Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#66 Tea Time! Are You Your’e Own Bestie?!?|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe

PicsArt_07-12-11.07.28

PicsArt_06-19-11.04.37

Ola Chica!

It’s a new day ohw Yes! It”s a New day ohw Yes2016-07-25-11-40-50! Hahahaha Yes i’m later today Dear. Moest even uitslapen. Ik had mijn extra Beauty sleep echt nodig! And that means dat alles iets later verloopt.

How are u doing today? Veel op planning of word het toch lekker chillax @ home today? Dat is ook heerlijk. Join jij onze Tea time later en heb je juist today een lange werkdag achter de rug?

Girl..ik hoop dat je een fijne werkdag achter de rug hebt. So.. Yess.. ik heb een heerlijk mok Kamille thee op. Heerlijk ontbijten dat doe ik zo..

Zullen we gaan kijken naar the quote van this morning?

PicsArt_06-19-11.26.58

So,  Yes Girl! Dit is de Quote die ik wel wat vond:

Dit is defenitly heel belangrijk dat we: onze eigen Best Friend zijn! Ohwww Yesss! download (3)Remember waar get over haddenthat we can stand in our own way So, Het feit dat we onszelf kunnen belemmeren shows dat we toch invloed hebben op onszelf. Hoe onze mindset is en hoe we onszelf voelen kan dus ten goede zijn of juist ten slechte voor ons zijn. Het kan dus allebei de kanten op:

We can be our own enemy or our own best friend.

Deze Quote gaat dus over onze eigen Bestie zijn. And that means:  dus on a Positive way.

Uhmm.. let’s see.. als ik denk aan being my own best friend dan denk aan the quote van afgelopen vrijdag. De punten waarmee je jezelf heel goed mee doet en goed motiveert. Het geven om jezelf innerlijk en emotioneel about yourself.

So being my own best friend betekent voor mij: positieve gedachtes dus een great mindset hebben, het bevriend met je innerlijke ik. Jezelf kunnen steunen, oprapen na een tegenslag of teleurstelling of jezelf kunnen oppeppen waar nodig is. Het geloven in jezelf, het vertrouwen in jezelf zijn zeker ways om bevriend te zijn with our own ourselves. Especially dat je able bent to have your’e own back want soms moet dat ook. Niet altijd zullen mensen achter je staan in je beslissingen die je neemt voor jezelf of de kijk die je op bepaalde dingen hebt. But that’s okay… daarom moet je moet je able zijn om achter jezelf te staan zonder afhankelijk van anderen te zijn. That’s ook een way to be your’e best friend gezien jij weet wat je voelt en wat je meemaakt als je bijvoorbeeld gepest wordt op school of getreiterd wordt op je werk door een collega of wat dan ook.

I’m lucky dat ik veel mensen heb die achter me staan i’m blessed! Hubbie♡, Mams♡, Sunshine♡ Honeypie♡ Shout out to you girl! But wat als jij dat steun op dit moment niet hebt door welke reden dan ook door een keuze dat je omgeving er niet achter staat? Dan moet je able zijn om achter jezef te staan..

So yesss… dit zijn the ways in mijn mening dan dat je your’e own best friend kunt zijn maar er is ook een heel ander way .

We  Have to be able to Enterain Ourselves.(sounds crazy) but this Quotes explain it:

images (10)

Heb jij weleens een momentje gehad dat je een binnenpretje had? En dat je door een funny gedachte keihard moest lachen? Als iemand je hoort dan zou hij of zij denken  dat je aan de telefoon bent ofzo maar nee hoor! Je lacht en heb plezier met jezelf! (een binnenpretje noemen ze dat dan) Nou, Ik wel, & many times hahaha! Betekent het dat dan meteen dat ik crazy ben, no way girl!

Ik vermaak mezelf wanneer ik alleen ben, ook just fine. Ik heb altijd wel dingen die ik moet doen, het focussen op mijn innerlijke ik en fun hebben met mezelf, het kunnen shoppen alleen, een terasje pakken of gezellig met mezelf een filmpje pakken, een heerlijk boek lezen. So..me time hebben, voor mij no problem Girl! No problem voor Miss B!  So ..mezelf vervelen doe ik ook eigenlijk heel maar dan ook heel weinig, nauwelijks. Niet iedereen kan dat. Maar ik had het van kleins af aan al. And mabe jij ook? Then we can relate. Desondanks ik veel sleep overs had en veel ging logeren bij mijn vriendinnen, nichtjes etc. kon ik mezelf ook prima vermaken. Ik denk dat als je dat kunt dat je echt een bofkont bent. Want niet iedereen kan het of is het zijn of haar ding. Stel je nou eens voor dat ik afhankelijk van anderen moet zijn om een fun day te hebben…no no girl! Ik in ieder geval niet.

Tell me, Dear I Have a Question for You, Girl!

Kan jij dat? Of is je hele dag in de soep als al je vriendinnen al iets anders op de planning hebben om te doen.  Is het dan automatisch voor jou meteen een boring day?  Of kun jezelf (net als ik) prima vermaken?

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_06-19-11.20.28

We Have to Be Our Own Suppor

We moeten someway onze eigen vangnet zijn dus het make sence to me. Want soms zijn er dingen dat niemand voor ons kan doen. Er zijn dingen die we zelf moeten kunnen doen. We moeten able zijn to pick ourselves up, We have to!

Ook als we maybe met onszelf in de knoop zitten. We kunnen we tools toegereikt krijgen maar uiteindelijk moeten we zelf iets met die tools kunnen doen.

Yes, wanneer puntje bij paaltje komt moeten we onze best own bestie zijn.

A Bestie for ourselves mean: That we Care about ourselves en dat able zijn om onze gedachtes en gevoelens ook te corrigeren waar nodig is. En to be able to pickourselves up.Yes!

We moeten eerlijk kunnen zijn tegen onszelf. You have to be able to Count on yourself also.

I’m just saying!

 

So yes…

We moeten onszelf kunnen herstellen na een teleurstelling, beïndigen van een vriendschap, ontslag, break up or whatever.

We moeten onszelf kunnen vermaken, motiveren, corrigeren.

We moeten die steun voor onszelf kunnen zijn.

Defenitly!

Hoe denk jij erover ?

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_06-24-10.45.16

13-1

PicsArt_07-07-02.02.33

6 thoughts on “#66 Tea Time! Are You Your’e Own Bestie?!?|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe

  1. Heel leuk geschreven weer meid! En stiekem ben ik ook wel mijn eigen bestie hahah ik wou dat ik mezelf kon klonen, dan kon ik samen met mijn kloon lachen om alle domme dingen die ik grappig vind haha. Maar je heb zeker rake punten opgeschreven! Good job! Have a nice dat girl! XxxX

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey Marushi Girl! 😄😄Yes Dear! Yess we moeten ook onze eigen bestie zijn😎🎉💃😄 hahaha niet? Dat zou geweldig zijn als we onszelf konden klonen hahahah! ThnQ Dear I’m so glad you liked it!😄😙😙 Thnx you to Girl! 💋Have a Beautifull Day today!♡♡♡

    Liked by 1 persoon

  3. Je hebt helemaal gelijk!!! Eerst vriendjes met jezelf worden. Dat doen vrouwen helaas vaak te weinig, maar is heel goed voor je zelfvertrouwen. X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

