Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.70 It’s Tea Time!|Morning Quote: Why Complicate Life?!? Uhmm… Miss B’s Question for You|Stelling| Mah Morning Vibe.

 

PicsArt_08-19-04.02.51

2016-08-09-18-13-18

PicsArt_08-13-12.13.30

 

PicsArt_08-11-11.35.50

Het is woensdag! Yayyyy! Heerlijk ! Ik ga today lekker genieten van het weer with the fam vanmiddag!  We delen deze week alweer in tweeën. En dat betekent .. That’s Right! Dat het weekend alweer in zicht is.  Happy B.

So, How are u doing, girl?

Nog lekker aan het uitslapen? Come on, Girl wake up!

Hahahaha Just kidding . Ik heb this morning de wekker iets later gezet en was om 6.30 uur wakker.

Kleine blinkie naar school gebracht . Some food gehaald for tonight bij appie! Het was heerlijk weer dus ik heb this morning  buiten op een bankje heerlijk genoten van een  lekkere koude smoothie!

Yes, You have to spoile yourself sometimes!

But anyways …Ik begin beetje bij beetje weer in de routine te komen. I Hope you 2 Girl!

Sommige van jullie hebben of hadden ligt eraan wanneer je het leest today  jullie eerste dag @ school. Ik hoop dat je een good first day hebt gehad op school. En zo niet, Don’t worry, You got this, Girl! Vergeet onze babbeltje van monday niet! Trek je er niks van aan. Remember:  Try to not Care. Jammer voor hun!

 Today is onze Tea time a little bit different.

Want ik zou het leuk vinden om met jou te babbelen over deze Quote en  mening  te horen over  de stelling… Zullen we gaan kijken naar the Quote die ik heb uitgekozen?

picsart_06-19-11-26-58

Funny-Quotes-About-Life-Lessons-13

 

Tell Me, Girl! Ik ben benieuwd!

Miss B’s Question For You

So Girl! Ik vond deze Quote wel funny! Klinkt het allemaal niet te simpel ? In praktijk is dat natuurlijk niet. So, today ben ik nieuwsgierig naar de dingen die jij moeilijk vindt om te doen en de dingen die jij totaal niet moeilijk vindt aan de hand van de 8 punten die  in deze Quote vermeld staan. Ik ben benieuwdddddd!

Ik zal alvast beginnen en met jou delen welke van deze  punten ik easy vind en welke difficult. Je hoeft niet perse allemaal uit te kiezen. Niks moet alles mag.Ik heb er een paar uitgekozen.

Wat ik moeilijk vind:

  • Explain. Uhmm Ik merk dat ik dat niet moeilijk vind maar het ik  doe het vaak niet omdat ik denk dat het echt nut heeft. Als ik het gevoel krijg dat iemand zichzelf niet openstelt om  het te begrijpen heeft het niet echt nut in mijn opinion. (Alleen  aan mijn loved ones doe ik de moeite om iets uit te leggen omdat ze er dan oprecht openstaan om het te begrijpen). They really listen en zijn oprecht geïntereseerd.
  • Iemand uitnodigen vind ik best moeilijk. Al zou je dat niet denken, maybe. Ik ben heel erg beschermend in wie ik toelaat in mijn place and life. Mijn Hubbie en ik zijn beide zo. Kieskeurig ? Yes, maybe a little bit. Ik denk toch dat je zeker moet weten wat je aan iemand hebt om iemand zo dicht toe te laten in je leven. En ook als mensen al in je leven zijn is het goed om op je hoede te zijn. Niet altijd is iemand echt real met je. Soms is het niet wat het lijkt. Ik kijk geregeld of ik vind dat iemand nod een spot verdiend in mijn leven. Dat is omdat ik mezelf altijd voor 100% openstel als ik ervoor kies om dat te doen. En gezien mijn fam belangrijk voor me is en heel waardevol. En ik ook vind dat ik  mijn waarde heb. Het is defenitly iets kostbaars om deel te mogen maken in iemands leven.(Vind ik) En dat moet niet zomaar voor normaal genomen worden of als iets vanzelfsprekend zbeschouwd worden So, Yes ik ben heel selectief and nu more then ever! I Know mah Value.

Wat ik heel makkelijk vind is:

  • Als ik iets niet leuk vind dan zeg ik het. Ik ben daar in best direct en eerlijk in. Alles wat met onrechtvaardigheid te maken heeft of een rare actie van iemand of wat dan ook dan zeg ik het gewoon. (Ik heb de afgelopen jaar veel dingen tussen de vingers gelaten  omdat je soms toch niet te direct wilt zijn  en mesen niet voor het blok wilt zetten. Maar  ik zag dat het mensen juist aanspoorde om als het ware over me heen te lopen). En dus ben ik inmiddels weer zoals ik ben: direct. Mijn eerlijkheid valt niet altijd in goede aarde hihih. (Daarover soon een artikel!) En als ik iets al duidelijk is voor me is hoe iets zit dan doe ik een stapje terug en zeg ik er niets over. Actions tells it all sometimes.
  • En als ik onder de indruk ben van iets dan zeg het gewoon. Eerlijk is eerlijk! Als iemand er mooi uitziet dan zeg ik het gewoon. Girl You look Nice! Punt. Als ik bijvoorbeeld een onbekende op straat tegenkom met een nice haircut or outfit dan zeg ik het gewoon tegen de persoon. No problem!
  • Ik ben ook heel makkelijk in het uiten van mijn feelings. Mijn loved ones of personen om wie ik geef die krijgen het te weten ook. Ik denk dat ze bijna nachtmerries krijgen waarin ik zeg dat ik van ze hou. Hihihi. Ik zeg het namelijk zo vaak yeah, every single day! Als ik iets zeg dan meen ik het. Mijn mams en mijn zusje en ik waar altijd open tegen elkaar in wat we voelen.
  • If you like something , ask. No problem. Ik  kom niets tekort hubbie verwend me tot en met. Maar als ik iets zie girl dan wil ik weten waar ik hem ook kan halen. Tenminste als ik er op slag verliefd op ben dan en ik geen idee hebt waar je het kan kopen. Listen.. Laatst waren we  in Amsterdam en een meisje had echt zulke gave sneakers aan OMG ik stapte gewoon op haar af en vroeg aan haar waar ze die gave sneakers heeft gehaald. #Noshame.  Yess! Als ik iets wil weten of wil hebben dan ik zeker vragen waar ze het verkopen om het te halen. That’s Me!

What is Youre Opinion?

Why are some things So Complicated ligt het aan ons of is life complicated?

Uhm… Ik denk niet dat we dingen moeilijk maken. Ik denk meer dat onze feelings of de persoon dat we zijn qua karakter of wat we hebben mee gemaakt een rol speelt.

Off course soms kunnen we dingen moeilijker maken dan het is. Especially the ladies. Yes! Wij vrouwen kunnen soms heel moeilijk doen.

The boys zijn toch wat makkelijker wat dat betreft. Vind ik dan hè? Hihihi. Ik denk wel dat we moeten probreren om sommige dingen moeilijker te maken dan het is.

Scheelt stress, Right?

Ik ben wel benieuwe wat jij ervan denkt of vindt.

Wat is jou mening of gedachte hierover?

Stelling:

The Girlz denken in het algemeen veel ingewikkelder dan The boyz.

True or False?

 

PicsArt_07-18-02.20.16

picsart_06-24-10-45-16

N’-Joy This

Sunny Beautifull Day!

13-1

2016-07-07-13-40-56

 

10 thoughts on “No.70 It’s Tea Time!|Morning Quote: Why Complicate Life?!? Uhmm… Miss B’s Question for You|Stelling| Mah Morning Vibe.

  1. mannen mogen misschien makkelijker in bepaalde dingen zijn, maar ze zijn dan ook vaak niet eerlijk in hoe en wat ze zeggen. Simpelweg omdat ze maar gewoon zeggen wat de ander wil horen, dan krijg je ook niet vaak een issue he 🙂 (mijn ervaring.. niet iedereen is hetzelfde, laat dat voorop staan).
    Enige waar ik echt moeite mee heb is dingen uitleggen die heel persoonlijk zijn. En dan heb ik het over gevoels-dingen, geen gebeurtenissen want die rollen zo mijn mond uit.
    Als ik mijzelf moet gaan uitleggen gaat het vaak fout..
    In al het andere ben ik heel direct en niet subtiel hahahahaha.
    Wordt niet altijd gewaardeerd, maar ik werk er aan LoL
    Fijne zonnige dag Miss B!
    :*

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey Dear!
    Het is heel fijn om jou kijk en mening op dit terrein. ThnQ Girl! voor het sharen! En het meedoen echt heel lief!♡
    Hahahha yessss! Tell me about it.. direct zijn wordt niet altijd op prijs gesteld. Maar soms kan het niet anders.
    Anders nemen mensen je in de maling… If you know what i mean. Hihihihi.

    You 2 Girl Enjoy this Fabulous Day!
    Big Hug 😘

    Liked by 1 persoon

  3. Ik vind dat mannen makkelijker zijn/denken omdat ze denken veel te kunnen maken ! Wij vrouwen denken aan de consequenties en wat er kan gebeuren als ik a zeg of b zeg . Dus wij zijn wel ingewikkelder maar wij gebruiken vaak onze verstand daarom 😇😇

    Liked by 1 persoon

  4. Heyyyy Dearrrrr! How are u doing? Ik hoop dat alles goed met je gaat & the belly😄♡
    Yessss! Girl You have a good point. Wij meiden werken strategisch en hebben altijd een backup plan! So true girl! We kijken net iets langer dan ons neus is. 😎😎😎
    Ben 100% met je eens!😚😚

    Like

  5. Al die punten die jij benoemd hebt makkelijk te vinden is precies mij haha. Zo grappig om te lezen. 😁 Ik kan me ook heel makkelijk uiten, zeg wat ik vind, wat ik denk. Ik zou ook ergens op af stappen en dan gwn vragen waar heb je dat weg ik vind dat mooi haha. 😄 Eigenlijk vind ik alle punten makkelijk. Ik kan ook goed uit leggen waarom ik iets wel of niet vind. En iemand uitnodigen, ja gezellig! 😃

    Ik denk wel dat jongens over het algemeen makkelijker denken over dingen. Als ik dan naar mijn vriend kijk die kan zich om sommige dingen niet zo druk maken. En over sommige dingen denkt hij helemaal niet over na. Dat zie ik dan wel weer zegt hij dan.

    Liked by 1 persoon

  6. Hey Dear! 😚😚Great that we can relate! Hihihi Yes! 😎🎉
    Girllllll ik ben altijd impressed beacause mah men is the same hij is heel relaxed! Hoe doen ze dat hey! **Zucht**Daar kunnen wij als ladies wel wat van leren hihihi! But on the other hand is het wel goed dat we Girlz zijn zoals we zijn want het is smart om een plan B te hebben. That’s the reason why men and woman elkaar aan vullen i guesss… 😎We kunnen wat van the boyz leren en zij van ons
    ThnQ for sharing girl! 😄😄

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

