Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#No.49 Tea Time| Finally!!!|Morning Quote|PepT@lk & Morning Vibe.

2016-07-07-12-49-47

2016-07-07-14-21-37

Happy Bee! Yes Yes Yesssss! Ik ben helemaal happy!

PicsArt_06-03-09.11.48

Ik heb een heerlijke muziekje op this morning.PicsArt_06-17-01.20.34

Lekker swingend prinsje klaarmaken voor de laatste schoolday! Ik heb een heerlijk mok thee op van Cranberry Smaak en twee krentenbollen met cheese. Ben jij ook in the Happy Friday mood? I hope so.

Dus onderweg hadden we onze blijdschap geuit met een paar selfies kijken jullie mee?

Nadat ik prinsje heb gebracht even de boodschappen gehaald voor in het weekend. Vanavond lekkere home made  hamburgers eten.

Daarna even een kleinigheidje gehaald voor de juf. Die kan hij zometeen dan aan de juf geven. Dit is het geworden:

PicsArt_07-08-11.01.05

Zullen we gaan kijken naar the morning qoute die ik uit heb gekozen?

PicsArt_06-19-11.26.58

 

Hello-summer-cover-wallpaper

Dit is de qoute die ik voor today heb uitgekozen! Het past in the vibe van Today!large

Heerlijk even lekker genieten en ontspannen en leuke dingen doen. Het blijft in mine opinion het leukste tijd van het jaar. The no waking up early part telt helaas niet voor mij. Want prinsje die wordt gewoon rond 7 uur wakker. En tja ik ben niet iemand die echt heel dol is op slapen alleen als ik heel moe ben. Ik geniet al vroeg van de dag maar ik ben ook rond 21.00 uur keimoe. Hahahah! Als ik heel lang in bed zou blijven dan raak ik voor mij gevoel the best part van de dag kwijt. But Yesss! Deze qoute past voor today vinden jullie niet?

Gaan jullie ook leuke dingen doen in de vakantie?

  Vast Wel! Ik wil jullie een hele fijne Zomervakantie toewensen!

Let’s make the best of it!

PicsArt_06-19-11.20.28

So Yessss! Laten we lekker gaan genieten!

 Moet jij  helaas normaal gaan werken Don’t worry, Girl!  Je vind vast wel ways om ook een beetje te kunnen genieten. En je hebt zeker e ook wel een paar dayz of weken off in het vooruitzicht. Elk jaar hebben we leuke momenten beleefd in zomervakantie.

Wat zijn jou sweetest memories van Zomervakantie van vorig jaar 2015? 

Ook dit jaar zullen we vast ook weer mooie herinneringen maken nietwaar? Het is toch geweldig om weer van de zomer te mogen genieten? Daar moeten we echt very Thankfull voor zijn!

Ohwww Yessssss!!!

Laten we heerlijke memories maken van:

The Summervacation of 2016!

Dat moet ons wel lukken!

PicsArt_07-07-02.02.33

 

PicsArt_06-24-10.45.16

13-1

PicsArt_04-17-04.28.11

6 thoughts on “#No.49 Tea Time| Finally!!!|Morning Quote|PepT@lk & Morning Vibe.

  1. Heyhey Melanie Dankjewel jij ook een superfijne weekend toegewenst! 😄😄 ochhh ja dat is waar ook! Ik ben helemaal vergeten dat het niet voor alle kids de zomervakantie vandaag is begonnen. Maar goed nog even en dan heb jij ook een extra happy ventje! Dikke knuffel!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

