Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#61 Tea Time: Let’s Make A Change Girl!|Morning Quote |PepT@lk| Morning Vibe

 

PicsArt_07-12-11.07.28

PicsArt_06-19-11.04.37

Olaaaaa Chica!

2016-07-25-11-40-50

Como Esta?

Daar gaan we weer een nieuw & beautifull day tegemoet! Yayy!

De zon is er in ieder geval vroegjes bij dat beloofd veel goeds! Ik heb er veel zin in! Ik hoop jij ook. Als je today moet werken wil ik je een alvast een hele fijne werkdag toewensen. And don’t worry  girl voor je het weet is het alweer achter de rug.

Ik ga zo weer lekker een paar oefeningen this morning. Ik had gisteren gesport en combo buikspieroefeningen gedaan girl ik voel het nog steeds!

But anyways.. Ik heb this morning lekker crackers op van Olijf en Oregano met witte kaas en een lekker kopje groene thee.

Zullen lekker gaan kijken naar de Quote die ik this morning heb uitgekozen? Yessss, laten we dat maar doen!

PicsArt_06-19-11.26.58

PicsArt_07-18-02.20.16

So Yessss… dit is de Quote die ik heb uitgekozen..images (14) Let’s see..

—->

Yesss! Girl.. Sometimes kunnen we onszelf in de weg zitten soms zelfs zonder dat we het door hebben…Ohw Yesss! Met onze instelling of onzekerheden kunnen we als het ware zelf een blokkade vormen in our own way.

Toen ik deze Quote zag had ik weer zo’n AHA moment! Yesterday had een belangrijke stap genomen richting iets dat ik wil gaan verwezelijken. Het resultaat mag er wezen jullie zullen er zeker over horen en zien when i’m ready. De reden dat ik dit met jullie deel is ik zat te kijken naar wat ik nog moest hebben om mijn doel te kunnen bereiken. Daardoor stond ik mezelf in de weg zonder dat ik het zelf door had. So..Yesterday  ben ik gaan kijken naar wat ik al in bezit heb om het alvast vorm te geven en op te zetten. The funny part is.. wat ik dacht dat ik nodig had was gewoon bijzaak!! Dus ik was mezelf eigenlijk tegen te houden puur omdat ik was niet happy met wat ik had want perfectionistisch als ik ben was het weer eens niet goed genoeg… So toen ik gisteren besloot om te roeien met de riemen die ik had kwam er een mooie resultaat uit!  So yesss….Ik heb deze quote yesterday uitgevoerd nu ik hem zo lees…da’s toevallig!

Wat ik mooi van deze Quote vind is het je aan spoort tot actie:

“MAKE A CHANGE!”

Ik weet niet hoe jullie deze zin ervaren maar het maakt mij reuze enthousiast! Hihihi.

 En desondanks  er dingen kunnen zijn dat het logisch maakt dat we onzelf zo voelen moeten we oppassen want we kunnen onszelf zo diep in onze gevoelens laten meenemen dat we ons zelf de das om kunnen doen. Door dingen te negeren die ons niet happy maken met als gevolg dat we  blijven pushen terwijl weer niet happy van worden.

Of net als wat ik deed heel moeilijk over iets nadenken wat eigenlijk er voor zorgde dat ik mijn eigen weg versperde. Als we niet blij zijn iets is één.. Maar de tweede stap moet volgen: ACTIE.

Als we niet blij zijn met waar we staan ath this point in our lives:

“Then  Make a Change”

We kunnen twee dingen doen te diep gaan in onze gevoelens en bij de pakken neer zitten en gewoon opgeven and just go with the flow en er verder niks eraan doen.

Or we can:

” Do Something About it!”

Ohw Yesssss Girl! We kunnen er werk van maken en iets eraan doen. Ga  voor jezelf  na waarom je met iets zit en hoe je het dan wel voor jezelf zou willen zien of voor mekaar kunt krijgen en dan actie ondernemen.

Soms kunnen we onszelf zodanig in de weg zitten dat het ons leven onbewust op:

Pauze of on hold  zetten.

Het is okay om even soms bij alles stil te staan en om jezelf te kunnen herpakken that is een must. Even kijken waar je staat en wat je wilt voor jezelf. Maar het is niet okay om te blijven te staan!

Time is ticking  Girl!

Als we niet opletten dan kunnen we onszelf  ook mentaal flink in de weg staan. We kunnen onszelf demotiveren, onzeker maken of in een neerwaartste spiraal terecht laten komen.

We don’t want that don’t we?

So:

Press Play!°

Yesssss!  We are in charge of our lives ! We moeten ook op play drukken en die power hebben we ook!

Sommige dingen kan niemand voor ons doen.

We have to: stand up & do it for ourselves & Make it Work!

Ohww Yesss! Vaak denken we: Als ik nou dit had of als ik dit maar kon dan… Nope girl kijk wat je wel hebt..soms heb je meer dan je denkt. It Happend to me yesterday  na bijna drie jaar moeilijk denken stond ik mezelf niet meer in de weg!

Hihihi, echt erg hey! De tijd voor nu is okay het is the best time ever!  Drie jaar eerder was niet the moment. Maar de manier waarop ik het mezelf moeilijk heb gemaakt heeft me zeker veel geleerd.  But anyways ik kan niet zeggen dat ik er niet  goed over heb nagedacht hahaha.

Wij hebben de controle over ons leven and the power to do something about it! Get Up!

Wat het ook is als je te kampen hebt met overgewicht je bent onzeker over je body  en je bent er niet happy mee then do something about it!  Actie, change jou leefstijl en breng er verandering in.  You can do it!

Een verkeerde studie keuze Girl, meld je dan snel aan voor wat je wel leuk vindt! It’s now or never!  Of  heb je een aantal mensen om je heen that doesn’t build you up en niet het goede in je naar boven brengen Girl it’s clear what you got to do!

Wil je heel graag op jezelf gaan wonen ? Omdat je vindt dat je een bepaalde leeftijd hebt bereikt dan actie! Maak een plan voor je zelf  en bekijk wat voor subdoelen je moet behalen om je hoofdoel te bereiken. Of  zit je gewoon niet lekker in je vel ? Then make a change gooi het roer om…Search for your’e Happiness! Het is jouw leven!

Wat het ook is Girlll wat jou op dit moment niet happy maakt of waar je voor jezelf graag verandering in wilt zien girl  you can make a change! Yes you can!

Let’s Start Today!

PicsArt_07-18-02.20.16

 

PicsArt_06-19-11.20.28

Girl! Come on! Wat het ook is waar we mee zitten laten we oppassen dat we niet in our own way staan! Dat is de message van deze Quote! Zijn de sleutel in alles wast we willen doen maar we kunnen ook onze eigen blokkade zijn! Zullen we gaan voor de sleutel?

Yesss..laten we actie ondernemen

Ohwwwww Yessss!

Let’s Make A Change!

Let’s Do This!

Push The Reset Bottom!

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_06-24-10.45.16

Alleen wij kunnen onszelf uit een bepaalde situatie halen! Laten we Swingennnn!

See you Tomorrow Ath our Tea Time? I Hope so.

13-1

PicsArt_07-07-02.02.33

6 thoughts on “#61 Tea Time: Let’s Make A Change Girl!|Morning Quote |PepT@lk| Morning Vibe

Geef een reactie

