Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#37 Tea Time|Only You!|PepT@lk|Morning Quote & Vibe°

 

PicsArt_06-21-11.12.50

PicsArt_06-19-11.04.37

Hey girlz, Goodmorning! 

Ik hoop dat jullie heerlijk hebben geslapen.PicsArt_06-20-07.27.42 I did!  En ook hoop jullie ook. So yesterday had ik een heerlijke dag. Wel drukjes..dat wel..maar op een plezierig manier. Ik kan niet klagen…het is heerlijk als je dingen op planning zet en alles ook gedaan krijgt. It’s a great feeling, right? So girlz.. ik heb lekkere broodje ei gegeten met een heerlijke mok koffie verkeerd. So girlz, gisteren ben ik weer wezen shoppen en ik heb leuke dingen gehaald voor the boyz and me. (Off course). It was fun! I really enjoy the shopping time. Meestal als ik een big shopdate op planning heb staan dan shop ik alleen. Want dan kan ik duizend keer op en neer lopen zonder dat ik iemand irriteer of uitput. And girlz ik zeg jullie eerlijk.. dat is heerlijk! Ik heb dan altijd succes en ik scoor dan very nice items. Voor de rest had ik yesterday homework gedaan met prinsje. En daarna heb ik lekker gegeten en gechild met manlief en kijken naar een aantal programma’s met een heerlijke bak chips (I know don’t judge me.) Hahaha! De buikspieroefeningen en gezond eten is yesterday een beetje  voor niks geweest.

But hey! Today is another day, right? So this morning was ik weer uit shoppen ik heb nice things gehaald. Ik hoop dat jullie ook volop geniet en van the sale these days…

PicsArt_06-19-11.26.58

Tadaaaaa! Dit is de Quote van today..so yess.. gisteren had ik het met jullie over dreams die we hebben en over het bereiken daarvan. And today leek het me wel great om  het nou over veranderingen te hebben die we soms  in ons leven willen doen.images (69) As you may know staan we allemaal on a different point our lives. Some off you studeert nog, andere zijn afgestudeerd en  jong en zijn bezig met het stichten van een gezinnetje (in die zit ik.)

Anderen hebben maybe al grown kids die het huis zijn. Als je grotendeels dingen hebt die voorheen tot je toekomstplannen behoorden kan het zijn dat je nu juist een aantal dingen wilt veranderen. Soms lopen dingen nu eenmaal niet zoals we gepland hebben. Maar in plaats van zitten treuren of te blijven malen over hoe je het voor jezelf had gewild. Moet je beseffen dat je alsnog veel aan je leven kunt veranderen.  Ohw  yess Girlz & ladies! Wij zijn degene die controle hebben over onze leven. Soms beseffen we dat niet en nemen we genoegen met hoe de dingen gaan.. and that’s okay…maar dat betekent niet dat het zo hoeft te blijven. Je kunt de roer om draaien. 1 ding moeten we beseffen : jij hebt de contole over je leven. Zoals de quote zegt; ‘No one can do it for you’ . 

PicsArt_06-19-11.20.28

So yes… maybe sta jij op dit moment op dit kruispunt dat moet kiezen om je leven zo te houden zoals het nu is of om de roer om te draaien.images (2)And that’s okay.. je wilt een paar dingen anders wilt zien in je leven zien. So come on girl!

Kies voor the changes that you can make en laat het treuren, piekeren of malen voor wat is. Bekijk voor jezelf eens goed wat je wilt veranderen in je leven en waarom. Het kan van alles zijn…

Als je voor een opleiding hebt gekozen die uiteindelijk niet echt jou ding hoeft je daar geen genoegen mee te nemen als je  het niet leuk vindt. Het kan…. maar het hoeft niet. Je kunt een opleiding gaan volgen die je wel uiteindelijk every day fluitend naar je werk laat gaan. Is het rondreizen iets wat je altijd wou maar is nooit echt wat van gekomen? Spaar ervoor al laat alsnog je wens uit komen. Je kunt dan weliswaar niet de wereldreis maken zoals je wilt. Maar je kunt wel een paar landen bezoeken. Waar een wil is.. is een weg nietwaar? 1 ding is zeker wat het ook is dat we willen veranderen moeten we niet vergeten dat wij hebben uiteindelijk de  controle hebben. En alleen wij kunnen dat voor ons zelf doen. Nobody else! Heb jij dingen in je leven die je graag anders wilt? Zit niet bij de pakken neer! You can do it! Ohwww Yess! We can do it!

PicsArt_06-19-11.06.33

images (1)

PicsArt_04-17-04.28.11

4 thoughts on “#37 Tea Time|Only You!|PepT@lk|Morning Quote & Vibe°

Geef een reactie

