Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#43 Tea Time|Don’t try so hard to Please People..| Morning Quote & Vibe°| PepT@lk

PicsArt_06-26-04.37.31

PicsArt_06-19-11.04.37

Goodmorning!! Girlzzz! Are you ready to face this day?IMG_20160424_004210 Daar gaan we weer een nieuwe mooie dag tegemoet! We almost there nog one single day & we kunnen friday finally weer verwelkomen!  Ik heb gekozen voor koffie geen tea for Miss B Today! Ik heb gekozen voor zwarte koffie!

Hahah ik moest meteen aan Jandino denken hihihi. Maar goed Girl Zwarte koffie voor the boost this morning! En to go..That’s right you where.. Koffie helpt je meteen!! Als je weet ik bedoel laat me weten. Hihihi!But Girlz! Ik wou jullie allemaal bedanken voor jullie begrip. Ik baalde enorm dat we onze tea time gisteren moesten skippen. Maar ik ben er weer! Yayyyyy!! Zullen we dan maar gaan kijken naar de Morning Quote die ik uit heb gekozen this morning?

 

PicsArt_06-19-11.26.58

So Girlz.. Ik vond deze quote wel een mooie voor this morning..

Sterker nog..Ik vond deze quote perfect! Girlz..images (47) Let’s check it out! Toen ik deze qoute tegenkwam dacht ik : Ohwww YESS!

Pfff.. ik moest meteen automatisch diep zuchten..Want helaas  kan het voorkomen dat we dit allemaal weleens hebben gedaan.. bewust of onbewust. .

Je kent het wel .. er zijn dingen die jij zo graag wilt doen maar dat je ouders het niet zo zien zitten… je houdt uiteindelijk rekening met je ouders (als ze geluk hebben) en besluit je plannen aan te passen.. Ouders happy maar jij deep down niet..

Of je denkt eigenlijk heel anders over bepaalde dingen maar sluit je uiteindelijk toch aan bij de rest  om maar niet de enige te zijn die er anders over denkt. Of hoe vaak heb jij wel niet tijdens een dagje shoppen met je vriendinnen niet een topje, nice dress or shoes links laten liggen omdat je vriendinnen het afkeurden en het totaal niet mooi vonden terwijl jij er op slag verliefd op bent geworden? Je gaat naar huis en je hebt vreselijke spijt dat je hem niet hebt gekocht en als je gaat kijkn waarom.. omdat anderen  het niet leuk vonden. Of je houdt van een bepaalde kleur of kledingstijl maar er wordt commentaar over gegeven. De commentaar die ik persoonlijk altijd hoor is: ”Draag je nou alweer zwart?!?”  Tja… dat zie je toch? Denk ik dan. Ik had het toevallig eergisteren met 1 van mijn lezers erover…

Met als gevolg?

De automatische neiging die je dan vaak krijgt is dat je er op gaat letten.. Dat gebeurde dus bij mij ook. Ik ging er op letten en probeerde andere kleuren te dragen om maar van die gezeur af te zijn. In the mean time was ik dood ongelukkig tijdens elke gekleurde item die ik aan had. Totdat ik op een gegeven moment mezelf afvroeg waar ik nou eigenlijk mee bezig was. Waarom  ging ik me aanpassen ? Het is zeker niet dat iemand mij met een mes aan mijn keel gedwongen heeft om kleur te dragen…ha! Dat zal wat zijn..

My Question For You°

Maar op 1 of andere manier blijft het toch hangen wat men tegen je zegt in je achterhoofd in je onderbewustzijn en hebt je de neiging om daar toch gehoor aan te geven. Terwijl het buiten jou eigen ik is of totaal niet jou stijl is. It happend to me.. Weird..isn’t it? Heb jij weleens die neiging gehad?

Ik had dat met het dragen van kleur en op de middelbare school moest ik helemaal “in” zijn.  En tot laatst leefde ik een bepaalde hoogeisende lifestyle die te hoog gegrepen voor mij was fysiek. Ik deed alles en was overal desondanks ik op het punt was om in te elkaar te storten allemaal puur om maar geaccepteerd te worden.. Totdat ik een paar maanden geleden daar abrupt een einde aan maakte. Het was enough! Heb jij ook zo’n  aha moment gehad waarbij je tegen jezelf zei: Dat kan echt niet meer zo doorgaan? Let me know..

Mijn Aha Moment!

En had die aha moment  dus ook en ik probeerde te achterhalen wat mij nou precies motiveerde om buiten mijn comfort zone te gaan en toen wist ik het: Ik wilde de goedkeuring of acceptatie van anderen. Ik wilde niet steeds commentaar horen op de kleur van mijn outfits.  The next question die ik aan mezelf stelde was: Waarom moet ik wie ik ben of wat ik leuk vind aan de kant zetten om iemand anders een plezier te doen? En sinds wanneer zegt de kleur zwart iets over je persoonlijkheid? Are u kidding me? Ik weet nog toen iemand tegen mij zei: Je bent een heel droevig persoon he? En ik dus vragen: hoezo? Nou..omdat je altijd zwart draagt..Seriously???? Als we nu iedereen om kleur zouden moeten beoordelen wie ze zijn als persoon dat wordt het weleens een hele klus.

But anyways…Toen ik de reacties hoorde weet je wel die klank van tevredenheid in hun stem irriteerde het mij heel erg. Want ze zijn tevreden omdat ik eruit zag zoals zij dat wilden zien. In the mean time ik ben heel ongelukkig en onzeker want ik voel net een lopende regenboog. Het is niet mijn stijl it’s not me. En toen vielde het kwartje.. What the hack am i doing?! Ik hoef helemaal niet gekleurde kleding te dragen  als ik dat niet wil..ik moet niks.. ik heb een vrij wil. En ik hoef ook niet van die toren hoge onhaalbare eisen aan mezelf te stellen. This is me!  Ik hou van zwart en ik maak gebruik van kleur in mijn outfits op mijn manier.  Ik kleed mezelf aan for me not for you. Ik ben beperkt in mijn energie en dus dit is mijn limit dit is wat ik geven kan. PUNT. Ben ik niet goed genoeg voor jou omdat ik niet aan je eisen voldoe? Daar is de deur! Je bent niet verplicht om deel te maken in mijn leven en ik ook niet van de jouwe als het op deze manier moet..

So.. Yess.. Dit was mijn persoonlijke ervaring. Maar het kan altijd erger. Especially als je het vergelijk met anderen die een bepaalde levenstijl moeten leven die ze is opgedragen. En jaren van hun leven heb verspild in het pleasen van mensen. Door angst om anders niet geaccepteerd te worden. It’s crazy and sad @ the same time, right?  Dat je je zo moet voelen je voelt je gevangen ook op die manier..

Of anderen die jaren  een bepaalde studie/opleiding moesten volgen omdat hun ouders anders weigerden om een andere studie te betalen puur omdat de studie die hun kind wou volgen in their eyes niet goed genoeg was. Wat voor keus hadden ze? Hadden ze dan uberhaupt een keuze?  Ze moesten die studie maar doen. Ze konden immers nog niet zelf hun studie betalen en dus is het maar doen wat de ouders willen terwijl hun hart daar niet ligt. Je kunt dan niets anders doen dan je ouders pleasen..

Of anderen die zich compleet “veranderen” om geaccepteerd te worden is het zo wrong dan om te zijn wie je bent?

En zal je eigenljk ooit iemand volledig kunnen pleasen? Er is altijd wel iets dat not good enough is..

She Choose Her Own Happiness!

Allemaal hebben we gelezen of gehoord dat Alicia Keys heeft gekozen om geen make up meer te dragen.  Ze wil zijn wie ze werkelijk is. Ik bewonder haar attitude zo van:”This is me en niet anders” en jammer genoeg zijn er niet veel die haar navolgde.Twisted he? Je zult nu wel denken hoe bedoel je  Miss B jammer dat niemand haar volgde?!? We moeten toch uniek zijn? Klopt.. your’e right.. maar ik bedoel het niet zo.. Niet volgen in het lopen zonder make up. Maar meer in het kiezen voor jezelf.  Zij koos voor wat haar happy maakte. En waarschijnlijk is happy dan ze ooit is geweest! Ook al zou het betekenen dat ze in the headlines zou staan of dat ze de enige zou zijn die dat doet.. She didn’t care. Ze koos voor zichzelf!

Wees wie je bent als persoon en hoe je wilt zijn en niet zijn wat anderen willen of van je verwachten. Ook als je in de minderheid bent kies voor jezelf  om je leven te leiden zoals jij het wilt. In die opzicht bedoel ik dat er niet veel zijn die haar navolgen.. Want je jezelf zijn betekent: Courage (Moed)… 

PicsArt_06-19-11.20.28

So Girlz.. We moeten ons mannetje staan!images (25) Houden we van black of welke kleur dan ook en willen we alles in die kleur kopen? Girl do your’e thing! It’s your’e money, Your’e Body and your’e life! you’ve got the RIGHT to do that!! 

Denk jij anders over iets dan anderen om je heen? Wees niet bang om te zeggen wat jou mening is..Waarom hebben anderen wel the right om dat te doen en jij niet? Jou mening telt ook. Je mag jezelf ook uiten.

Leef volgens je kunnen don’t cross the line.. streef niet naar een lifestyle die je niet kunt betalen omdat jij anders achterblijft..

Leef volgens jou kracht. Leningen doen schulen opbouwen of verkeerde prioriteiten stellen? And believe me ik zie dit zo vaak om mijn heen. Om maar te kunnen zeggen dat je dit ook hebt of om maar volgens een bepaalde standaard te leven die men gecreëerd hebben? No way!

Puur dingen doen omdat het hoort. Anders ben je niet goed genoeg of anders blijf je achter. Kun je die desnigers clothes niet betalen?  Doesn’t matter Girl. But it doesn’t make you any less.. je kunt andere nice things aandoen en net zo mooi of zelfs mooier uitzien. Hou je niet van make up? Of in ieder grval niet elke dag?  Maar doe je het om in de zogenaamde profiel te passen die mensen hebben verzonnen..

Girl! Girl! Girl! You don’t have to.  Je mag.. maar je moet niet. Your’e a grown woman! In ieder geval big enough to make your’e own choices.

Als je een bepaalde leeftijd bereikt dat je volwassen genoeg bent om op je eigen benen te staan,  Your’e making your’e own money and you got you’re own place.. Girl Girl Girl! Degene die on top staat en het recht heeft to rule your’e life is: YOU! Nobody else!

In mijn rubriek: It’s mah Feeling!  Zal ik het over hebben hoe ik hierover denk. Girlz! Be you! It’s okay. Om te zijn wie je bent.. om te doen wat  jij wilt. It’s your’e, Right! YOUR’E Right, Don’t You Dare Let Anyone Take that Away From You! Come Girl!

1 Thing is For Sure You Feel Free When You Choose You!

-Miss B.-

(I’m just saying.)

●●●●●●

Ik wens jullie een Beautifull D@y toe Girlz!

Come  on Girlz Let’s Face this Day!

We got this!

●●●●●●

 

PicsArt_06-30-11.40.33

Deze liedje motiveerde mij om een almost naturall picture te maken.

PicsArt_06-24-10.45.16

 

 

images (12)

PicsArt_04-17-04.28.11

18 thoughts on “#43 Tea Time|Don’t try so hard to Please People..| Morning Quote & Vibe°| PepT@lk

  1. Je bent beeldschoon met make-up op.. maar je bent net zo prachtig zonder! Ik hou van iemand die puur is, zonder lagen op het gezicht.. So it suits you perfectly! 🙂
    Jezelf zijn is vaak moeilijk voor mensen, want iedereen heeft een drang om anderen blij te willen maken en leuk gevonden te worden.. Het geeft een enorme druk en dat moet je helemaal niet willen.
    Leven is zoveel leuker als je jezelf accepteert in plaats van anderen 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey Girl awhh thnx,Girl! Ik word er helemaal verlegen van! Ja klopt het geeft je echt een pressure pff en weet je wat moeilijk is ? Mensen blij maken.
    Zeker weten het leven is dan veeeeeeel leukerrrrr ! Echt mooi gezegd.

    Bedankt voor je lieve reactie♡♡♡♡ Big Hug! 😄😙😘

    Liked by 1 persoon

  3. Weer een heel mooi stukje geschreven babe! And your gorgeous! Durfde ik maar zonder makeup naar buiten te gaan, helaas ben ik heel onzeker over mijn huid. Maar ik vind het ook een hele mooi quote. Het is jouw leven en je leeft nu, je moet jezelf accepteren hoe je bent en niet andere mensen gaan lopen pleasen omdat zij weer anders over dingen denken. Fijn weekend meid! XxxX

    Liked by 1 persoon

  4. Awhhh ThnQ you Dear so lief!!!
    Ja.. ik begrijp het .. But don’t worry Dear.. allemaal hebben we wel iets waar we onzeker over zijn..Zal ik iets met je delen? Waar ik persoonlijk heel maar dan ook heel onzeker over ben zijn mijn voeten want ik heb namelijk platvoeten…
    Lopen met open sandalen is niet iets wat ik graag doe of ik moet sandalen hebben die het goed kunnen verdoezelen…

    Preciesss Girl!! We’ll Said!! dat heb je echt zo mooi en goed gezegd! En weet je wat moeilijk is ? Mensen pleasen?*Uhg*Onbegonnen werk… om al je kostbare tijd te besteden om mensen te pleasen is defenitly a No No ! Doet je dat wel dan zul je gefrustreerd raken.
    ThnQ Dear jij ook een wonderfull weekend toegewenst! ♡
    ThnQ dear voor je reactie ik waardeer het heel erg! 😙😙

    Hugz, Miss B.

    Liked by 1 persoon

  5. Your welcome babe! En nog een geheimpje. Ik heb ook zware platvoeten hahahah. Echt erg! ik draag zelfs steunzolen, mijn voeten zijn helemaal doorgezakt lol. Maarja, gewoon lekker je ding doen! Dan word het leven een stuk leuker/makkelijker! 😉 XxxxX

    Liked by 1 persoon

  6. Ja??? Achh wat naar hey! Nou dan snappen we elkaar!
    Ik heb steunzolen gehaald maar ik zeg je eerlijk heeft mij niet echt geholpen zelfs niet die op maat gemaakte van de pedotherapeut echt erg! Maar ja ik heb het van mijn Pa.
    Hihihi ja zeker weten! Dat is het beste wat we kunnen doen☺😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

