New on Miss B's Blog!/Nieuwe Topics

Yay!! Or Nah? Twee nieuwe Rubrieken on Bellamy Blogz Thingz Over…Medio Augustus

 

 

2016-07-28-17-55-44.jpg

PicsArt_07-18-02.20.16

Mijn Eerste Nieuwe Rubriek heet:

Miss B & Motherhood

PicsArt_07-28-05.47.27

 

PicsArt_07-18-02.20.16

So Ladiesss…

Zoals de titel het al zegt heb ik besloten om twee nieuwe rubrieken toe te voegen op mijn blog.

Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.

Let me know, goed?

 Op die manier kan ik dan peilen wat jullie ervan vinden en reageren kan ook hoor.

Jullie als mijn lezers moeten het wel leuk vinden off course!

So we i wi’ll see.

In augustus wil ik er mee beginnen and our Tea Time die blijft natuurlijk ook gewoon And It’s Mah Feeling ook off course.

De bedoeling is om met jullie het over verschillende onderwerpen te hebben die over het moederschap gaan. Een aantal van jullie zijn net als ik ook jonge vrouwen die mama’s zijn and dusss.. leek het me wel leuk om samen er daarover te hebben en ervaringen uitwisselen, maybe ook gastblogs als jullie dat willen, verschillende challenges die op ons pad komen, over opvoeding  en keuzes etc. etc.

Maar ook voor jullie die dat niet zijn zal ik het hebben over jezelf voorbereiden. Of andere dingen waaruit je toch een beetje kan voorbereiden over jouw moederschap ooit in de toekomst. En of course praat ik over mijn ervaringen dus als je bijvoorbeeld wilt weten hoe ik sommige dingen heb ervaren kun je die vragen standaard onder aan de artikels stellen en dan zal ik ze beantwoorden in een artikel die ik dan speciaal daarover schrijf.In beide nieuwe rubrieken zal dan één keer per week iets posten.

PicsArt_07-18-02.20.16

Maar ik heb nog een nieuwe Rubriek die ik wil gaan starten ook in Augustus en die heet:

Me & Mine Teenage Experiences

PicsArt_07-28-08.49.26

 

So yessss! Dit is mijn tweede nieuwe rubriek!

Ik ben er heel enthousiast over ook hier kunnen jullie me over verschillende onderwerpen vragen stellen. En je kunt ook een vraag naar mij mailen. Maar goed het idee is dat ik dan met jullie over verschillende topics zal kletsen die bij het puberteit en bij het adolocent zijn komen kijken.

Sharing is Caring, Right?

I Hope ya’ll like It!

2016-07-07-13-40-56

14 thoughts on “Yay!! Or Nah? Twee nieuwe Rubrieken on Bellamy Blogz Thingz Over…Medio Augustus

Geef een reactie

