Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#65 Tea Time|M@ke Sure That Every Step That You Make is a Good One!! Morning Quote| PepT@lk|Morning Vibe

                                          PicsArt_07-12-11.07.28

PicsArt_06-19-11.04.37GoodMorninnnnng! Chica!

2016-07-25-11-42-05

Como Esta?

It’s Monday!! There we go! Are you ready?! I am. Ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad! So, Girlz.. some off you hadden me verteld dat jullie leuke dingen op de planning hadden dit afgelopen weekend so ik hoop dat jullie fun hebben gehad.

Sommige van jullie hebben juist leuke dingen op de planning staan for this week. Dat wordt fun! Yay! Enjoy Girlz!

So yess.. mijn griep is minder maar ik heb nog last van hoofdpijn but ik heb zojuist ontbeten en mijn paracetamolletjes ingenomen and i’m ready to start this day yayyyyy!

So that should work soon!Maybe ga ik nog een workout doen but i wi’ll see.Ik heb een paar dingen op planning staat dus die ga ik even doen.

So Yessssss…

Come on Girl!l Laten we maar gaan kijken naar de quote die ik heb uitgekozen for today…

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_06-19-11.26.58

This is the Morning Quote die ik heb uitgekozen voor our Tea Time! one-step-at-a-timeTadaaaa!!!! Yes! Yes! Yes!

Girlz hoe vaak hebben het niet gehad over doelen en plannen voor in de toekomst.? Best vaak the past weeks…

Of het nou doelen zijn voor de komende week next month of over een paar jaar het is oke en slim om plannen en doelen voor onszelf te hebben. Net als ik nu heb jij ook vast een paar doelen die je op korte of lange termijn wilt behalen.

But what about the present?! Het hier en nu waarin we leven…What about that? Deze quote is geweldig het zet ons weer met beide benen op de grond. Dromen for in the toekomst, Plannen, doelen en het beste voor onszelf  verwachten en willen nothing bad about that, girl! Maar we moeten wel at the moment blijven, nietwaar? Yes, here and now..dat is ook belangrijk, vind je niet? I Do.

”Yep, we need to Focus at the moment that we  Living in. ”

We kunnen niet alleen blijven focussen op de toekomst.

Deze Quote geeft in mine opinion een wijze raad.

PicsArt_07-18-02.20.16

Focus on the Present°

The present is uiteindelijk the key tot de dingen die volgen in ons leven. Dus the present is eigenlijk het belangrijkste volgens deze quote en ik ben het er 10000% mee eens! Maar waarom? Persoonlijk denk ik het aantal redenen heeft: Het maakt dat je focus on the things van vandaag zonder te gaan stressen on the things van tomorrow of dingen die je binnenkort moet gaan doen waar je vreselijk tegenop ziet. Maybe heb je zodra school zijn deuren opent herexamens. Of moet die jaar keihard knallen! Of heb je een nieuwe school en dus een nieuwe klas waar je je totaal geen zin in hebt of ben je juist blijven zitten en moet je weer met oude bekenden in de klas zitten en the new ones die door stromen.. Het kan van alles zijn.. maar wat het allemaal in common heeft is dat het nog dingen zijn die moeten komen .. Het is nog niet zover. En soms kunnen we dat doe ik ook soms te druk maken over iets dat nog ver vooruit ligt of pas over een paar weken plaats zal vinden. I really think dat het way easy zal zijn als we dat probreren te laten voor wat het is todat het zo ver is.

Ik denk ook dat het focussen on the present de weg opent naar alles in ons leven. En dus ook naar ons hoofd en einddoelen! Yayyy! Dus basically moeten we eigenlijk meer focussen op het nu het heden totdat we bij onze hoofddoel die ik voor mezelf heb en jij voor jezelf heb gesteld hebben bereikt.

Nu ik er zo over nadenk…It makes wel sence to me. Want stel als je een huis bouwt is de basis het meest belangrijkste omdat het de basis is voor het gehele huis. Als de fundering van het huis niet 100% is kan het alles wat je erna opbouwt in gevaar brengen. Je zult dan alles opnieuw moeten bouwen. En dat is zonde.

Het richten op hier en u kan ons dus heel goed leiden naar onze doelen en plannen die we hebben. De Quote geeft nog een belangrijke richting het zegt:

&

Make Each The Step The Best°

Elke stap die we zetten moet ook a good one zijn. Als een metselaar een muur metselt moet hij ervoor zorgen dat elke baksteen goed is gezet. Want anders zal de hele muur vroeg of laat in elkaar vallen en dat is zonde van zijn harde werk. Ik denk dat het belangrijk is om een doel te hebben maar het is belangrijker om te focussen op het  proces daar naar toe dat elke stap echt goed gezet is. En dan zal het rooskleuriger eruit zien. We hebben dan elke stap goed gezet die staat als een muur! Als je in je breiwerk steekjes laat vallen zal het resultaat niet zo mooi zijn. Er zullen gaten zitten. Als we zouden rennen naar D of naar Z terwijl we nu pas bij B horen te zijn zul je je einddoel behalen maar er is een hoop dat niet goed geregeld is of waar je niet voelde aandacht aan heb besteed. Of waar jezelf niet klaar voor bent. Beter meer je tijd nemen in iets dan gehaast er doorheen racen. En als we tegen sommige dingen tegen op zien is het goed om onszelf niet teveel druk te maken. Yep..is makkelijker gezegd dan gedaan..tell me about it.. Ik blijf mezelf daar op trainen…Het is belangrijk om te kijken at je nu wel kunt doen want hoe druk je ook maak voor iets dat over een paar weken of maanden plaatsvindt we can’t nothing about it! En onszelf juist voor te bereiden mentaal, emotioneel om ready te zijn dat zou juist een goede eerste en goed gezette stap zijn vind je niet niet? But we wi’ll talk about that later!

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_06-19-11.20.28

So Yes.. Deze Quote heeft mij heel goed geholpen!

Ik ben sowieso wel iemand die veel waarde hecht aan het hier en nu. Ik heb on a hard way ondervonden how life can take a turn in a second yesss in een oogwenk. But, we moeten nu kijken dat elke stap  die we zetten a good one is.

Ik vind het heel fijn om nieuwe inzicht te krijgen op dingen en om dingen op een andere manier te bekijken deze quote is great! Want de persoon op het plaatje die is wel in actie so: It shows ons ook dat je niet moet blijven zitten maar ook niet moet racen!

Take It One Day At A Time°

Het is zeker slim om het dag bij bij dag te houden.

We moeten proberen te focussen op wat we today eruit kunnen halen en stap voor stap opbouwen tot ons Einddoel!

One step At a Time°

Deze Qoute was voor mij heel nuttig ..ik hoop voor jou ook Girl!

Have a nice and Beautifull week Dear!

Make Sure That  Every Step You Make is a Good One!

You Got This!

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_06-24-10.45.16

 

13-1

 

 

PicsArt_07-07-02.02.33

6 thoughts on “#65 Tea Time|M@ke Sure That Every Step That You Make is a Good One!! Morning Quote| PepT@lk|Morning Vibe

Geef een reactie

