Effe Tussendoor with Miss B./Nieuwe Topics

Suggesties,Vragen, je Mening ik hoor het graag! Let Miss B Know..

PicsArt_07-08-03.58.15

2016-07-08-15-47-43.jpg

How are u doing?

Ik hoop dat jullie aan het genieten zijn van deze Vrijdag.

So Ladies..

Aanstaande Maandag is het onze 50ste Tea Moment!  En dus ben ik op het idee gekomen om jullie de mogelijk te geven om mij vragen te stellen

(Als jullie die hebben) over onze Tea Time. Deze vragen zal ik dan beantwoorden tijdens onze Tea Time maandag beantwoorden.  

Maar het gaat niet alleen om dingen die je wilt weten maar ook wat je leuk zou vinden dat ik tijdens tea moment zou moeten doen of dat ik juist zo moet houden. Ik hoor het graag. Want zoals afgesproken zouden we bij de 50ste Tea Time gaan kijken of ik onze Tea Moment moet doorzetten of ermee moet kappen. And offcourse.. om die beslissing te kunnen nemen heb ik jullie opinion nodig.

Wat kan ik aan onze tea moment verbeteren…

Het kan immers altijd beter right? Wat mis je? En wat zou je leuk vinden dat ik erbij toevoeg? Of over welke onderwerpen zou je willen dat ik schrijf? 

And the most important Question is:

Zal ik doorgaan met een nieuwe reeks van onze Tea Time Momenten?

Yes or No..

Let me Know, Goed?

Ik zal dan aan de hand van jullie reacties op dit artikel Monday mijn beslissing bekend maken.

Jullie zijn mijn lezers en wat ik heel belangrijk vind is om te weten of jullie het naar jullie zin hebben of dat het boring aan het worden is aldus, onze Tea Time. So let me know jullie mening, vragen of suggesties?

Miss B hoort het graag!

PicsArt_07-07-02.02.33

16 thoughts on “Suggesties,Vragen, je Mening ik hoor het graag! Let Miss B Know..

  1. Dit hoef je niet eens te vragen. Ik vind dat je moet doorgaan. Jou berichten vermaken mij i de ochtend als ik even niets te doen heb. Ik vind dat waar je het nu over hebt gewoon goed is. Verbetering ? Ik zou het niet weten ! Want ik zie dat je echt schrijft vanuit wat je hebt meegemaakt en dat trekt me juist in jou berichten. Je geeft ons een zogenoemde ‘ levenslesje’ uit eigen ervaring . So let’s go to the 100ste tea time =)

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Hey Girl Bedankt voor je reactie! De 1000ste Tea Time Hihihi dat is a nice goal! Ik ben blij van je te horen wat jij ervan vindt. Nu afwachten of de anderen er ook zo over denken. (Spannend.) Weet je wat het is … Soms kun je als blogger zelf niet inschatten of iets nog fun is voor je lezers… Het is belangrijk om af en toe te peilen om te kijken of het tijd wordt for something new… Maar als ik jou zo hoor kan ik gerust verder gaan!🎉💃🎊🎉💃🎊

    Bedankt voor je tijd om te reageren.. Because Girl jullie mening Tea Time is hoe dan ook een moment tussen jullie en mij. (zo ervaar ik het.) En jullie mening gelden voor mijn beslissing.

    Dikke knuffel!! 💋

    Liked by 1 persoon

  3. Jaaa zeker ! Tijdens de tea time lijkt het alsof ik je beter leer kennen en dat is leuk aan het bloggen je leert mensen kennen. En dat is ook waarom ik geniet tijdens tea time

    Liked by 2 people

  4. Ja en ik jullie ook. Als ik op jullie blogs reageer dan voel ik me ook vrijer om uitgebreid te reageren en ik reageer dan ook met het gevoel dat jullie soort van vriendinnen van me zijn. En ik denk dat we op een bepaalde manier met de tijd dat ook wel zullen worden. Het zal ook leuk om na twee jaar ofzo met onze mede bloggers d echt een hele groep elkaar te ontmoeten op een centrale plek voor een leuke activiteit ofzo. Tenminste 1 keer per jaar.
    Maar goed…
    Omdat we juist tijdens mijn Tea Time over verschillende onderwerpen praten. En dat schept een special band. En als jullie minder happy zijn of juist iets Supergaaf meemaken in jullie leven dan raakt het me! Ik word dan heel happy als het iets leuks is en ook sad wanneer het iets minder leuks is. The Connect is dan real.. naar mijn gevoel. Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Hihihihi…

    Liked by 1 persoon

  5. Awh Heyhey Hans de Gans!
    How are u doing girl? Je reactie geeft me letterlijk de neiging om te zeggen dat ik doorga met onze Tea Time. En die van LifeStyleByMuslima ook! Ik laat jullie maandag weten goed ? Maar ik denk dat het er positief uitziet.
    Gezien jullie reactie denk ik dat er waarschijnlijk er gewoon mee doorgaat.
    Dikke Knuffel!😙💋💋
    En bedankt voor je reactie en jullie Support!
    Hugz Miss B.
    ♡♡♡♡♡

    Liked by 1 persoon

  6. Jaaa !! Daar dacht ik dus ook aan bewoon een meet en Greet is echt leuk. Ja klopt en dat heb ik ook met veel blogger . ( nou ik kan ze op 1 hand tellen) voor de rest echt zeker door gaan met alles en tea time. We zullen zien wat de tijd met zich meebrengt

    Liked by 1 persoon

  7. Heyy, ik wil echt niet dat je stopt ik vind het echt leuk om te lezen!
    Elke ochtend als ik opsta lees ik het!
    Het is zo leuk om te lezen.
    Net een echt een babbeltje.
    Ik leer je net als lifedgile by muslimz beter kennen!
    Doe zeker verder! X

    Liked by 1 persoon

  8. Heyhey SweetXfull! ThnQ Girl, voor je reactie!😙😙
    Awhhh ik waardeer het heel erg!
    Dat is zeker de bedoeling van ons tea moment om een gesprek met elkaar te hebben. Dus ik ben blij te horen dat je het zo ervaart als een babbeltje ♡♡♡

    Big Hug!
    Liefs, Miss B.💋💋💋💋

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

