Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#56 Tea Time| I wi’ll Always Have Your’e Back!Morning Quote|Morning Vibe|PepT@lk

PicsArt_07-12-11.07.28

PicsArt_06-19-11.04.37

PicsArt_07-18-02.20.16

Olaaaaaaa Ladiesssss!!!

Goodmoringgggggg! Al wakker? Of ben je al gedresst & well ready om zo de deur uit te gaan?2016-04-14-11-08-20 Ik ben op dit moment lekker in een chill mood. Mijn beauty sleep was heerlijk!

Girl.. ik heb zojuist een halve knoflookbroodje op met gerapste kaas and offcourse a grote mok thee! Ik heb this morning desondanks dat het heet is wel zin in thee.  Ik heb gekozen voor mango smaak!  Maar geen grote mok ik ben gegaan voor een kleine kopje.

Zometeen ga ik weer beginnen met mijn workout this morning! Zumba Timeeeeeeee! Even weer inkomen dat is niet zo makkelijk na een paar dagen niets te kunnen doen door Tante betje. Maar goed Tante Betje heeft inmiddels haar koffers ingepakt en vertrokken. YES!!!!  Girl ik heb haar uitgezwaaid met een hele brassband and a VERY big smile!! Ik vond het zo not  erg dat ze wegging. Hahahah! Voor the girls die mijn blog pas volgen en niet weten wie Tante betje is dat is onze maandelijkse probleem. (Yep, menstuatie ). Me and mah Girl noemen haar dus: Tante Betje. So i’ve got mah life back! Hihihih So voelt het : I’m Freeeeeeee!

Zullen we gaan kijken naar de quote die ik this morning heb uitgekozen? Let’s check it out!

 

PicsArt_06-19-11.26.58

PicsArt_07-18-02.20.16

This is de quote die ik this morning heb uitgekozen:

——>download

Steun.. Soms is dat het enige wat je kunt geven..Soms gebeuren er verschillende dingen in het leven van je dierbaren of je vriendinnen. En het enige wat je kunt doen is  just be there.. Daarom vond ik deze quote heel erg mooi want soms hoe zeer je iemand ook zal willen helpen kun je soms niet veel meer doen dan steun bieden… En dat kun je in different ways doen.. Helaas kunnen we soms de kern van het probleem niet aanpakken. Maar we kunnen onze zus, nicht, beste vriendin, partner of wie dan ook wel laten zien dat ze niet alleen de probleem hoeven te facen. Een luisterend oor, een peptalk, en sometimes just being there is just enough to show your’e support.

Soms kun je ook je steun tonen door in every stage of life aanwezig te zijn voor de persoon en steun tonen in every problem dat zich kan doen in die stage off life waar jullie in zitten. En never nooit de persoon de rug toe te keren wanneer anderen dat wel doen..Och dat gebeurt helaas zo vaak,… loyaliteit is tegenwoordig ver te zoeken.. Het geven van ruimte is een ook manier van steun geven. Soms is space wat iemand nodig heeft. Don’t push it. Know when to back off a little bit.. en zeg tegen anderen om dat ook even te doen als je ziet dat iemand dat even nodig heeft om iets te verwerken of om gewoon even tot zichzelf te kunnen komen. Je kunt je steun bieden door voor iemand op te komen als de persoon er zelf niet is om voor zichzelf op te komen en dingen niet kloppen met wat je hoort en wat je weet wat de realiteit is. Het zijn allemaal vormen van steun die je kunt bieden..

 

PicsArt_06-19-11.20.28

PicsArt_07-18-02.20.16

So Yes… Er zijn voor iemand no matter what.. is wat een vriendschap heel sterk maakt: Support we hebben het allemaal wel eens nodig.Er zullen tijden zijn dat jullie maybe net iets minder contact hebben met elkaar door een ’t gezinsleven, huwelijk en alles dat er bij komt kijken neemt tijd in beslag that’s just the way it is. Maar in een echte vriendschap hoort dat geen issue te zijn. Gewoon op te pakken waar jullie gebleven zijn te genieten van jullie vriendschap wanneer het kan. En er voor je vriendin zijn wanneer nodig is. Dat is ook een vorm van steun die je elkaar geeft.  En als je net als ik dat ook hebt met je vriendinnen die het ook zo op deze manier bekijken dan ben je lucky net als ik! Love mah Girlz!♡

So yes… terugkomend op de quote: Problemen zelf kun je niet altijd voor een ander fixen maar de steun om er no matter what zijn in iemands leven dat is iets dat het mooiste en het beste wat je kunt geven! I’m just saying…

Have a niceeeeeeeee dayyyyyyy ! Ohwww Yessss!

We hebben weer lekker weer today!

Yay!

PicsArt_06-24-10.45.16

Ohwww Yeah!!!!! No matter what know that you can lean on me no matter the situation i wi”ll hold you down! Love this song!

PicsArt_07-18-02.20.16

13-1

PicsArt_07-07-02.02.33

 

6 thoughts on “#56 Tea Time| I wi’ll Always Have Your’e Back!Morning Quote|Morning Vibe|PepT@lk

  1. Wat je schreef over steun…zo mooi! Je hebt helemaal gelijk dat in sommige situaties je niets kan doen om te helpen en er enkel al moet zijn voor een bepaalde persoon. Helemaal gelijk dat er zijn voor elkaar belangrijk is! Mooi geschreven, echt waar. 🙂 x

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

