Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#64 Tea Timeeee!|How to stay Motivated: Morning Quote|PepT@lk|Mah Morning Vibe

PicsArt_07-12-11.07.28

PicsArt_06-19-11.04.37

It’s Friday! Ohww Yesssssss! And that means: It’s Weeekennnddd!!!!2016-07-25-11-40-50

Na lekkere vele kopjes tea saampjes gedronken te hebben deze week gaan we today weer onze tea time afsluiten. We wi’ll have our next tea time on monday. Ik kijk er al naar uit! ThnQ all voor jullie reacties dat maakt ons Tea Time gezellig en een echte gesprek! Het is leuk om onze kijk op dingen met elkaar te delen! So ThnQ Girl thank you for that!♡

Ik hoop dat je leuke plannen hebt staan voor dit weekend. Ik heb een griepje te pakken but i’m still standing! Ik zit hierzo lekker te genieten van mijn mok met thee. Ik heb gekozen voor rooibosthee met honing. Ik ga zo mijn workout doen en daarna zie ik wel weer… Zullen we gaan kijken naar onze quote van this morning?

PicsArt_06-19-11.26.58

Tadaaaaa! Hier issie dan!images (21) Ik vond deze Quote wel a nice one om onze Tea Time van deze week af te sluiten!

Girl, issie niet a nice Quote? Dat vond ik dus ook! How To Stay Motivated! Volgens deze quote zijn dit de punten die we in gedachten moeten houden om gemotiveerd te blijven. En dat vond ik wel mooi. Ik zal ze zeker toe blijven passen in mijn leven.

So yess, all deze punten die vermeld staan op deze quote moeten we zeker toepassen in ons leven, vind je niet? It  wi’ll keep us  motivated! Ohwwwww Yah it does!!

Welke vind jij allemaal de mooiste?

Wat ik de mooiste vond is:

Believe in Yourself. Surround yourself with Positivity. Recognize your’e Progress.Reward ourselves. Take it one day @ the Time & Don’t Compare yourself with Others!!!! Deze Quote geeft nice tips all @ once! Love it! Dit zijn de punten die ik mooiste vond.

PicsArt_07-18-02.20.16

Believe in Yourself!

Wij hebben in meerdere Tea times ook erover gekletst samen.

En dit is voor echt belangrijk om te doen.

Yesssss….

That’s important! Want als het geloven in onszelf ervan afhangt dat anderen eerst in ons moeten geloven Girl ,dat wordt dan een probleem.

Dus het zeker een mooie aanmoediging wat deze quote ons geeft!

Surround Yourself with Positivity!

Ohw Yes!! Ook daar hebben wij deze week ook over gekletst. Dat is gewoon heel belangrijk voor elk van ons.

Defenitly a must!

Take It One Day At A Tim

Het is zeker slim om het dag bij bij dag te houden.

We moeten proberen te focussen op wat we today eruit kunnen halen..De challenges van morgen laten we voor wat het is.

Dat zien we dan the next day wel weer.

Recognize Your’e Progress!

Het is belangrijk om voor onszelf  te kijken op welke gebied we vooruitgang hebben geboekt.

Don’t Compare Yourself with Others!!

Dat is defenitly de Quote die deze week bij vele van ons een heerlijke inzicht was and a reminder!

Ik vond deze echt een hele goeie en mooie Quote!

Reward Yourself!

Al onze dingen die we tot nu toe hebben bereikt in our lives onze inzet en doorzettingsvermogen heeft ervoor gezorgd dat het ons is gelukt om te bereiken wat we wouden bereiken tot nu toe.

We moeten de tijd nemen  oom onszelf te belonen voor onze eigen inspanningen..

En dat doen we door onszelf die erkenning te geven. Zoals er vaak gezegd wordt: Een schouderklopje voor jezelf!

We moeten die  schouderklopje voor onszelf zeker niet vergeten.

Yesss! Een schouderklopje..

Voor dingen die we hebben overwonnen, goede keuzes die we hebben gemaakt, dingen die ons maybe niet zo happy maakte dat we een streep onder hebben kunnen zetten.

Onze doelen of nieuwe lifestyle. It doesn’t matter what Reward yourself for it !

We know all the things that we had to do of welke opofferingen wij hebben gedaan om ze te bereiken.

Dit waren de punten die ik het allermooiste  vond. Welke punten vond jij de mooiste?

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_06-19-11.20.28

So Yes ! Als we deze punten blijven toepassen( wat deze quote ons adviseert) then we wi’ll  be just fine to face everything dat op ons pad komt. Deze hele qoute draait om onszelf als persoon.

Elke zin het heeft over: Your’e goal (niet van een andere),

Reward yourself (niet verwachten dat iemand anders dat doet) deze Quote moedigd ons aan om te focussen op onszelf en dingen die we voor onszelf moeten doen.

So Yesss.. Laten we dit maar eens doen! We have to!

It wi’ll Make & Keep us Happy!

images (9)

PicsArt_06-24-10.45.16

Want inderdaad zoals: James Morrison zegt in dit lied:

” I Got One Life & I Want to Life It is Right!”

13-1

 

PicsArt_07-07-02.02.33

12 thoughts on “#64 Tea Timeeee!|How to stay Motivated: Morning Quote|PepT@lk|Mah Morning Vibe

  1. Hope you feel better soon sweety !! En geniet van je weekend
    Ik heb morgen een barbecue en maandag ga ik een midweekje weg met de kids en vrienden.. kijk ik enorm naar uit ! 😀

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey Girlzzz! ThnQ Dear! Awh so lief!♡♡♡ ThnQ Dear 😄😄
    Helaas kon het sporten niet echt lang volhouden dus ik wacht maar eventjes wanneer ik me weer iets beter voelt. Ik ben blij dat jullie the quote leuk vonden.😙😙😙
    Dikke Knuffel!💋💋💋

    Like

Geef een reactie

