Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.73 It’s Tea Time!|Morning Quote|What’s The Point?!?|Morning Vibe

PicsArt_08-19-04.02.51

 

PicsArt_08-11-11.35.50

There we Go! Are u ready to start this day? I hope so! I Am. Geen zin? Put some music! En dans jezelf door this ochtend routine heen.. it helps me sometimes.. maybe it work for you to… maybe.. Ik heb een heerlijk weekend achter de rug we zijn naar een leuke evenement geweest en geshopt hihih heerlijk! Heb weer leuke things voor mijn binkie kunnen scoren! Maybe komt er een shoplog online van de week we wi’ll see. Ben begonnen met breien van een mooie sjaal voor mijn prinsje dus ben dar ook mee aan de slag geweest heb er zulke gave handschoenen gekocht die een nice setje van maakt. So Yes, Ik heb een heerlijke  ontbijtje gehad. Hubbie heeft me verwend met sesam crackers met komkommer, worst,cheese en vleugje zwarte peper! And off course met een mok met thee. Vandaag was het thee met meloen taste. Heb jij al kunnen ontbijten? Laten we maar meteen gaan kijken naar the Quote die ik heb uitgekozen this morning..

picsart_06-19-11-26-58

images (19)

Ik kon wel in deze Quote springen toen ik deze Quote zag. Hahah, letterlijk! Weet je wat het is ik zie dit zo vaak! *Uhg*

De kennis hebben van A tot Z is one step  maar het uitvoeren ?  = vaak ZERO. Het uitvoeren is the most important thing! How can you benefit from te knowledge that you have if you don’t practice what you know?!? I don’t get it.

What is the Point?!  

Ik vraag mezelf dit zo vaak af. What is the point  om de kennis te hebben? Heeft het dan nut?

What do you Think About this Quote?

Alles wat iemand weet is usefull maar pas  als je het in praktijk neemt, that’s the way i see it.

Having The Knowledge the Key.

Maar handelen is het openen van deuren naar succes op welk gebied dan ook!

PicsArt_07-18-02.20.16

picsart_06-19-11-20-281

It’s Smart to practice what you learn!

Only then you can enjoy from the benefits  & the  good  results.

Soms kan het frustrerend zijn als je merkt dat anderen een bepaalde kennis hebben maar het niet toepassen. I know all about it.. Het kan soms een teleurstellend gevoel geven  en soms zelf heel frustrerend zijn. Maar het is hoe dan ook ervoor te zorgen  dat je toepast wat je leert in jou leven. Laat niemand hun gebrek van toepassen jou weghalen van the benefits ervan.

Act Smart!

So, it’s the start off a New week with New oportunities! Maybe a couple off challenges but we got this, Right?

Ohwwww Yessssssss!

images (96)

picsart_06-24-10-45-16

HaVe A NicE WeEk! M@kE THe Be$t Off It!

 

stock-vector-enjoy-the-little-things-hand-lettering-calligraphic-inspiration-quote-on-a-watercolor-background-331571018

picsart_07-07-02-02-33 (1)

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

