Nieuwe Topics/Review with Miss B.

Review (Repeat) & Showing off a New Color| Sharing is Caring, Right?

2016-06-20-20-16-57

Hi Ladiesss!

So .. Here i am! As promised met mijn review over een nagellak that i buy.  Let’s check it out!

PicsArt_06-24-05.58.55.jpg

Isn’t this color lovely girlz? Naast black is dit mijn lievelingscolor.. ik denk dat mijn ring dat wel laat zien..lol.. but yess i love this color het is hip, elegant en fleurig ath the same time. It’s so me! So..when a saw this color .. girl.. was ik meteen verkocht. En het komt in een in groot potje. Het zit goed.. het is defentily geen topmerk maar goed ik kijk niet altijd naar merk. I buy it because i loved it.. and soms komen er verassende resultaten uit onbekende merken. Daarom sta ik open voor alle merken..dus het was wel leuk om te ontdekken dat deze merk zeker okay is.

 

PicsArt_06-24-05.35.02

Ik  heb wel eens eerder een review gedaan van deze merk bay the way…Dus voor jou die mijn vorige review over deze merk heeft gelezen wil ik deze kleur met jullie delen. Isn’t it Lovely?

En voor alle nieuwe volgers die erbij zijn gekomen leek het mij wel leuk om opnieuw een nieuwe review te doen  van het merk met een different color. En alweer ben ik heel positief over deze nagellak. Met topcoat on top blijft het iets langer zitten 2 tot 3 dagen. Maar ja.. met afwassen begint het los te laten. Zonder een topcoat blijft het 1 dag tot twee dagen zitten. (Niet heel lang i know).. maar goed ideaal voor een dagje uit. In mijn opinion in ieder geval door de kleur de moeite waard.

 

2016-06-20-20-31-58

PicsArt_06-24-05.46.57

It’s very clear that i’m very happy with it! Hahaha! Girlz het is de moeite waard to try it on..voor een eurootje is het not a big deal to try right?

Qua kleur geef ik deze nagellak een 10. Het is een kleur die bij bijna alle kleuren past en het heeft iets fleurigs. Jullie weten inmiddels dat ik niet iemand ben die veel kleur draag en vooral niet opvallende kleuren. En als ik opvallende kleuren draag dan doe ik dat meestal met sjaaltjes, nagellak and handbags of armbanden. en dat is ook wat ik met deze kleur doe ik heb een jasje van deze kleur, sjaaltje en sieraden van deze kleur en nu nagellak.

Als ik kijk naar de prijs klopt het precies voor the way it performs.

So girlz.. dit was de review van dit nagellak. I hope that ya’ll liked it.

Wat vinden jullie van deze kleur? En kennen jullie een merk die ook exact deze kleur heeft maar langer blijft zitten?

PicsArt_04-17-04.28.11

 

6 thoughts on “Review (Repeat) & Showing off a New Color| Sharing is Caring, Right?

Geef een reactie

