Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#62 Tea Time|We All Need People That Bring out the Best off Us°|Morning Quote|PepT@lk|Mah Morning Vibe

PicsArt_07-12-11.07.28

PicsArt_06-19-11.04.37

PicsArt_07-18-02.20.16

Its a New Day! Yayyyyyyyy!

2016-07-25-11-40-50

 

Morning Dear! Lekker geslapen? I Did! There we go a new day! Ik heb er reuze zin in today! Yay! We hebben zojuist lekker ontbeten en zitten nu dus vol energie om deze dag te starten.

Ik hoop jij ook..

Zullen we gaan kijken naar de Quote van this morning?

Come on Girl let’s check it out!

PicsArt_06-19-11.26.58

PicsArt_07-18-02.20.16

So , Let’s see deze Quote heb ik uitgekozen voor vanochtend..images (3)

<—– We zijn allemaal wel van mening dat we allemaal mensen om heen willen hebben in ons directe omgeving die iets moois toevoegen aan ons leven. Of het nou hun positiviteit is, hun kracht die ze tonen, hun instelling of de manier dat ze naar het leven kijken… It doesn’t matter how or what als het maar iemand is dat opbouwend is dat je verrijkt en het goede met je voor heeft. Dat is wat we nodig hebben, right? You & Me ..everybody..

Je zult nu vast even aan het denken zijn wie dat voor jou zijn in jou directe omgeving. Ik zit er nu ook aan te denken..Maar ik hoef er niet lang over na te denken want als ik kijk dan het is het mijn Hubbie zijn way of thinking zijn kracht is inspirerend voor mij, mijn mams ook desondanks alles she still standing strong! En Honeypie & Sunshine mah 2 girlz ( dat is hun troetelnaampje hihihi) zijn dat ook defenitly!! Elke doen ze dat op hun in their own way. Ze hebben ook zeker positief impact op mij. Honeypie haar persoonlijkheid haar positiviteit, zachtaardigheid en vriendelijkheid stimuleert mij enorm. En Sunshine haar kracht en vrijgevigheid inspireert mij. Love u Girlz♡! Maar deze qoute heeft twee kanten..althans dat heb ik eruit kunnen halen laat ik het zo zeggen..

Try To Give the  Good Example even when People Doesnt Deserve It isn’t Easy!

Deze Quote laat ook zien dat je altijd het goede moet proberen te blijven doen omdat het een goede invloed heeft op anderen some how..In wereld waar we nu leven valt het goede steeds in de achtergrond. Het is bijna net alsof goed slecht is en slecht goed is..Can you follow me? Weet je? Dat gevoel heb ik soms echt…En het doet wel iets met me.

Miss Bs Onderzoekje°

Girlz ik besloot een week lang mensen die ik niet ken met extra vriendelijkheid te behandelen of iets te doen voor ander voor onbekende mensen die ik niet ken. Elke keer tijdens het winkelen of boodschappen doen of waar ik ook ben zal ik een onbekende helpen. Ik geef altijd al een handje maar stond nooit bewust stil of het effect dat het op anderen heeft of hoe anderen daarop reageren dus ik besloot daar die week op te letten. Dit is wat eruit kwam:

Ik heb een week lang extra me best gedaan om anderen mensen die ik niet ken met extra vriendelijkheid te behandelen. Ik heb onbekende mensen gegroet.. sommige groeten terug en stelde dat juist heel erg op prijs. En andere bleven me aankijken alsof ik gestoord was! Hahaha die look their face! LOL! En vonden het niet nodig om mij te groeten. Puur om het feit(denk ik dan) dat ze me niet kennen.

Ik heb tijdens het booschappen doen of het winkelen mensen voor laten gaan in de rij met volle mandjes of karretjes en ze bleven me stomverbaasd aankijken! Normaal laat je iemand voor als ze meer 1 klein dingtje hebben, nietwaar? Dat doe ik ook hoor! Maar nu besloot ik dat te doen als ze volle karretjes hebben.

Een vrouw die miste 0,50 eurocent aan de kassa. En moest kiezen om iets achter te laten om alles mee te kunnen nemen.. Er stonden mensen achter haar. Maar niet bij eentje maar kwam het in zijn of haar hoofd op om bij te springen met 50 euro cent. Ze hadden het druk met geïrriteerd raken en het zuchten toen de vrouw moest zoeken of ze ergens nog wat kleingeld had. Toen ik naar voren liep en haar die 50 eurocent gaf bleef  zij en de kassmedewerker me stomverbaasd aankijken…En bedankte ze me zeer..

Een oude vrouw die kon vanuit haar scootmobiel niet bij een product dat ze pakken wou. Je kon zien dat ze er bijna eruit kiepte.. en toch liepen paar mensen haar voorbij niemand die haar hielp. Maar maybe hadden ze haar ook niet door  dat kan ook. Ik liep naar haar toe en  toen ik haar wilde helpen keek ze me verschrikt aan en zei: Nee , het hoeft niet!.. Nee het hoeft niet zei ze!

Weet je? Het gaat er niet om dat ik dit vertel om je te laten weten wat ik doe voor een ander…nope girl…

The point is:  Mensen zijn dat niet meer gewend!

En dat is wat ik uit dit onderoekje heb kunnen halen en ik vind het triest dat mensen het niet eens meer gewend zijn. Maar ik moet je eerlijk zeggen ik ook niet.. bijna edereen loopt elkaar voorbij en kijk niet naar elkaar om.

Het groeten gebeurt af en toe maar alleen als het mooi weer is maak ik het mee. dat iemand me spontaan groet.Van nature ben ik iemand die gewoon een babbeltje maak met iedereen die ik niet ken. Dat heb ik van mijn moeder hihihi..Maar dit onderzoekje heeft me wel laten zien dat mensen  die totaal niet meer verwachten of zelfs denken dat het een tactiek is om iets van ze te jatten ofzo. I Can we blame them? Or is it strange? Nope..Girl…

Ik leerde wel in praktijk dat je iemand moet behandelen zoals jij behandeld wilt worden. En niet iemand behandelen zoals hij of zij jou behandeld. Het slechte doen is easy girl! Het goede doen ook al verdienen sommige mensen het niet dat is pas moeilijk en eist: kracht om dat te kunnen!

Kunnen we het met elkaar eens zijn dat het niet altijd even makkelijk is? Because Girl Girl Girl, some people doesn’t deserve ethol…het is soms de moeilijkste wat je moet doen. Maar het niet onmogelijk!

PicsArt_06-19-11.20.28

Heb jij vrienden die jou inspireren of het beste bij je naar boven halen? Then your’e lucky Girl! Dat is heel belangrijk. Heb jij juist het tegenovergestelde gevoel of vind je dat totaal niet hebt? Al lijkt mij die kans heel klein dan is het toch wel handig om te probreren om daar verandering in te brengen..

Start with Yourself!°

Ohwww Yesssssss!!! Als jij het voor jou gevoel niet om je heen hebt niet hebt..waarom zal jij het dan niet zijn voor anderen? Volgens deze Quote is het besmettelijk als we deze quote moeten geloven! Hahaha..omdat het een impact heeft on a good way op iemand anders. Als er mensen in je omgeving zijn die je juist meer hoofdpijn geven dan je lief is of je juist onbewust demotiveren of een negatieve invloed op je hebben dan is het goed om te kijken wat je wilt voor jezelf..

Because Girl:

We deserve the best!

I do & So do you Girl!

Deze qoute laat ons dus ook zien dat je altijd het goede moet proberen te blijven doen because het heeft toch zijn invloed  of impact  op anderen some how…Show then the right example het werpt zijn goede vruchten af vroeg of laat you wi’ll see.

Bovendien kan het anderen ook motiveren om hetzelfde te doen en dat is het mooie van deze Quote. Especially als we om ons heen kijken en zien hoeveel er om ons heen gebeurt. En hoe de liefde die ieder medemens voor elkaar zou moeten hebben is verminderd of drastisch is afgenomen.

Laten we probreren vanaf vandaag om meer vriendelijkheid te tonen jegens anderen…geef iemand voorrang in de rij ook al iemand veel boodschappen heeft..probeer als iemand iets tekort komt bij de kassa indien mogelijk i repeat indien mogelijk bij te springen ..

Koop eens een lekkere sandwich met iets te drinken voor een dakloze die je altijd met zo’n krantje ziet staan buiten bij de supermarkt. Of als je de mogelijkheid hebt een tasje met boodschappen met bijv.: Tandpasta en tandeborstel,brood,beleg,boter,drinken etc. Of als het winter is een paar lekkere warme wanten en een muts en een warme dekentje die ene dakloze.

Kom op voor jou klasgenoot die gepest wordt. Of merk je dat iemand altijd alleen zit in de pauze op school? Waarom nodig je haar niet uit om met jullie in de aula te zitten in de pauze? Of merk je dat een klasgenote the same schooltas heeft die bijna uit elkaar valt ?  Geef haar een nieuwe kado niet eentje dat je niet meer gebruikt maar een nieuwe..buy a nice one net als je voor jezelf zou kopen.

Maybe denk je are you kidding me right know, Miss B?!

But Girl! Het is the best feeling ever i can tell you!

Neem een vriendin mee wanneer je ( zonder dat ze het weet)  als je iets gaat kopen voor die ene dakloze waarover ik het had. Het zal haar ook inspireren. Maybe kijkt ze normaal nooit om naar daklozen maar zal jou actie haar maybe ook motiveren om dat ook eens een keertje te doen.

Voor jou klinkt het maybe als really?! Maar het is een win win situatie: (nee we doen niets om terug te krijgen) maar het 1 geeft jou een onbeschrijfelijke goed gevoel, je inspireert degene met wie je in gezelschap bent en het meest belangrijke:

Je maakt iemand die veel zorgen heeft heel erg blij!

Kan je dat met iedere dakloze die je tegenkomt doen? No girl! We kunnen helaas deze wereld niet met beide handen vastpakken maar we kunnen wat in jou ogen of in mijn ogen een piepkleine bijdrage is al een mooi bijdrage zijn voor de medemens en de wereld!

Dit is natuurlijk een voorbeeld van één van de dingen die je kunt doen. Toon goedheid on your’e own way voor de mensen van wie je zielsveel houdt en voor je medemens.

Allemaal kunnen we ons best doen om de goede voorbeeld te geven, positviteit,vergevingsgezindheid, het omkijken naar een ander op welke manier dan ook.

We kunnen niet iedereen om ons heen veranderen maar we kunnen we onze steentje bijdrage nietwaar?

Laten we nooit stoppen in het goede doen voor een ander ook als het ons niet uitkomt!

Alles wat we doen moet gedaan worden met de juiste motivatie en niet voor erkenning of om indruk te maken op een ander.

Het moet uit je hart komen!

Let’s Stay the Good People that we Are!

Don’t let all the bad people or bad things around you:

Let you stop to do Good Things for other people or Be a Good Person.

(I’m just Saying!).

Let’s Make a Difference!

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_06-24-10.45.16

 

 

13-1

PicsArt_07-07-02.02.33

6 thoughts on “#62 Tea Time|We All Need People That Bring out the Best off Us°|Morning Quote|PepT@lk|Mah Morning Vibe

  1. Dat is zo jammer.. tegenwoordig als je in de stad loopt en je kijkt iemand alleen al aan met een glimlach, krijg je een verwarde blik terug en je ziet mensen dan ook denken: ken ik jou ? waarom lacht ze naar mij ? moet ze iets van mij? heb ik iets op mijn gezicht? zitten mijn kleren niet goed ? wtf loopt ze nou te kijken ?
    Terwijl het enige dat je doet, is je vriendelijkheid tonen. Ik doe het wel vaker in de stad, groet mensen en lach naar ze… te vaak krijg je van die vervreemde blikken terug. Of ze negeren het.. zo jammer.
    maar het weerhoudt mij niet om dit te blijven doen. Een beetje vriendelijkheid en liefde in deze wereld kunnen we allemaal wel gebruiken!
    Have a great day miss B! kus

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey Melanieee! 😄
    Preciessss en dat is so sad! Pfffff klopt! Echt heel jammer .. gelukkig weerhoudt dat je niet het is inderdaad zo ..
    je begint jezelf dan afvragen wat heeft het nog voor nut heeft..*zucht*
    Gelukkig reageert tenminste 1 iemand van 10 positief en daar doen we het dan maar voor!!🎉🎊
    ThnQ girl voor je reactie, waardeer het enorm! Een ding is zeker als wij elkaar ooit toevallig tegenkomen dan laten we de mensen eens zien hoe het wel moet! Of niet Melanie?😂😂

    Big Hug for You And a Nice Day♡💋

    Liked by 1 persoon

  3. Er zijn gelukkig altijd nog mensen die dat wel kunnen waarderen 🙂 Daar doe je het idd voor.
    Ik denk dat de stad te klein is waar wij elkaar toevallig tegenkomen hahahaha. Volgens mijn dochter kan ik nogal uitbundig zijn hahahahaha Are you ready for that ?! 😛

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

