Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#36|Tea Time|Dreams |PepT@lk Morning Quote & Vibe.

 

PicsArt_05-28-03.32.09

PicsArt_06-19-11.04.37

Goodmorning Chicasssss! It’s Tea timeeeeee Yay!! Zo hier zit ik dan ik heb zojuist even een paar buikspieroefeningen gedaan.PicsArt_06-17-01.20.34 Effe interessant doen hahaha! But yess it try to be fit!  Lol we wi’ll see how it goes! Ik ben er wel serieus mee bezig. Manlief loopt rond met een wasbordje en ik wil natuurlijk niet achterblijven. Over manlief gesproken binnenkort heb ik een interessante intervieuw met hem so stand by…

So today heb ik weer een drukke planning voor de boeg maar het gaat wel lukken. Ik hoop alleen dat het weer een beetje meewerkt. Yesterday was het weer echt tien keer niks, regen, regen en nog eens regen. Ik was kletstnat toen ik weer binnen was. Regen houdt me niet tegen om naar buiten gaan. Ik blijf de hele herfst toch ook niet binnen. Maar om nou rond te lopen als een natte dweil was ook weer a little bit too much! But anyways.. Zullen we gaan kijken naar de  Morning Quote die ik today heb uitgekozen?

PicsArt_06-19-11.26.58

Ik vond deze wel passend voor today. images (70)Tadaaa hier issie dan! Dreams we all got them. Big ones and little ones. Allemaal hebben we dingen die we willen bereiken. En de enige die je droom waar kan maken ben jezelf! Oh yessss!!

In deze qoute zit ook stukje humor:

In high Heels offcourse” dat vond ik het leuke wat ik ervan heb begrepen is dat het bereiken van je dromen om een leuke manier moet verlopen. Het najagen van je dromen moet niet je vreugde afnemen. Of ten koste gaan van jezelf of anderen om je heen.

Ik heb enkele tips die je maybe kunt helpen. Dit is in ieder geval my way of thinking om mijn doelen te bereiken. Maybe it helps you to.

● Laat het najagen of verwezelijken van je droom niet ten koste gaan van jezelf of anderen. Het moet een leuke journey worden.

● Geloof in je kunnen. You got this!  Girl! Je kunt je dromen waarmaken. Even if nobody believe in you, blijf in je zelf geloven. maar wees realistisch. 

●Wees realistisch it’s defenitly gonna takes time, inzet en veel opofferingen. niks komt immers uit de lucht vallen.

● En het is defenitly belangrijk om je zelf de volgende vragen te stellen:

Ben ik er klaar voor?

Wat zijn de middelen die ik nodig heb om mijn dromen te kunnen realiseren?

Is dit werkelijk wat ik wil of is het iets tijdelijks? Zoals je weet veranderen we als menszijnde best vaak. We krijgen soms andere interesses en andere kijk op dingen. En ook andere prioriteiten.

PicsArt_06-19-11.20.28

Dreams we al got them niks mis mee! Of het nou je eigen business is, je rijbewijs die je wilt halen, werken in ontwikkelingslanden of een wereldreis maken.. of wat dan ook you can do it!  Ik geloof in jou nu jij nog..

PicsArt_06-19-11.06.33

 

 

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

2 thoughts on “#36|Tea Time|Dreams |PepT@lk Morning Quote & Vibe.

Geef een reactie

