Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#55 Tea Time| Keep Doing the Best you can|Special Thanks|Morning Quote| PepT@lk| Morning Vibe

 

PicsArt_07-12-11.07.28

PicsArt_06-19-11.04.50Gooodmorningggggg!!!! Olaa Girlz! How are you Doing? PicsArt_07-17-11.57.46So.. ik heb heerlijk geslapennnn!!! Nog steeds in de zevende hemel! Hihihihih. En na zo’n speciale dag as yesterday even moreeee! Ik zit lekker te genieten van mijn thee. En na het posten van dit artikel gaan hubbie en tijdens het ontbijt jullie vragen beantwoorden. Wij willen jullie allemaal bedanken voor al jullie felicitaties en nice questions voor onze Q&A. We zullen deze vandaag beantwoorden. De Q&A komt today later op de dag apart online. So stand by!  Het was SUPER Girlz! Yesterday begon onze dag met een karaoke waarbij we onze favorite song saampjes zongen. Het was een emotioneel en heel special moment…Een paar leuke kliekjes van Yesterday van the place waar we zijn wezen ontbijten dat wij als anniversary gift hebben gekregen van onze vrienden.Echt SUPERLIEF! Girl als je dit leest nogmaals ThnQ! Kijken jullie mee?

PicsArt_07-18-12.06.34

Even een kleine deel van het restuarant hij is heel groot. Er zijn drie verschillende ruimtes en passen echt heleboel mensen in. Nice decoratie echt je voelt je heel special daar. En ze hadden mijn favorite bloemen:  Witte orchideën.This place is zeker een aanrader! Watertuin in Naaldwijk.

 

PicsArt_07-18-09.29.55

Er waren verschilllende buffets in het restuarant waar je eten, lekkernij en fruit kon halen. Ik heb er van meer eentje een foto gemaakt.

PicsArt_07-18-12.08.51

Het was Heeeeeeeeeerrrrllliijjjjjjk! Especially de spek! 

 

PicsArt_07-18-08.52.00

Supermooie uitzicht in de tuin tijdens het eten en heel romantisch ook! Er waren mensen die het als hun trouwlocatie hebben gebruikt.

 

PicsArt_07-18-09.32.40

PicsArt_07-18-08.44.23

PicsArt_07-18-09.02.39

De kids hadden de vissen gevoerd,  echt heel leuk!

De vissen worden flink verwend daarzo als ik een vis was dan zou ik daar defenitly willen wonen hihihi.

Wij hadden after that als gezin ook een hele gezellige dag gehad!

En manlief had ook een heerlijke taart  gekocht die we tijdens onze spelletje met zijn drietjes op aten.

PicsArt_07-18-10.54.22

En this morning had onze kleine binki een special request Mam?? Mag  ik een stuk taart als ontbijt? Nou vooruit dan maar voor deze ene keer dan! Hihihi!

We hadden nog een extra stuk voor hem bewaard. Hij zit nu lekker te smullen een ontbijt dat de droom is van ieder kind: That’s right! Een stuk taart. 

We hadden een leuk spelletje gedaan waarbij we verschillende vragen aan elkaar stelden echt keileuk!

So, Girlz verder wil ik jullie ook bedanken ohwww Yes!

Special Thanks to all

 Mah Girlz!♡

So Girlz! Vorige week kreeg ik deze melding van WordPress. En ik was er zo blij mee! Off Course komen de likes niet van WordPress maar van jullie allemaal die mijn volgen! Yayyyyyy! En mijn artikelen lezen! Ik wil jullie allemaal echt uit het diepste van mijn hart bedanken voor jullie likes!

Zonder jullie heb ik deze melding never nooit kunnen krijgen!!!

 

likeable-blog-1000-2x

Gefeliciteerd met het behalen van 1.000 totale likes op Miss B BlogzThingz Over...
Your current tally is 1.035.

 

Big Hug:

2016-07-07-13-40-56

PicsArt_06-19-11.26.58

Dit is de quote die ik voor deze ochtend heb uitgekozen:

———>images (70)

So Yes…

Pfff wat kunnen wel wel niet meemaken in this silly crazy world. Sommige dingen kunnen je persoonlijkheid veranderen of schaden. Maar kijk dit quote heeft wel een great message. (Vind ik).

Never stop doing your best.”

Niet al het goede wat we doen voor iemand wordt nu eenmaal erkent. En in mijn opinion hoeft het ook niet.. Als je iets doet dan is het vaak omdat je het uit je hart doet.  En omdat je gewoon ook zo als persoon bent. And because it the right thing is to do. Desondanks we in een wereld leven waar het goede soms niet goed genoeg is  of haast niet opvalt tussen alles wat er gebeurt.. moedigt deze quote ons aan om toch niet te stoppen met al het goede die we doen…

En dat ik vind wel een nice Quoteven message om deze ochtend en nieuwe week zo mee te beginnen vind je niet?  I Do.

PicsArt_06-19-11.20.28

We zijn nu eenmaal mensen en soms kun je die smaak om het goede te blijven doen verliezen… En dan denk je wat heeft het voor nut?

Het heeft nut.. Het heeft nut want je blijft bij wie jij bent als persoon als het niet in je aard ligt  en waarom zouden we iemand the power geven om tegen jezelf in te handelen.

Jij draagt je steentje bij en geeft het goede voorbeeld. Kracht dat is wat je uit en toont. En het vult je met voldoening en innerlijke vreugde. Wij leren onze kleintje ook dat je dingen moet doen omdat het belangrijk is  om het goede te blijven doen no matter what.

Ook al doen kinderen je soms verdriet op school probreer om het goede te blijven doen.

Weet je?

Een zwak iemand geeft op en volgt want de meerderheid doet. Een sterk iemand doet het goede ook al komt het hem of haar persoonlijk niet altijd ten goede…

Its not easy.. but it isnt imposible eighter..

Ik zal wat met jullie delen ik heb veel dingen moeten negeren die me aanspoorde om ook the same terug te doen..Hey i’m not perfect.. Maar ik wilde dicht blijven bij wie ik werkelijk ben.. Ik wilde dat niet verliezen en mezelf verlagen in the same acties van anderen..Het ligt trouwens gewoon niet in mijn aard. Soms is het wachten om volgens jezelf te handelen het moeite waard. Because sometimes you have to show people the right, Example… I’m just saying.. iedereen kan het slechte voorbeeld geven dat do je zo in a heart beat.

En als je iemand bent die je het meest afzijdig mogelijk houdt van alles wat niet okay is en je dan alsnog met rare dingen te maken krijg dan kan het best weleens frustrerend zijn… Tell me about it. Maar toch laat je niet gek maken of een ander zijn doen en laten jezelf laten teleurstellen omdat je hebt gehandeld op een manier dat against your standards gaat… Don’t it isn’t worth it ethol.

Om het slechte terug te doen is zo easy..But it takes strength to keep doing the opposite.

Have A Nice Week!

 PicsArt_06-24-10.45.16

 

13-1

PicsArt_07-07-02.02.33

6 thoughts on “#55 Tea Time| Keep Doing the Best you can|Special Thanks|Morning Quote| PepT@lk| Morning Vibe

  1. Je verlagen naar andermans niveau is gewoon kwaad met kwaad vergelden en daar moet je niet aan beginnen. In je eigen energie blijven staan, het negeren of gewoon reageren zoals je normaal ook zou doen, maar nooit zo laag gaan als een ander.. Dan is het duidelijk wie de sterkste is! 🙂
    Wat cool dat je al zoveel likes hebt !!! Gefeliciteerd! Ik zal je nog eentje extra geven hahahaha.
    Ik had al een vraag gesteld, maar hier komt er nog een: Wat is het mooiste aan jouw partner ?
    xxx

    Liked by 2 people

  2. Heyhey Melanie! Goodmorning Girl!😙
    Ja preciessss daar heb je echt helemaal gelijk in! Dankjewel!😄😄😄
    Allemaal dankzij jullie💃🎊🎉💃🎊 Dankjewel voor je extra like 😄😄😄 Bedankt! ♡ Nice Question thnx Dear we zullen hem beantwoorden 😄😄

    Liked by 1 persoon

  3. Nog gefeliciteerd mop !! Je verdient het en nog vele jaren te gaan. Leuke dag hebben jullie gehad gisteren heel mooi ! Ben benieuwd naar de Q&A en keep doing what you always do ! Because we love it. En ik hou echt van tea time ,,

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

