Nieuwe Topics/Speciaal occasions♡

Yay!!!! It’s Time for Miss B & Hubbie’s Q & A!♡

 

PicsArt_07-18-02.16.11

2016-07-17-23-38-42

Olaaa Girlz °

 

Hier issie dan! Onze Q & A  een aantal van jullie hebben ons een paar vragen gesteld en die hebben wij met veel plezier samen beantwoord. Lezen jullie mee?

Het waren in totaal 10 vragen die jullie aan ons hebben gesteld.

2016-07-18-15-12-41

Hoe en waar hebben jullie elkaar leren kennen?

Hubbie: Een goede vriend  van ons beide heeft ons aan elkaar voorgesteld. Hij vond ons perfect bij elkaar passen. En hij had gelijk! Waar? Via msn.

PicsArt_07-18-02.20.16

2016-07-18-14-59-58

Wat is het liefste dat hij ooit voor je heeft gedaan?

Miss B:  Ohwww Ismay ..De liefste dat hij voor mij heeft gedaan en het eigenlijk nog steeds doet is : Koken! Hij verwend mij namelijk elke ochtend met een heerlijke ontbijt en avondeten. En dat al 11 jaar! ♡

PicsArt_07-18-02.20.16

2016-07-18-15-02-14

Wat is jullie geheim achter een succesvolle huwelijk? Wat veranderde toen de kleine kwam? Hebben jullie samen nog een kinderwens?

Hubbie: Weet je.. LifeSyle by Muslima het is geheim achter ons huwelijk is de liefde voor elkaar en het willen behalen van een succesvolle huwelijk. En met man en macht probreren om alles uit de weg te gaan die onze band kunnen beschadigen.

Miss B:  Wat in mijn ogen ook ons huwelijk succesvol maakt is dat wij beiden ons zelf kunnen zijn in ons huwelijk.

En dat wij allebei voor zich 100 % inzetten voor het geluk en behoeftes van de ander en  elkaar space geven en daarmee bedoel ik om ook tijd te blijven vrij maken voor jezelf en jou persoonlijke interesses. desondanks we heel erg close zijn is dat ook heel belangrijk. And of off course elkaar steunen en respecteren en blijven communiceren. Dat is wat wij doen en het gaat prima.

Miss B: Uhmm.. eigenlijk is er weing veranderd toen onze binkie kwam.. We waren wel out of energie en moesten wennen aan het ouderschap. En hier en daar irritaties door vermoeidheid.  Let’s be real slaaptekort maakt nu eenmaal iedereen chagarijnig en ons ook.

Hubbie: Door de komst van de kleine hebben we een extra mooie teamverband ontwikkeld.  Ik sliep in de nacht door omdat ik het moeilijk vond om middernacht op te moeten staan voor zijn flesje. En mijn dushi die vond het juist beter om middernacht op te staan. Maar qua verandering is onze teamwerk dus heel goed geworden. Want toen we nog geen kind hadden moesten we ook wel als team werken maar.. met een kind is het moet moet moet moet  hahahhahah ja! Je moet dan echt als een team werken!

Miss B: Ohwwwwwww Yessss!! Dat hebben we zeker !!! We willen nog eentje erbij en dan zijn wij compleet. PicsArt_07-18-02.20.16

2016-07-18-14-41-12

Wat willen jullie samen nog in de toekomst bereiken? Wat is het romantische wat jullie ooit voor elkaar gedaan hebben?

Miss B:  Marushi wat wij willen bereiken is dat we een superhechte gezin blijven en onze kind en toekomstige kind tot twee vrolijke en twee  stabiele volwassen grootbrengen. 

Dat is één van onze doelen we hebben er wel meerdere.

Hubbie: Etentje die hadden met open haard @ scheveningen en samen dansen langs het strand .

Miss B: Jaaaaaa dat was defenitly een heel romantische moment!! Net een romantische film waar we in zaten en ik kreeg mooie roos!

Echt heel mooie moment!

PicsArt_07-18-02.20.16

2016-07-18-14-41-31

Wat is de slechtste eigenschap van hem en haar ?? Wat is het mooiste aan jouw partner ?

Miss B: Melanie de slechtste eigenschap van Hubbie is zijn slordigheid. Hihihi mister die is de storm in huis! Elke dag opnieuw laat hij een leuke ravage achter voor mij. **Zucht**

Hubbie: Deze woman is te netjes.. goeie eigenschap maar wat TE is word dan iets slechts. Dus vandaar dat ik deze als een slechte eigenschap ervaar van mijn dushi. (Voor degene die engels spreken: dushi means sweetheart in het papiamentu).

Miss B: Wat ik het mooiste aan hem vind is alles!!! Maar wat ik het allermooiste aan hem vind is zijn liefde, respect en zijn genegenheid die hij dagelijks naar me toont.

Hubbie: Ze heeft een mooie persoonlijkheid. Maar haar eerlijkheid vind ik het allermooiste want dat houdt mij scherp.

PicsArt_07-18-02.20.16

2016-07-18-15-00-46

Hoe lang kennen jullie elkaar?

Hubbie: We kennen elkaar al 11 jaar sinds 2005.

Zij was 21 jaar en ik 20 jaar toen we elkaar leerden kennen. 

PicsArt_07-18-02.20.16

 

PicsArt_07-18-03.46.44

 

2016-07-18-15-57-02

Nog 1 keer ga ik jullie lastigvallen met deze song goed? Hihihihi. Er is voor ons geen mooiere lied om dit artikel met  mooie onderwerp af te sluiten.

Dank jullie wel voor jullie vragen en wij hopen dat jullie het net zo leuk vonden als ons. Zie ik je tommorow @ onze tea time?

Ik wens jullie nog een fijne maandag!

 

PicsArt_07-07-02.02.33

15 thoughts on “Yay!!!! It’s Time for Miss B & Hubbie’s Q & A!♡

  1. Geweldig dat jullie geen lichamelijke dingen aangeven alszijnde het mooiste aan elkaar!! Ik dacht wel dat jullie dat zouden doen, vandaar mijn vraag.. kon ik even kijken of dat idd zo was 😀
    Mooie relatie hebben jullie, eerlijkheid, openheid, goede communicatie en respect naar elkaar toe.. wat wil je nog meer ! 🙂

    Liked by 2 people

  2. Heel mooi dit , hoop echt dat jullie nog vele liefdevolle en gezegende jaren tegemoet gaan. Heel mooi hoe betrokken jullie met elkaar zijn echt heel lief. Keep doing this =)=)=)

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een prachtige, liefdevolle en mooie antwoorden!! De liefde spat er in allerlei gekleurde vonken van af! Super mooi om te merken hoe sterk jullie staan als een team en de wereld gewoon aan kunnen. That’s real love! Wij wensen jullie nog heel veel mooie en liefdevolle jaren met elkaar 😘❤

    Liked by 1 persoon

  4. Wauw 11 kaar saampjes is knap ❤ het is erg moeilijk voor vele om een relatie zolang vast te houden en dat is dan ook erg geweldig van jullie, daarbij lazen we deze post dan ook met plezier en vooral het stukje 'storm in huis' kwam ons erg bekend voor haha We hebben je trouwens genomineerd voor 'The Liebster Award' en we hopen dat je de tijd kunt vinden om de vragen te beantwoorden 😉 de vragen kun je op onze blog vinden, we wensen je alvast veel plezier en succes ❤

    Liked by 1 persoon

  5. Awhhh dankjewel lieffie! So lieffff! Bedankt voor de nominatie en jullie lieve reactie op onze Q&A. Yes Helaas houdt niet iedereen het vol inderdaad dat is defenitly wel heel erg superjammer! Maar het is zeker niet onmogelijk! ♡ om elkaar op je 2oste te ontmoeten en dan toch nog steeds op je 30 ste nog even verliefd te zijn. Hahahaha ja die storm in huis hihihii pffff ! Ik zal snel een kijkje nemen om deze vragen beantwoorden. Dikke Knuffel Girlz!!♡♡♡

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

