Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#52 It’s Tea Time!!| Morning Quote| Where is your’e Mr. Right? He Wi’ll Arrive You wi’ll See.. |PepT@lk Morning Vibe

 

PicsArt_07-12-11.07.28

PicsArt_06-19-11.04.37Olaaaa Ladiesssss!!PicsArt_07-11-08.33.44 Ik heb zojuist lekker ontbeten heerlijke broodjes met lekkere thee. Ik heb gekozen voor bosvruchten taste.

Veel thee want tante betje is op bezoek. (Vrouwelijk maandelijkse bezoek.) Girl thnx for sending her! Hihihi!  Let me explain…

Het is een benaming van mij en 1 van mijn vriendinnen en ze zei nog eersgisteren ik zal haar voor je sturen gezien zij eerder bezoek krijg van tante betje dan ik. Dus Girl als je dit leest this morning she arrived yesterday and i’m so not  happy to see her! Hahahah .. But anywaysss.. Ik heb mijn dikke sokken aan en ik ben ready voor tante betje. Dus als jullie Tante betje voorbij zien komen tijdens onze tea time dan is dat het. De reden waarom we haar ze noemen? Omdat ze koppig is en elke maand opnieuw onuitgenodigd binnen komt vallen. En dat stellen mijn sis en ik niet op prijs! Hihihi…but anyways..

Girl, Ik hoop dat je ook zo lekker heb kunnen slapen net als ik…

So yesterday was het weer wisselvallig maar toch aangenaam we hadden een keileuke dag gehad. Ik hoop jij ook girl! Laten we maar eens gaan kijken naar de quote die ik heb uitgekozen this morning let’s check it out!

PicsArt_06-19-11.26.58

Hier issie dan!!!!!download Ik vond het hem interessant voor this morning…So Girlz..

Allemaal hebben we eeen bepaalde beeld voor onszelf waar we op een bepaalde leeftijd moeten staan in ons leven of hebben we bepaalde dingen dat voor ogen hebben voor ons zelf. We stippelen onze plannen op een bepaalde manier uit. Je kent deze gedachten vast wel: “Voor ik 20 ben wil ik mijn rijbewijs gehaald hebben. Of als ik 25 ben dan wil ik trouwen en mijn eerste kind hebben. Of voor mijn 30ste wil ik de hele wereld rond gereisd hebben. “

Dat zijn de dingen die we voor onszelf wensen op een bepaalde leeftijd. Alleen gaat het in praktijk helaas niet altijd zoals we willen…En dat kan soms erg balen zijn.

Maybe heb je inmiddels het leeftijd bereikt waar je maybe een bepaalde verwachting had van jezelf en een bepaalde beeld van hoe je leven eruit nu op dit moment uit had moeten zien. Maar is het totally different uitgepakt.

Deze Quote vond ik dus erg interessant om even bij stil te staan puur het feit dat het kan voorkomen dat je nooit had gedacht dat alles totaal anders zou uitpakken in je leven of juist nog niet heb kunnen bereiken wat je voor ogen had. De Qoute zegt ook the Story i Didn’t want. Het is defenitly niet de leukste quote maar het is wel Reality.

Girl, als wij wat we voor onszelf hadden uitgestippeld nog niet hebben bereiken…Ath this point in our life is er geen reden om aan jezelf te twijfelen of in paniek raken. Nu denk je vast ja.. makkelijk er gezegd dan gedaan…Tuurlijk kun je een beetje in paniek raken especially als je vast zit aan de biologische klok. Maar meestal is het meer het feit: Dat alle vriendinnen om je heen of je zussen al hun Mr. Right hebben gevonden. En natuurlijk wil je dan niet achterblijven. Maar goed soms bekijken we iets alleen van one side. Maybe helpt het als we het anders bekijken…

En dus toen ik deze quote zag moest ik daar aan denken. Allemaal hebben we een bepaalde levenservaring of staan we op een bepaalde punt in ons leven  dat we niet hadden verwacht dat we dat zouden vertellen. Een paar jaar gelden kon je je niet voorstellen  dat je op een bepaalde leeftijd nog steeds niet op jezelf zou  wonen. Of nog niet jou rijbewijs zou hebben gehaald. Of dat je nog niet je Mr. Right hebt kunnen vinden. Of een alleenstaande moeder zou zijn. Of nog geen huisje boompje beestje hebt. Of dat je maybe last zou hebben van depressies of angstoornissen die je leven in zijn greep houdt..

Het is de verhaal dat je niet had verwacht dat je ooit zou vertellen. Er zijn things dat we soms niet hadden verwacht. Ik had niet verwacht dat mijn zusje en ik nooit samen volwassen zouden worden. Dat is niet het verhaal dat ik had gehoopt te vertellen. Maar goed.. Niet alles kunnen we voor onszelf uitstippelen. Er zijn dingen waar we wel volledig controle over hebben. Ik bedoel als ik het behalen van mijn rijbewijs niet als prioriteit heb gesteld kan ik ook niet raar opkijken dat ik hem nog niet heb, right? Ik heb zelf volledig in de hand of ik hem zal halen of dat ik het laat zoals het is. Ik kan er voor kiezen om door het leven te gaan zonder rijbewijs. Maar er zijn nu eenmaal dingen dat we niet volledig controle hebben. Je bent soms afhankelijk van een ander om iets te kunnen bereiken. Neem nou een relatie.. Je kunt er klaar voor zijn om jezelf voor de 100% inzetten voor  een serieuze relatie. But if Mr. Right doesn’t shows up… dan kan je die serieuze relatie waar jij klaar voor bent niet in je eentje aangaan. En dat bedoel ik dus met afhankelijk zijn van een ander om een bepaalde iets in te stage in your’e life te bereiken. It sucks want in je eentje kun je er niets aan doen. En dat kun je dan ook dat panic gevoel geven want wat als

En dus als je een bepaalde leeftijd or stage in life bereikt waar dit soort dingen waar jij zo op hebt gehoopt nog niet aan de orde is in jou leven dan kun je het gevoel krijgen dat je achter blijft.. Especially als je bijvoorbeeld iedereen om je heen een relatie ziet hebben, verloofd zijn of getrouwd  en  maybe al zwanger zijn van hun eerste of tweede kind.. dan kun je weleens flink balen dat jij dat nog niet hebt bereikt in jou leven. Als dat iets is dat jij ook graag wilt tenminste.

PicsArt_06-19-11.20.28So Girlz!!!!  Listen to me. Maybe ben je nu op dat moment ook op een bepaalde punt in je leven dat je very different voor jezelf had gezien. Het is balen I Get that.. maar aan jou  zal het zeker niet liggen. Twijfel niet aan jezelf!!! Please do dat  niet. Your’e just Fine, Girl. Vergeet niet dat het goede soms even op zich laat wachten. Don’t rush thingz.. Er staat nu eenmaal nergens dat je bijvoorbeeld nu op een bepaalde leeftijd sommige dingen bereikt moet hebben.

Remember:  Het zijn dingen die voor jezelf hebt uitgestippeld en voor jezelf had gewenst dat je wel op zo’n bepaalde punt in your’e life zou zijn. Sommige dingen zijn vanzelfsprekend op jezelf wonen, je rijbewijs halen. En sommige dingen zoals Mr. Right vinden, kinderen krijgen ben je toch afhankelijk van anderen. Je kunt het niet in je eentje een serieuze relatie opbouwen. En  je kunt ook niet zwanger worden in je eentje. (Tuurlijk zijn andere opties). Maar daar gaat het nu niet om, right? Hihih. Soms wil je ook kunnen zeggen ik heb ook een vriend of een verloofde of een hubbie. Soms wil je ook die connect hebben de ware liefde vinden.(Niks mis mee!) Maar je moet begrijpen dat soms dingen niet gaan wanneer wij dat willen. Desondanks dat wij degene zijn met controle over ons leven zijn er dingen die wij niet controle over hoe alles zal lopen.
ThinkAboutItHeader

Just Think ABout It!

Zie het feit dat jij nog geen Mr. Right hebt gevonden als tijd die je krijgt om jezelf voor te bereiden. Yes Girl, als voorbereiding op the nieuwe stage in your’e life dat soon zal beginnen. Je voorbereid jezelf voor iets moois. Vaak wil je iets heel graag… Puur om niet achter te blijven.  Is dat de ware motivatie achter je wens voor een partner? Dat zou niet mijn main reason zijn om een partner te vinden…(Ik dan he?)

Weet je waarom ik er zo over denk? Want anders loop je gevaar genoegen te gaan nemen met de eerste de beste die avances maakt. And in my opinion verdien je het beste van de beste. Ohwww Yesss Girl you do!

En je kunt alleen slagen als je clear denkt en goed gefocust blijft. Zonder die rush feeling van: Nu! nu! Nu! Want al mijn vriendinnen hebben het al  ik ben de enige, snap je? Het is niet mis om dat voor jezelf te wensen maar je wilt toch alles op alles zetten  wel meteen  zo goed  mogelijk beet hebben, right? Veeleisend, kritisch of kieskeurig worden is niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is do it with the right focus en motivation.

Tuurlijk kan het zijn dat je anders over nadenkt dan ik. Maar een wijze persoon onderzoekt en neemt tijd om te onderzoeken welke vlees er in de kuip zit. Is de vlees die in de kuip zit niet goed? Dan moet je dat niet negeren puur omdat je die vlees zo graag wilt. Het zal uiteindelijk tegen gaan vallen.. Er waren alarm beletjes gaan rinkelen but you didn’t pay attention. Mijn point? Hoe zeer graag je  al een partner had gewilt op dit moment. En al gesetteld had willen zijn, stay calm It wi’ll happen.. Don’t panic. Keep your’e eyes wide open en think with your mind en laat je niet blinding leiden door wat je nu graag wilt. We willen nu eenmaal the best of the best hebben voor onszelf nietwaar? Wees Selectief. En zie je leven als iets kostbaars only some one special mag toegelaten worden in je leven en tot jou hart. En om die special one te vinden heb je tijd nodig. Kan jou wat schelen dat jij jou Mr. Right nog niet hebt. Bij jou komt hij later net iets opdagen. Maar je zult hem vinden.

It Wi‘ll Happen in the Mean Time Prepare Yourself!

In the mean time bereid jezelf voor zijn komst in je leven. En werk lekker aan jezelf. The Best Project You can Work On is You! Remember? Zodat je ready bent wanneer het zover is!! Het is goed om jezelf het volgende af te vragen:

Am i Ready? En waarom denk ik dat ik er nu ready voor ben?

Wat is mijn  voornaamste reden dat ik een Partner wil?

Weet ik al wat voor  persoonlijkheid  of  welke kwaliteiten mijn  partner moet hebben om bij me te passen? Zo niet.. Wat zoek ik  dan precies?

Ben ik genoeg voorbereid  om mijn leven met iemand te gaan delen?

Hoe ben ik als het gaat om relatie heb ik de neiging mezelf volledig aan de kant te zetten? Zo ja.. Hoe kan ik daar verandering in brengen?

So yess Girl in the mean time that Mr. Right je laat wachten bereid jezelf voor, ga voor jezelf na wat je precies wilt in een realtie en of je er ook überhaupt ready voor bent. Ben je dat begin dat met het creëren van zijn spot. Ik heb het niet over plek maken in de kast voor zijn clothes maar ik heb het over jezelf voorbereiden mentaal en emotioneel om hem te ontvangen in je hart.

Wees voor nu in ieder geval happy wat wie jij bent. There is nothing wrong or sad to be single! Je bent mooi van buiten en van binnen en al het moois dat je te bieden hebt may je soon met iemand delen.

It wi’ll Happen just wait..

You wi’ll See.

PicsArt_06-24-10.45.16

13-1

PicsArt_07-07-02.02.33

4 thoughts on “#52 It’s Tea Time!!| Morning Quote| Where is your’e Mr. Right? He Wi’ll Arrive You wi’ll See.. |PepT@lk Morning Vibe

  1. Het leven gaat niet altijd zoals wij willen maar wel zoals God het voor ons heeft bepaald =) love teatime Like Always =)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

