Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.76 Tea Time|OMG! Seriously?!?!|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe

PicsArt_07-12-11.07.28

 

PicsArt_08-11-11.35.50

Ola Chicas!

2016-07-25-11-40-50

PicsArt_07-18-02.20.16

Yes! Het is Donderdag yippie!

One day to go! So, Yes, vandaag staat ons allemaal weer van alles te wachten school, stage, werk. Ik hoop dat jullie er ready voor zijn. Of als je dit later op de dag leest ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Ik heb today ook weer een paar dingen op planning staan.

So yes, Ik hoop dat jullie lekker hebben geslapen. Come n girl! Let’s Face the day! It’s almost weekend! But let’s have just  a little bit off tea toghether before we start with this new and beautifull day!

It’s Time for our Morning Quoteeeeee!

There We GO!

PicsArt_07-18-02.20.16

picsart_06-19-11-26-58

sad-story

Girl! Very Touching, Right?!

OMG!!

Toen ik deze Quote las kreeg ik echt kippevel en tranen in mijn ogen. Wat zal dit het meisje in kwestie toch verschrikkelijk rot en schuldig gevoel hebben gegeven hey! En eerijk gezegd vond ik haar attitude echt net een verwend nest!

Soms kunnen sommige dames very veeleisend zijn.

En willen ze dat alles op een way verloopt dat ze in mind hebben. Hoe kun je nou door je vriend, partner of hubbie verwend worden als je vooraf al een aantal eisen stelt?

Is het dan nog echt een surprise?!? I’m confused.

In This Case..

Als het meisje gewoon dankbaarheid en tevredenheid had getoond dan was deze jongen er nog. Seriously!

Of het nou a true story is or not.. It Doesn’t matter..

The point is dat we moeten opletten dat we niet te veeleisend te zijn. En de kleine dingen waarderen die ze voor ons doen. Because believe me voor is het een hele onderneming. De creativiteit van onze vriend/partner moeten we echt waarderen. Want de realiteit is dat the boyz eigenlijk (de meeste van hen) heel simpel zijn.

Let’s be true to ourselves het zijn wij als  the ladies die vaak die sprookjesachtige eisen hebben.

So, denk ik er dan over..Hihihi!

Wat vindt jij van deze story?

picsart_06-19-11-20-281

PicsArt_07-18-02.20.16

Ook al zijn we gelukkig niet zo veeleisend  of ondankbaar als het meisje in the Quote, is het defenitly something to never forget! Want 1 stomme actie kan soms nare gevolgen hebben. Als zij tevreden was geweest met die beer dan was het niet gebeurt. Ik vraag me af wat er door die jongen heen is gegaan toen zij zo die beer gooide. Dat doet pijn lijkt mij. **Zucht**

En niet altijd krijg je the change to make things, Right.

Laten we alles waarderen wat onze schatjes voor ons doen. (Als je die hebt tenminste) en anders voor in de toekomst wanneer je jou prins ontmoet.

Yes! waardeer de little things. En bewonder ze voor wat ze hebben gedaan. Ht gaat niet om de sprookjes verhaal, beeld of verwachting dat je in je hoofd hebt. hNo, Girl! Het gaat om de moeite die hij überhaubt voor je gedaan heeft. Het respect en liefde die hij je geeft. Sprookjes zijn immers sprookjes. Is het niet leuker als je partner iets doet dat bij hem past? Of is het belangrijker dat hij het doet op een bepaalde manier dat jij hem een beetje hebt weten hoe je het zou willen?

Ik weet even niet in welke realityserie of vlog ik kijk er namelijk  naar to many. But anyways… Het meisje zei tegen haar vriend: “Als je me maar niet heel simpel ten huwelijk gaat vragen! Ik wil het speciaal hebben!

Sorry, Maar ik vraag me danhet volgende af: Dan het toch niet meer speciaal? Is het niet meer een bevel dan?

Let Me Know…

What Do you Think About This Quote (Story)?

PicsArt_07-18-02.20.16

picsart_06-24-10-45-16

 

images (29)

picsart_07-07-02-02-33 (1)

6 thoughts on “No.76 Tea Time|OMG! Seriously?!?!|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe

  1. Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert, die uitdrukking zegt meer dan 1000 woorden!
    Ondankbaarheid is ook weer zoiets wat zich verspreid als een ziekte. Het moet allemaal nieuwer, duurder, groter en meer!
    Het verandert een persoon, want iemand die dankbaar is, is ook gelukkiger!

    Liked by 1 persoon

  2. Appreciate the little things in life !!!! Als mijn man thuis komt met 1 roos i.p.v een bosje bloemen vind ik dit al het allerliefst wat er is 😃

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

