Nieuwe Topics/Review with Miss B.

Review With Miss B.|Lipstick W7° Kijk je mee?

PicsArt_06-20-07.49.49.jpg

2016-06-20-20-16-57

So girlz ..

Even een girlztalk tussen door. Ik wou jullie even iets kleins met jullie delen. Yesterday heb ik een leuk  lippenstift gehaald. Kijken jullie mee?

 

PicsArt_06-20-07.10.22

So girlz!

Ik was al een tijdje op zoek naar een nice en elegante wijnroodachtige lippenstift. En die heb ik gevonden, yesss Ms. B is very happy, Yay!

PicsArt_06-20-07.18.56

Het heeft een mooi prijsje €4,00 en de verpakking is supercute! Ik heb hem bij de voordeelwinkel gekocht. 

PicsArt_06-20-07.32.53

Maar goed een mooie verpakking is niet alles en zeker niet de belangrijkste. Ath least not for me.  So .. zullen we kijken wat ik ervan vind?

Blijft het goed zitten? Ohw yess het blijft goed zitten.

Maar laten we eerlijk zijn het is natuurlijk geen M.A.C. met M.A.C. kan ik eten en drinken en blijft het prima zitten. Maar deze  blijft goed zitten in de zin dat het niet vervaagd ofzo en het heeft een nice shine. En het plakt niet. Ik heb de laatste kunnen bemachtigen! Yess.. Ladies deze lippenstift is helemaal uitverkocht. Dat zegt toch al wat lijkt mij en dat heeft me ook nieuwsgierig gemaakt om het uit te probreren. Off course heben ze nog andere nice colors. Ik zal zeggen het is defenitly een must try…

2016-06-20-20-31-58

Girlz! Ik ben er very happy mee het is precies de tint waar ik al tijdje naar op zoek was. Zo staat hij op mijn lippen.

Ben jij bekend met  lippenstift van W7? Wat is jou ervaring? Ken jij ook eentje die je me kan adviseren

Ps: die van M.A.C. die heb ik al:P. hihi.

PicsArt_04-17-04.28.11

14 thoughts on “Review With Miss B.|Lipstick W7° Kijk je mee?

Geef een reactie

