Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#47 Tea Time|Morning Quote van..| It’s Time to Do it!|PepT@lk|Morning Vibe

PicsArt_06-26-04.37.31

PicsArt_06-19-11.04.37

It’s Wednesdayyyy!!! Girl Dag 3 van deze ‘nieuwe’ week.. 2016-07-06-00-02-37

We zitten op de helft  van deze week dus tja echt een nieuwe week is het niet meer. Maar goed are u ready for this new day? I am. Ik zit vandaag nog lekker in mijn pyama op de bank. Ik heb mijn workout iets later ingepland . Sometimes we need a chill moment.

So i’m having my moment right now. Al wil ik toch snel even iets halen dat ik gisteren heb gezien…maar goed ik kijk zometeen wel wat ik doe.

Ik geniet tijdens dit artikel van een heerlijk knoflookbroodje en een krentenbol met alweer een kopje zwarte coffee. Girl.. i’m skipping the tea right this morning…

So Girlz… Zullen we gaan kijken naar “De Morning Quote van”?

PicsArt_06-19-11.26.58

So this is the quote van this morning Let’s Check it Out! Het is de Favorite Quote van:

SoBeautyWoman°

Neem eens kijkje op hun blog als je ze nog niet volgt op:

http://sobeautywomen.wordpress.com/

Yayy! Let’s Check it out! Het is een motiverende Quote. 61M5DIS0DjL._SX450_ (1) Hier is het!

Ohw Yesss! Vinden jullie dit niet een motiverende qoute?

SoBeautyWoman ik begrijp wel waarom jullie dit een mooie quote vinden. Het is zeker een quote die je tot actie stimuleert. Het geeft je zo’n You can Do It! Boost.

Ik word er echt helemaal enthousiast van! Het past echt bij mijn plannen voor de komende tijd!

Waar we ook staan op dit moment in ons leven als we dingen in mind hebben die we heel graag willen bereiken dan laat deze quote ons er echt diep over nadenken. Als we er zeker van zijn dat we dat willen doen dan moeten we maar eens met onszelf aan tafel zitten. Wat wil ik doen? Wil ik het echt heel graag realiseren? Zo ja..in hoeverre zou ik mijn droom kunnen realiseren? Heb ik voldoende motivatie om het waar te maken? En wat zijn de opofferingen die ik er voor moet doen? Ben ik bereid om deze opofferingen te maken? Het is tijd om het niet meer alleen te wensen maar om het te doen. We kunnen beginnen met alles vorm te geven. Want als het iets is dat je wilt gaan realiseren dan moet je toch ergens beginnen. Het laatste wat je wilt is dat het tot een wens blijft of spijt krijgt dat je nooit je wens hebt kunnen waarmaken, nietwaar? Als het niet lukt weet je in ieder geval het hebt geprobreerd nietwaar? Niet probreren maakt dat je jezelf voor altijd zou afvragen: Wat als ik het had geprobreerd ?

PicsArt_06-19-11.20.28

So yes Girlz!!!! Deze quote was defenitly een eye opener voor me today! Ik heb inderdaad  iets dat ik heel graag wil doen.

En dat ga ik de komende tijd zeker vormgeven:

 I Wish it that’s one step & and i already Dream of it,

But now i’m gonna Do it! 

Ohw yesss Girl! Het is werk aan de winkel for me!!! So girlz..net als ik hebben jullie vast ook dingen die jullie willen doen of bereiken. It’s time to do step 3: Do it! We kunnen het!! Off course moet je wel een goede basis hebben en alles goed plannen. We moeten wel beseffen dat er een verschil is in wat we willen doen en we wat in praktijk kunnen doen. Dat besef ik ook wel. So i wi”ll keep it realistic. But i wi”ll do it! Ohw Yessss i wi’ll!

Maar wat het ook is dat we willen bereiken: We got this Girl! Het enige wat we moeten doen is geloven in onszelf en onze droom waar maken tot waar het haalbaar is. We kunnen nu eenmaal geen zandkasteel bouwen op water right?

Ben jij er klaar voor om je droom te realiseren? Heeft deze Quote jou ook een extra Boost gegeven this morning?

Let’s Face this New Day! Ik hoop dat je een leuke planning voor de boeg hebt today.

PicsArt_06-24-10.45.16

 

13-1

PicsArt_04-17-04.28.11

4 thoughts on “#47 Tea Time|Morning Quote van..| It’s Time to Do it!|PepT@lk|Morning Vibe

  1. Heyhey Robin Girl!
    How are you doing Girl! ThnQ!
    Ik ben zeker aan het genieten van deze mooie dag! Ik hoop jij ook! We hebben gelukkig een sunny day 2Day dus kan niet missen, Right?!

    Bedankt voor je lieve reactie! ♡

    Liefs, Miss B.💋

    Like

Geef een reactie

