Miss B & Motherhood♡/Nieuwe Topics

Miss B & MotherHood♡|Q&A°

2016-07-28-17-39-41.jpg

 

PicsArt_08-09-07.55.02.jpg

Moeder zijn, Yes! 7 jaar geleden ben ik in de mom world gestapt!

Ik ben the mom van dit prinsje:PicsArt_07-27-02.41.12

Heerlijk maar tegelijkertijd ook een hudge reponsability. Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind op alle gebieden.We zijn  dokter, verzorger, beste vriendin, beschermer, coach, vertrouwenspersoon..

Als moederzinde biedt je je kind onvoorwaardelijke steun en ook onvoorwaardelijke liefde. We zijn een  vangnet  zullen ze bijstaan all stages of their lives.  But naast al die rollen die we moeten vervullen en de grote verantwoordleijkheid die er bij komt kijken is het niet the most beautifull thing ever????? YES!!! Het is de meest pure en onwaardelijke band die je kunt hebben.

Wij waren dan ook heel nerveus toen we onze kleine binkie voor het eerst naar huis brachten. We zaten hem te te staren en besefte soon dat dit dropje van ons afhankelijk is. Het is de mooiste wat er is: Zijn eerste lach, eerste keer dat hij rechtop kon zitten, zijn eerste kruippoging, eerste stapjes, eerste woordje, eerste tandje, eerste keer op de potje plassen, eerste schooldag, eerste rapport, eerste keer lezen en schrijven.. Het zijn de momenten die je always zal blijven herinneren. Op dit moment genieten wij van het feit dat hij nu dus kan lezen en schrijven, echt zo weird!

So Yes.. Ik vind het heel leuk om met deze rubriek te beginnen. We hebben in het algemeen veel challenges als ouderzijnde. And so do I.

Ik kijk er naar uit om over verschillende onderwerpen te hebben.

Dit zijn mijn ervaringen tot nu toe als moederzijnde.

I hope that you all wi’ll like it!

And off course:

Is het altijd leuk om jullie ervaringen te horen..after all

Sharing is Caring, Right?

Q&A

Het lijkt om een Q&A te doen.

Heb je vragen over ik mijn belevenis as a Mom?

Stel dan je vraag en dan zal ik deze in een aparte artikel next week beantwoorden.

PicsArt_07-18-02.20.16

 

16 thoughts on “Miss B & MotherHood♡|Q&A°

  1. Wat doe je / of zou je doen als hij met een lelijke woord thuis komt . Hoe doe je het met straffen en belonen . Hoe gaat zijn avondroutine ?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

