Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#48 Tea Time|It’s all about Desicions (I Think)|Morning Quote Van..|PepT@lk|Morning Vibe

PicsArt_06-26-04.37.31

PicsArt_06-19-11.04.37There we gooooo!

Nog 1 dag en dan is het zomervakantieee!!! PicsArt_06-24-05.33.24Girlz ik stuiter leterlijkkk van enthousiasme hihih! Hoe is het meiden? Hoe was je dag? Ik hoop dat je een goede dag had yesterday. En mocht het niet zo zijn.. Girl today is another day !

We moeten het zien als een: new page, a new chance to Enjoy  & to make the best of this new day!

Ik heb vanochtend een heerlijke kommetje pap op. Nadat ik mijn prinsje naar school had gebracht ging ik even boodschappen halen.Het weer was heerlijk! al vroeg was het lekker zacht weer.

Daarna ben ik even naar de Action geweest. Ik kwam zo’n schattige knuffel tegen. Die moest ik hebben voor mijn prinsje. Issie niet cute? Onze prinsje is dol op dieren en knuffels. Dus die is superblij straks.IMG_20160707_102335

Straks ga ik lekker mijn workout doen. Hoe vonden jullie the workout video vonden jullie het wat? Hihihi… Voor mij is het in ieder geval mijn nitro. Today hebben we alweer de laatste Quote van… Ik hoop dat jullie het leuk vonden.. Ik heb er namelijk vier ontvangen en dus eindigt “de Qoute van” Today. Vanaf morgen kies ik ze weer uit. Ik wil meteen gebruik maken van het moment om jullie te bedanken voor het versturen van jullie favoriete Quotes. Op deze manier kon ik jullie meer betrekken tijdens onze Tea moment. Ik waardeer het enorm. We leven in een drukke wereld dus dat jullie eventjes 5 minuutjes van jullie kostbare tijd hebben genomen om je favorite quote naar me te sturen means a lot to me. En ik wil al mijn lezers bedanken voor het reageren & the likes. En mijn vriendinnen die meelezen via email wil ook bedanken. Ik vind het nog steeds heel leuk om te doen. Volgende week bereiken we alweer onze 50ste Tea Time moment snel hey! Zullen we naar de Quote van this morning kijken?

PicsArt_06-19-11.26.58

My Journey’s Favorite Quot

Check her Blog out:

http://kleinkaboutertje.wordpress.com/

Let’s Check My journey’s Favorite Quote! So.. Deze Quote is defenitly een mooie Qu0te! Nice Quote Melanie.

The most Beautfull part vind ik: ”To Create It!”the-best-way-to-predict-your-future-is-to-create-it1Obviously kunnen we niet onze toekomst voorspellen. Ik weet niet van jullie maar ik ben ook blij dat ik dat niet kan.

Een mensenleven bestaat in mine opinion uit: Choices.

That’s Right: Keuzes. Wij kunnen kiezen voor het goede of het slechte.

En we zijn bewust dat elke keuze die we maken ook automatisch ook consuquenties aan verbonden zijn. Keuzes wie maken bepalen in mijn opinion grotendeels de manier waarop je leven uiteindelijk wordt. Als je iemand bent die een verantwoordlijke gedrag heeft en keuzes maakt die goed is voor je zijn. Dan kan het haast niet missen dat het rooskleurig voor je uitziet. Maak je keuzes die niet okay voor je zijn en maak je je school niet af of ben je niet iemand die je verantwoordelijk neemt. Of als je belangrijke dingen in je leven niet serieus neemt. Dan kunnen we allemaal wel raden hoe iemand  die zulke keuzes neemt in zijn of haar leven er voor zal staan over 10 jaar, Right? daar hoeven we geen helderziende voor te zijn. Vandaar dat keuzes en consuquenties meteen in me  opkwam bij het lezen deze mooie qoute.  Wat denk jij?

PicsArt_06-19-11.20.28

So Yesss!  We bepalen door middel van onze keuzes hoe onze leven eruit komt te zien. PicsArt_07-04-09.47.36En ik weet zeker dat we allemaal een rooskleurige toekomst voor de boeg hebben. Daar heb ik alle vertrouwen in.(Tuurlijk zijn er tegenslagen maar daar kiezen we niet bewust voor.) Maar tot zover het afhankelijk van ons en voor zo ver we er controle over hebben).

We moeten realistisch zijn want niet alles zal vlekkeloos verlopen. Maar als de meeste keuzes die we maken uit het goede bestaat dan kan het haast niet mis gaan, Right? And bay the way een misstap of een paar verkeerde keuzes maken of nog niet helemaal het besef hebben van het belang van sommige dingen hoeft niet perse te betekenen het er niet goed uit ziet over 10 jaar. So Girlz! Wij hebben in handen gebasseerd op de keuzes die we maken hoe ons leven eruit zal zijn over 10 of 20 jaar, vindt je niet? Hoe denk jij erover?

PicsArt_06-24-10.45.16

Ik vond deze video wel wat. Hihihi met humor vertelt hoe we goede keuzes moeten maken.

Geniet van je Donderdag Girlz! Let’s get the best out of it!

Come on girlz! Wake up Let’s do This.

Nog even en we kunnen onze Vrijdag weer verwelkomen

Yayyyyyy!

 

13-1

PicsArt_04-17-04.28.11

13 thoughts on “#48 Tea Time|It’s all about Desicions (I Think)|Morning Quote Van..|PepT@lk|Morning Vibe

  1. Het heeft allemaal met keuzes te maken! Jij maakt je toekomst, jij bepaalt hoe je je voelt, hoe je leeft en wat je doet. Het ligt allemaal in onze eigen handen. Wil niet zeggen dat het makkelijk is, dat beweert niemand, maar als jij ervoor kiest om je kut te blijven voelen, dan wordt je leven er niet bepaald fijner door.
    Kies jij ervoor dit om te draaien en de toekomst op een rooskleurige manier te zien, dan zul je vanzelf merken dat alles makkelijker gaat..
    It´s all about the choices you make..
    Make a better future for yourself! 🙂
    Have a Great day B !! xxx

    Liked by 1 persoon

  2. No thanks hon !! En die knuffel is zoo leuk ik ben vandaag meteen naar action gegaan maar hier hadden ze hem niet =(

    Liked by 1 persoon

  3. Aan echt lieff schat !! =) ik blijf ook even mijn action in de gaten haten. Normaal heeft action Amsterdam wel altijd alles maar vandaag…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

