Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#59 Cocktail Time!|Are u a Player or A Toy?!?|Morning Quote & Vibe|PepT@lk

 

PicsArt_06-03-08.59.27

PicsArt_06-19-11.04.37

PicsArt_07-18-02.20.16

It’s Fridayyyyyyyyy!

Ohwww Yesss! Girl! how are u doing? Ik hoop dat je deze vraag met fine of great kunt beantwoorden. I’m Great! Ik hoop dat jullie een fijne ochtend hebben gehad. I did!

FB_IMG_1468622434936So ..this morning heb ik lekker even uitgeslapen…Het is tenslotte zomervakantie nietwaar? Ik hoop dat ook jij een fijne nachtrust hebt gehad! Vast wel!

Ik hou niet zo van slapen maar soms heb je het gewoon nodig. Gezien ik later ben gaan slapen yesterday..Ben ik ook later wakker this morning. En loopt alles ook later uit…So vandaag ruilen we de thee in voor een lekker cocktail! Hahahah. It’s Friday en dat moet gevierd worden. Right? Zullen we maar meteen gaan kijken naar de morning quote van vandaag?  There we gooooo!

PicsArt_06-19-11.26.58

PicsArt_07-18-02.20.16

So, This the Quote die ik voor onze Tea Time heb uitgekozen:images (3)

Ik vond deze quote wel een great one.

<——

Deze Quote heb ik als volgt begrepen. Als je een game speelt zijn er twee optie:

You Win or You Lose.  Off course als we een spel spelen is ons doel om te winnen. Het feit dat het leven met een spel vergeleken wordt makes sence to me. Je moet immers een spel door hebben om te kunnen winnen. Gezien life ook niet altijd gemakkelijk is en challenges heeft moeten we uitzoeken hoe we het beste in het leven kunnen staan.  Ohww yess ! We weten allemaal dat het leven niet makkelijk is dat en dat hebben we allemaal op ons eigen manier moeten ondervinden. En net als er bij een game hinderissen zijn  ben je als speler desondanks de hindernissen toch bereid om door te zetten om die game te winnen, right? En zo is het ook met het leven. No matter what voor challenges op ons pad komen en wat we meemaken met mensen, welke teleurstellingen of onverwachte situaties er op ons pad komen sterk in onze schoenen blijven staan. Er zijn twee opties die deze quote ons geeft eigenlijk over de instelling die we moeten hebben en the way waarop we in het leven moeten staan. En de manier waarop we challenges moeten facen. De Quote had het over twee opties. Let’s see…

A Pl@yer°

Als ik aan een speler denk dan is hij of zij  fit, heeft  hij of zij veel kracht gekweekt, heeft hij of zij veel doorzettingsvermogen, staat sterk in zijn of haar schoenen. En heeft hij of zij de disipline en wilskracht om no matter what zijn of haar  doel te behalen.  En dus als ik moet gaan denken aan hoe hij of zij in het leven staat dan moet ik denken aan iemand die het leven begrijpt voldoende inzicht heeft, verschillende dingen heeft meegemaakt en ermee om weet te gaan en  zich staande weet te houden en weet hoe om te gaan met alles dat hij of zij meemaakt. En zich totaal niet uit het veld laat slaan. En een sterk en krachtig persoon is.

PicsArt_07-18-02.20.16

Or A Toy°

Als ik aan speelgoed denk: Dan denk ik aan iets breekbaars, zacht en is iets dat eigenlijk afhankelijk is van degene die ermee speelt. En zoals je weet wordt speelgoed vaak overal meegeslingerd of rondgeslingerd. En als ik dan moet kijken naar de toy die in deze Quote naar voren komt dan moet ik opnieuw vergelijken met die manier op iemand in het leven staat. En dat betekent compleet het tegenovergestelde van een sterke player in mijn mening: Dat het dan juist gaat om  iemand bent die de challenges in het leven met moeite kan doorstaan. Veel aantrekt van wat mensen van ze vinden of denken. Of iemand die zich  makkelijk door mensen laat leiden of beïnvloeden. Of toelaat dat mensen kunnen doen wat ze willen.

De quote geeft twee opties of wij zijn  de Player willen zijn or the Toy.

Offcourse willen we allemaal the player zijn! Right, Girl? Maar in praktijk is dat niet makkelijk. Net als een player niet zomaar ineens overnight een goede speler is geworden. Kost het veel tijd en levenservaring om als een ware  sterke player door het leven te gaan. En dat betekent dat we soms getest worden met verschillende dingen die ons uiteindelijk een bepaalde kennis en inzicht geven van het leven, (die als game vergeleken wordt  in deze quote) als een echte speler kunnen doorstaan.

Niemand wilt een Toy zijn, Right? Ik ook niet. Allemaal we willen we een die sterke player worden, zijn of blijven. Het is heerlijk wanneer we als een sterke player door het leven kunnen! En als we eenmaal die sterke speler zijn dan kan niets dat van ons afnemen!

We begrijpen het leven beter en hebben de kracht om net als de speler teleurstelllingen en uitdagingen aan te gaan. We zijn sterk mentaal en laten ons niet klein krijgen no matter what life throws ath us. We will  keep fighting! So Yesss! Ik vond dit wel een goeie quote.  Het feit dat de  Quote het ons twee opties laat zien. Shows to me dat we op twee manieren in het leven kunen staan. De vraag is dan ook:

Hoe willen wij in het leven staan ? As a PLAYER  or a TOY????

En alleen wij kunnen dat bepalen.

PicsArt_06-19-11.20.28

PicsArt_07-18-02.20.16

Ohwwww Yessssss! Natuurlijk willen wij als een sterke player door het leven gaan! Het neemt tijd om die sterke speler te worden! Maar eenmaal een sterke speler altijd een sterke speler, nietwaar?

Let’s do is! We have to be strong to be able to Face Life!

Yessss A Fighter !

images (9)

Ik wens jullie een GREAT Weekend toeee !

See @ or next Tea Time on Monday?

I Hope So!PicsArt_06-24-10.45.16

13-1

PicsArt_07-07-02.02.33

