Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#46 Tea Time|Morning Quote| N’-Joy Life!|PepT@lk| Morning Vibe

PicsArt_06-26-04.37.31

PicsArt_06-19-11.04.37

Goodmorninggggggggg!!!!!!! There we goooooo !PicsArt_07-02-08.52.13Het is dinsdag how are u doing girl? Lekker geslapen? I hope so! Because i did! Today ben ik in een relax mood! Ik heb heerlijk mijn workout gedaan om mijn spieren te ontspannen. We have to look good & keep the body and mind up up up! Ohwwww Yeah! Effe een sneak peak van this morning. Ik heb nog niet ontbeten maar wel een lekkere shake gedronken.

Daarna heb ik de kleine naar school gebracht en boodschapjes gehaald. En even wezen rondneuzen in de Action en Hema. En weer leuke dingen gehaald. Lekker via voice geappt with mah Girl This morning via What’s App! Big Hug for you Girl! So gisteren ben ik ben best laat naar bed geweest. Ik was met een tante van me aan het voicen via app en het werd een beetje heel erg laat maar goed ik heb het toch aardig gedaan. Ik ga zo lekker op de bank bijkomen.

Sharing is Caring, rihght?

Zo dit is een nieuwe deel van mijn morning routine. Remember the best project that we can work on is: ourselves! So that’s what i’m doing right now… So this morning was het sporten this Girl is masterlijkkkk! Ik zal zeggen check her out!

PicsArt_07-04-06.48.05

Yesterday! Ging ik samen met mah Bbyboy gingen we lekker sporten in de park! Het was heerlijkkkk! We hadden veel lol. En een paar sprintjes verder waren we na afloop ready voor een paar cool down oefeningen.

PicsArt_07-04-07.26.15Je voelt je zo fit afterwards. Nou van het ‘ heerlijk’ weer van yesterday is er jammer genoeg niets meer te merken. Genoeg gekletst.

Zullen we gaan kijken naar de favorite qoute van één van mijn  volgers?

Ohw Yessssss! Laten we dat maar doen…

PicsArt_06-19-11.26.58

Zosimpelisdangeluk°

Check haar blog !

http://zosimpelisdangeluk.wordpress.com/

 

Let’s Check the Favorite Quote van Zosimpeldangeluk! 8e003f506dd97aa15cb5b4c247cbaba0There we gooooo! So Yesss.. wat ik eruit heb kunnen halen is als volgt. Ik vergelijk het “Dansen“in dit qoute met het leven. Je moet van je leven kunnen genieten.

Het leven leven om te leven is zonde.(Sounds complicated, right? Hihihi ik hoop dat je me nog kunt volgen). En toch komt het weleens voor dat sommige mensen dit gevoel hebben. Het ligt aan wat ze hebben meegemaakt offcourse zo’n gevoel krijg je niet zomaar.

Het is defenitly een heel aanmoedigende qoute. Alles wat je doet in je leven dat goed is moet je defenitly met veel vreugde doen. Anders gaat alles onder je neus voorbij! We defenitly don’t want that, don’t we?

PicsArt_06-19-11.20.28

So yesss!!!! No matter what, we have to try to keep enjoying life! Ohw Yesss..PicsArt_07-04-09.47.36 Tuurlijk soms zien we het even niet zitten en zijn we minder aan het genieten  but that’s normal. Het leven heeft nu eenmaal ups and downs. Maar we have to keep it up! Richt je leven op een manier in dat jou happiness meer in the spotlight is. We moeten ons leven op een manier inrichten of leven dat het ons happy maakt. En off course leven we niet in een fantasy world. Maar de kunst is om no matter what vreugde te halen uit alles wat je doet. Geniet van de simpele dingen, geniet van de zon die schijnt, geniet van het daglicht dat weer heb mogen zien today, geniet van je dierbaren en geniet van alles wat jij persoonlijk leuk vindt. Enjoy to the max! It’s very important! We need to Enjoy life!

PicsArt_06-24-10.45.16

13-1

PicsArt_04-17-04.28.11

6 thoughts on “#46 Tea Time|Morning Quote| N’-Joy Life!|PepT@lk| Morning Vibe

Geef een reactie

