Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#39 Tea Time|Morning T@Lk-Quote | PepT@lk|Mah Morning Vibe

PicsArt_06-03-08.59.27

 

PicsArt_06-19-11.04.37

picsart_03-04-10-23-161

Its Fridayyyyyyyyyyyyyy!!

Goodmorning chicasssss! YES YES YES!PicsArt_06-23-09.14.54 We kunnen finally vrijdag verwelkomen. Het ging best snelletjes naar mijn idee.

Ik had een heerlijke week achter de rug. Drukjes.. maar lekker druk. (If you know what i mean).

So ladies ik hoop dat jullie met een tevreden gevoel terug kunnen kijken naar deze week.

Off course werkte het weer niet helemaal mee. Maar goed we hebben ook goede momenten met het weer mogen beleven.

So girlz.. ik heb inmiddels al een paar dingen gedaan this morning. Vandaar dat iets later ben today. Ik heb onze prinsje naar school gebracht en onderweg naar school hadden we this morning deze selfie gemaakt tadaa:

PicsArt_06-24-10.36.54

Daarna heb ik boodschapjes gehaald voor today. Because it’s friday right? En dus is het wel leuk om een paar lekkere dingen in huis te hebben. Ik heb een kado gekocht voor onze prinsje @ Bart Smit…

PicsArt_06-24-12.19.53

Yep..ik heb snel een foto mogen maken voordat het werd ingepakt. He loves voetbal en FC Barcelona is zijn nr.1 team. Toen wij die unieke bal zagen konden we het niet laten. En met zijn favoriete speler op nog wel. Ik heb hem goed verstopt! Hij krijgt hem pas wanneer school dicht is want we willen nog een paar dingen erbij toevoegen. Een paar keer per jaar zit zijn bed vol gifts omdat we proud zijn op hem omdat hij zijn best doet op school doet en de keuzes die hij maakt. Dus voor degene die hem kennen sssstttt…hihihi.

Ik heb een heerlijke weekend voor de boeg met fam. Ik hoop dat jij ook leuke plannen hebt voor in het weekend.

So girlz.. remember dat ik jullie yesterday tijdens onze tea time vertelde dat ik naar een nieuwe luchroom zou gaan die pas geopend is? Daar over later in week meer.

Zullen we gaan kijken naar de morning qoute dat mijn aandacht het meest heeft getrokken this morning ? There we goooo! 

PicsArt_06-19-11.26.58

Uhuh Girlz! Je hebt zelf on your’e own way wel ondervonden that this life isn’t easy… het is heel belangrijk om positief te zijn.1272988596-Positive-Life-Quotes-10 It defenitly builds you up. But let’s be real… het is niet altijd even makkelijk om positief te blijven. That’s a fact. And i get that.. Maar het is belangrijk om dit wel als mindset te hebben vind je niet? Het doet jezelf en anderen goed. En je kunt de challenges die op je pad komen beter handelen en er beter mee omgaan…ath least dat vind ik dan.

Ik denk dat je het jezelf moeilijker zal maken met negatieve gevoelens. It wil break you down ath some point. Niemand kan stralen of doorzettingsvermogen kweken of forward gaan in life with negativiteit that’s for sure… So yeah! Stay positve Girl! En leid je leven met een positieve instelling. Try to… Persoonlijk denk ik dat het belangrijk is om een positieve maar toch realistische mindset te hebben. It Really lifts you up.. if you know what i mean. Er gebeuren zoveel dingen en we maken ook zoveel mee dat een positve mind, vibes and life heel essentieel is. So yess.. dat is wat ik uit deze qoute heb kunnen halen.

PicsArt_06-19-11.20.28

So girlz! Wat het ook is wat we meemaken probreer positief te blijven. Desondanks we te maken kunnen krijgen with things dat we maybe niet zo fijn vinden. Keep your’e head up, Girl! And stay poositive we all need positive vibes! Ohwww Yeahhh! Come Girl! No matter wat het leven naar ons toe gooit stay positive! You got this! We got this!

 

Ik heb weer een leuk review voor jullie die post ik na onze tea time. Die zal ik later op de dag  op mijn blog plaatsen goed?

So stay tuned!  

Het is  finally weekendddd! Ik wens jullie a great one toe! We gaan lekker positief het weekend in!

It’s Time for the weekend vibe! Lekker swingend the weekend in!

Are you ready? I am!

PicsArt_06-24-10.45.16

 

4649579c4d8059a7f050e60bbb581507

PicsArt_04-17-04.28.11

4 thoughts on “#39 Tea Time|Morning T@Lk-Quote | PepT@lk|Mah Morning Vibe

  1. Oke.. dit weekend ga ik echt die Blue Curacao drinken !! hahahahaha vorig weekend niet aan toe gekomen, maar ik denk dat ik hem vanavond eens even ga presenteren voor mijzelf LoL
    Heel fijn weekend B!
    kus

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

