te zijn, goede dochter moeder, vriendin of vrouw, collega of klasgenooot te zijn. Een nieuwe kans om te werken aan onze toekomstplannen of aan die ene promotie die jij maybe op het oog hebt. Of om te werken aan die ene herkansing. De nieuwe kans om nu wel met vlag en wimpel te slagen voor je examen. Wat het ook is wat we willen behalen monday geeft ons die kans om dat te doen. En om een betere week te maken van deze week dan de week ervoor. Als we het zo moeten bekijken dan klinkt het not bad, right?

So yesss.. maandag is niet één van onze beste vrienden, right? Ik denk dat het komt omdat maandag meestal ons weer van onze ‘vrijheid’ beroofd. En dat doet maandag ook. We moeten weer veel ‘moet‘ dingen doen. En we worden verwacht om weer op school of werk te zijn. Of staat er weer veel dingen die gedaan moeten worden als huismoeder. Persoonlijk denk ik dat maandag best leuk kan zijn. Maar we moeten het accepteren zoals het is. (Als je moeite hebt tenminste with the mondays) dat maakt het way easyer om er mee om te gaan. Theorie is makkelijker dan praktijk that’s for sure. Maar goed het is te proberen, nietwaar?

PicsArt_06-19-11.06.33

images (16)

PicsArt_04-17-04.28.11

12 thoughts on “#35 Tea Time|Let’s be Friends with Monday!|Morning Quote | PepT@lk| Morning Vibe°

  1. Totaal geen zin in vandaag. Ik heb de kinderen net weggebracht ben de zwangerschapsmisselijkheid is killing me !! Maar door dit berichtje ( nou ja peptalk dan ) ben ik er weer klaar voor 💪

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Girlllllll! Goodmorning awhhh schatje toch!
    Ik ben blij dat de peptalk je heeft geholpen. Yayyyyy!!!! & Girlll lees ik het nou goed?!? Ben je zwangerrrr? Wat leukkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!! Nou, de zwangerschapsmisselijkheid is minder leuk natuurljk! hihihihi! Congratz my dearrrrr!
    🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊

    Big Hug! You can do it girl!!!! Let’s Face this Dayyyyyy!💪💋

    Liked by 1 persoon

  3. THANKYOU. Jaa , momenteel 2 maandjes & derde kindje. Maar yess er can do it . wij vrouwen zijn definitie van strong ! 😊

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

