Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#53 Tea Time!| Is it Weird?! Uhmm…|Morning Quote|PepT@lk| Morning Vibe

PicsArt_07-12-11.07.28

 

PicsArt_06-19-11.04.37

Olaaaaaaaaaaaaaa! Goodmorning Dear!PicsArt_07-11-08.33.44 How are u doing! Girlllll! Ik heb een beetje slecht geslapen door Tante betje. Remember mijn maandelijkse bezoek? Girl she’s very tough on me… Seriously no mercy for me. Ik heb een mok warme  met thee om even wakker te worden ik kon moeilijk opstaan this morning.

Buikkrampjes enzo…You know how it goes… Ik heb een heerlijke bordje pap op en een banaan. Lekker gezond and light. Ik zit op dit moment met mijn badjas en dikke sokken aan rechtop in bed dit artikel typende..

Zullen we samen gaan kijken naar de qoute die ik heb uitgekozen?

PicsArt_06-19-11.26.58

Dit is de Quote die ik this morning heb uitgkozen.Amazing-Quotes Let’s check it out! So, girl ik vond deze wel funny. En ik ben benieuwd of jullie dat ook weleens doen. Een paar maanden terug heb ik er een keer over gehad. Maar meer over that akward moment wanneer iemand je betrapt op moment dat je tegen jezelf praat.

Ik weet niet van jullie maar ik ‘praat’ geregeld tegen mezelf.

Nope Girl..i’m not crazy.. LoL.

I’m just thinking out loud en ik moedig mezelf soms op die manier aan. Het hangt er vanaf wat the reason is. Ik doe dat als ik thuis helemaal in mijn uppie ben. Op de fiets, tijdens een wandeling in mijn eentje.  En neem ik mijn planning door voor die dag en zing ik soms in  mijn eentje hardop op straat! (Nope, Girl i can’t sing dus je kunt je voorstellen how that sounds hahaha.) In ieder geval alle momenten dat ik alleen ben. Ik neem bepaalde gedachten hardop door. En dat doe ik ook als ik in de winkel sta.. ohw yesss hardop de boodschappenlijst dan door te nemen. En ga ik op zoek naar nieuwe ingrediënten die ik dan erbij wil toevoegen…Hahaahah Yes! I know i know ..

But hey…off course voer ik geen hele gesprekken met mezelf…

Toen ik deze qoute zag moest ik dus heel erg lachen. Als ik een belangrijke afspraak heb dan bereid ik me hardop voor. Of als ik voor de spiegel sta complimenteer ik mezelf. En tijdens mijn workouts  push ik mezelf om door te gaan door te roepen: Come on Girl! You can do it ! En wat ik ook doe is mezelf waarschuwen dus als ik bijvoorbeeld de neiging heb om een iets te kopen dan zeg ik hardop tegen mezelf Girl Seriously?!? Neem een appel ! En dan ben ik zo trots met het advies dat ik mezelf heb gegeven op dat moment en dan zeg ik ook nog eens: Je zie je wel een appel is beter dan hoef je je zelf niet guilty te voelen achteraf omdat je een zak chips heb op staan puzzelen in je eentje.

So i Ask Mah Soulmate…

Herken jij dit? Let me know! Don’t be shy! Ik was nieuwsgierig en vroeg een aan mijn soulmate of hij the same doet en dit kwam er uit:

Schat ik ben op dit moment  bezig met mijn artikel en ik heb het over tegen jezelf praten doe jij dit ook weleens?

Op welke momenten praat je tegen jezelf?

Als ik laat ben voor werk dan kan ik onderweg veel tegen mezelf praten. Weet je wel  zo van kom op snel snel . En als ik dan aan kom bij me werk neem ik de routine dan hardop door… kom op even doe snel snel dit of dat nog doen voor ik begin… 

Waarom  doe je dat eigenlijk praten tegen jezelf ?

Het zijn gewoon bepaalde gedachtes die in me opkomen en dan ga ik met mezelf redeneren over bepaalde gedachtes. Ik vraag mezelf dan  hardop af waarom ik bepaalde gedachtes heb …

Dus je voert hele gesprekken met jezelf?

Hahahaha… Nou…ja kun je wel zeggen ja.. maar het ligt er wel aan hoe serieus mijn gedachte is. 

Wanneer heb je voor het laatst met jezelf gesproken ?

Pfff.. uhmmm eigenlijk best lang geleden..het komt niet dagelijks voor ofzo.

ThnQ bbyboy voor sharing this with me en mijn lezers. Nu verklaren ze je vast voor gek! Hahahaha Just kidding:P!! Uhm..Of toch wel ?!?

PicsArt_06-19-11.20.28

So Yesss. Girl! Het is in ieder geval bij ons iets dat voorkomt.. bij jou ook? Zo ja? PicsArt_06-02-01.28.35Op welke momenten doe jij dat dan? Het zal leuk zijn om te horen. Persoonlijk denk ik niet dat het iets geks is… Het wordt bewust of onbewust weleens door elk van ons gedaan… of  toch niet?

Persoonlijk als ik kijk naar de momenten dat ik dat doe dan denk ik dat het eigenlijk wel okay is… in mine opinion ben je dan able om jezelf te troosten aan te moedigen of advies te geven. Weet je wel die innerlijke voice we all have one. Ik zal in ieder geval niet ontkennen dat ik dat doe.. Het is haast een gewoonte geworden ook. Persoonlijk vind ik niet dat het iets is om ons ervoor te hoeven schamen.. what do you think?

PicsArt_06-24-10.45.16

13-1

PicsArt_07-07-02.02.33

4 thoughts on “#53 Tea Time!| Is it Weird?! Uhmm…|Morning Quote|PepT@lk| Morning Vibe

Geef een reactie

