Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No. 77 Cocktail Time: It’s Fridayyyy!|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe

 

 

PicsArt_06-03-08.59.27

2016-08-09-18-13-18

Goodmorning Girl! How are u doing? Yesssssssss… It’s Finally Friday! Maar wat is het snel gegaan hey! Maybe omdat ik er ook niet zo mee bezig ben geweest ik had namelijk zo heerlijk week met fam. Ik ben this morning extra happy met mijn Morning Routine begonnen want het is tenslotte friday, Right? Ik hoop dat jij ook al in de weekend stemming bent. Vanochtend heb ik een lekkere salade gegeteneen heerlijke een mok thee erbij gedronken. De kleine naar school gebracht en onderweg terug had ik me prima vermaakt. Ik zag een oude dame die er zo trendy uitzag! Geweldig gewoon! Ze straalde helemaal toen ik dat tegen haar zei. Echt superleuk! En ik zag een superschattig babytje so cute! Wa event haar staan spelen. So, Yes! Ik heb mezelf aardig vermaakt op de terugweg hahaha. Yes, i know i’m crazy!

Heb jij leuke plannen voor in het weekend? I hope so! So, afgelopen week zijn we naar de bieb geweest. Ik heb mezelf weer eens in het diepe gegooid. En hubbie waarschuwde me al: “Pas op dat je niet gefrustreerd gaat raken!” Hahahhah! Yes! Het is weer zover maar ik probeer this time lief te zijn with mah self reminding myself onze tea time gesprek dat we onszelf de kans moeten geven om te groeien. Dus that’s exactly what i gonna do. (Wish me luck! **zucht**)

Dit is de boek waarmee ik mezelf weer eens in het diepe mee gooi:

PicsArt_09-01-07.42.25.jpg

Naam v/h boek:Fashion Tekenen & Illustreren  Schrijfster: Anna Kiper

So Yes.. Dat wordt een challenge! Ik heb de inhoud maar niet gepost om dat ik niet weet inhoeverre dat mag. Maar het is zeker de moeite waard als je geïntereseerdt bent in dit fashion tekenboek. Ik hoop dat ze het bij jou bibliotheek ook hebben. Als je net als ik van tekenen houdt dan is het defenitly een aanrader! Ik heb hem bij de bieb geleend en ben er heel happy mee!

Zullen we gaan kijken naar The morning Quote van this morning?

picsart_06-19-11-26-58

images (17)

So, this is the Quote die ik wel wat vond om de week mee af te sluiten. Allemaal willen we ergens bij horen, right? Deze Quote vond ik wel leuk voor een reminder.

Deze Quote remind ons dat als wij iets doen waar schaamte ongemakkelijkheid of angst er bij komt kijken indar  degene dat we doen het eigenlijk dan niet echt bij ons past

We kunnen het leven vergelijken met een busrit waarin ieder zijn of haar eigen bestemming heeft. Je rijdt mee in een bus met meerdere mensen je maakt een babbeltje jullie hebben veel lol tijdens het gesprek. Maar uiteindelijk stapt de persoon uit bij zijn of haar eigen bestemming. Moeten jullie omdat jullie een goed gesprek met elkaar hadden tijdens de busrit perse uitstappen bij dezelfde halte? That makes no sence, right? Want jij hebt tenslotte jou eigen bestemming en hij of zij zijn of haar eigen bestemming.  Tenzij jullie toevallig bij dezelfde halte uit moeten stappen dan is het  een ander verhaal. En al zouden jullie bij de the same halte uitstappen dan nog hebben jullie elk jullie eigen afslag die jullie wegen uiteindelijk zou gaan scheiden.

En zo is het ook over het algemeen in het leven dat we mensen ontmoeten met verschillende statussen, stijlen, karakters, doelen enzvoorts. Maar jij moet otnhouden that you got to do you. Jij hebt jou eigen stijl,  doel , karakter, interesses enzvoorts in jou leven.

Dus forceren om erbij te horen heeft geen zin. Door onszelf te forceren bereik je niet het maximum van jezelf. Want er zijn dingen die je van jezelf hebt die je zou kunnen ontplooien maar omdat je jezelf forceert om erbij te horen belemmer je jezelf in JOU eigen groei als menszijnde.

picsart_06-19-11-20-281

So Yes!

Ergens bij horen gebeurt vanzelf, net als een magneet een magneet aantrekt.

Zo trekken mensen met hetzelfde, kijk, interesses,stijlen, karakters etc elkaar aan zonder zich te forceren.

Sometimes we have to remind ourselves vandaar deze Quote. Nu dat je weet hoe je nieuwe klas of hoe de team is waar je stage loopt vond ik het wel even handig  om onszelf dit te reminden.(geen idee of dit wordt bestaat. Hihihihi!)

GirlZ! It’s Weekendddddd! Okay bijna dan maar voor degene die al vrij zijn Yippieeee! N’-joy!  Zeer waarschijnlijk 1 van de laatste weekenden met mooi weer.

PicsArt_06-03-09.11.48

Have A Nice & Chill Weekend!

Ben jij Ready  voor HERFST?!?

Ik? Uhmm Nee! Hahahah

 Bedankt voor al jullie reacties en likes♡

Het was weer een geslaagde Tea Time Week!

Yay!

We gaan richting de honderd! Bij de 100 ste Tea Time doe ik iets leuks.  ik ben er al over aan het nadenken.

Zonder jullie reacties  is onze Tea Time niet gezellig. So, ThnQ Girlz nogmaals voor jullie participatie het zorgt ervoor dat het voor mij ook nog steeds even leuk blijft om te doen.

Laten we Swingen it’s Friday, Right?

See You Monday?

picsart_06-24-10-45-16

images

picsart_07-07-02-02-33 (1)

6 thoughts on “No. 77 Cocktail Time: It’s Fridayyyy!|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe

  1. Moet je zeker doen girl! It’s Fun! Alles is natuurlijk digitaal & stuff maar ik vind desondanks al het luxe dat we nu hebben the library thing ook wel fun is to do! 😄

    ThnQ Dear voor je reactie ik ben benieuwd hoe je day @ bieb zal gaan verlopen!
    Have A very very great Weekend!🎊🎊😙

    Liked by 1 persoon

  2. Heyhey Xfalibe!😙😙 How are u doing Girl? Pffff ja kon het maar inderdaad dat zou zo heerlijk zijn! Jammer dat de hersft altijd op tijd komt * zucht* maar goed we moeten genieten zolang het kan. ThnQ Dear voor je leuke en lieve reactie♡😀💋

    Liefs, Miss B💋💕

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

