Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#50 Onze 50ste Tea Timeeee!|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe

 

PicsArt_06-26-04.37.31

 

Goodmorning  Girlz!

Lekker geslapen? Of ben je nog half wakker? Hihihi. Hoe het met je, Girl? I’m Fine! PicsArt_07-11-08.33.44Ik ben in de zomervakantie mood off course.

Vandaag is de zomervakantie feeling echt officieel!  I mean seriously geen wekker, (Al word ik automatisch door my body toch wakker gemaakt.) Geen rush feeling (08.00 uur komt en half 9 gaat just like that en  we kunnen binnen blijven zonder precies op een bepaalde tijdstip naar buiten te moeten.) En dat op Maandag  en alle dagen van de komende 6 weken echt kickennnn!

So Miss B is very very chilling right now. En jullie die me zo’n beetje ‘kennen‘ weten  inmiddels dat ik mijn ochtendroutine gewoon heb gedaan. The house is on top! Child heeft lekker ontbeten en geniet volop van zijn vakantie. Manlief lekker verwend met een kopje coffee.  (Girlz you have to spoil them minimaal once a day Ohwww Yesss! Hahaha. En ik zit nu lekker aan tafel als een zakenvrouw dit artikel typende. Zo onze vrijdag verliep geweldig we hebben onze hamburgers gegeten zoals ik op de menu had staan. Girlz it was FINE! Het was so fine dat ik helaas geen picture heb kunnen maken. Maar goed mijn weekend was Fun! Lekker even genieten als gezin heerlijk gewoon. En heb ik nog paar leuke dingen gedaan.Hoe was jou weekend girl? Ik hoop dat je heerlijk heb kunnen genieten van het weekend.

So Yess! Ohwwww Yess! We hebben iets te vieren this morning! Het is onze 50 ste Tea moment. Girl can you believe it?!

PicsArt_07-11-10.08.32

I can’t! 50 ochtenden samen aan de thee en soms aan de  koffie.

So…. afgelopen vrijdag had ik een artikel gepost met daarin de vraag of onze Tea Time nog wel leuk genoeg is of dat het tijd wordt voor wat anders of een nieuwe reeks. Aan de hand van de reacties heb ik mijn besluit genomen…

Ik ga door met onze tea timeeee! Bedankt voor jullie reacties! Het heeft me echt me echt geholpen. Zoals ik al zei ik als schrijver kan niet zelf niet peilen of iets nog in de smaak valt. Het zijn jullie als mijn volgers die mij daar antwoord op kunnen geven. Vandaar de vragen van afgelopen vrijdag.

We gaan  nu dus voor de 100 ste Tea Time!

Bij de 100 ste Tea Time zal ik iets speciaals doen om het te vieren. Bedankt voor jullie interesse in onze tea moment! Jullie reacties en the likes. Maar vooral dat jullie het echt leuk vinden om te lezen. That means a lot ot me! Zullen we dan door naar onze 50ste Morning Quote?

PicsArt_06-19-11.26.58

Ohw Yesss ! Ik vond deze Quote keileuk voor this morning! vyy_instagram__good_quo (1)Zullen we gaan kijken naar de quote die ik heb uitgekozen ? Ohw Yesss! De reden waarom ik de quote wel iets leuks vond hebben is dat het heeft zoiets van:

Come on  onderneem meer of toon meer!!! Maak meer lol! Geniet van je leven! Toon meer liefde jegens naar elkaar toe! Meer meer! Van alles wat je goed doet!

Hahah zo komt het bij mij over…

Het geeft mij in ieder geval extra boost dan dat ik al heb!  Het maakt je als het ware bewust dat je als je 1 van de dingen die in het lijstje staat  niet voldoende  of vaak genoeg  heb uitvoerd dat je er dan meer aan wat moet gaan doen. Nou hey! Het is toch heerlijk om onze week met zo’n boostgevende qoute te starten? Dat vind ik nou ook! So Yesss! Laten we meer van dingen doen dat ons een boost geeft, happy maakt of verrijkt. Ohw Yessss ! Girl We really have to do that, en als je dat net als ik dat ook al doet dan moeten we het probreren om dat ook zo te houden. Het vult ons en geeft ons innerlijk ook veel Happiness! En bij mij is dat ook Musicccccccc ! Zullen we lekker swingen? There we gooooo!

 

PicsArt_06-24-10.45.16

Ik wens jullie een mooie Week toe! See u Tommorrow Girlz!

 

13-1

PicsArt_04-17-04.28.11

12 thoughts on “#50 Onze 50ste Tea Timeeee!|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe

  1. oe, die quote is even niet zo handig voor mij ! hahahahaha, ik moet even meer van wat minder gaan doen! Soms neem je teveel hooi op je vork en dan is het zwaar afzien..
    Blij te horen dat je doorgaat met je tea times 😀

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey Melanie! Hahahaha ja! Awhh dankjewel! Ja pfff soms hebben we wel die neiging inderdaad om te veel hooi op ons vork te nemen pfff ik ook hoor! Maar goed het is goed als we onszelf eraan probreren te herinneren om rustig aan te doen. Maar dat lukt ons wel denk ik hahahaha of beter gezegd hoop ik dan.

    Big Hug!
    En bedankt voor je lieve reactie as always♡
    Liefs, Miss B.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

