Miss B. is Genomineerd Yay!/Nieuwe Topics

It’s Time for a Tag!|#Ik hou van Slapen Tag. (Miss B Not Really)

PicsArt_09-04-07.49.36.png

Hey Girlz!°

Ik Hou van Slapen Tag

PicsArt_07-18-02.20.16

So, een paar dagen terug kwam ik deze Tag tegen op de Blog van een van mijn mede bloggers. Oeps! Sorry weet even niet meer van wie. Maar ik vond het best leuk om deze tag te doen. Al moet ik eerlijk dat geen slaap fan bent. Ik doe het echt omdat het moet. Yes! I Know a little bit twisted dat dan ik deze tag toch heel leuk vind. Hahaha! maar toch heeft iedereen een slaaproutine en habit. And so do I!

So, Als je deze Tag leuk vindt en je gaat hem ook invullen laat me da weten dan kom hem zeker lezen! So, There we Go!

Hoe laat ga je meestal naar bed?

Dat varïeert gezien ik niet van slapen houdt kan het nogal uitstellen. Maar dan toch als ik geen middagdutje heb kunnen doen lig ik er best vroegjes in. (Niet later).

Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?

Mijn vaste ritueel dat is rennen voor mijn slaap! Hahaha! En als ik niet meer vol kan houden om wakker te blijven dan krijg ik altijd een slappe lach! En dan is het toch even mijn blog nog checken, kletsen met hubbie en tandenpoetsen enzo en dan toch met tegenzin naar bed .

Wat doe je als je niet kan slapen?

Als ik niet kan slapen dan kijk ik naar één van mijn favoriete vloggers op youtube. Of klets ik lekker met hubbie als hij nog wakker is.

Hoeveel kussens liggen er in je bed?

Er liggen nu 3 kussens op mijn bed.

Wat is je favoriete slaaphouding?

Op mijn rechterzij.

Waarmee mag je altijd wakker gemaakt worden?

Als mijn kleine binkie een nachtmerrie heeft niet lekker is of bang is voor onweer dan mag hij me defenitly wakker maken.

Hoe laat gaat je wekker ‘s ochtends?

images (30)

Dat variëert.

Snoozen of direct opstaan?

Direct opstaan?! No way! Snoozen ik moet echt rustig wakker worden. Meteen springend uit bed gaat niet bij mij. Ik ben wel meteen wakker bij de eerste keer dat de wekker gaat.

Maar ik blijf dan rustig wakker liggen tot 06.00 half 7. Alleen als ik heel enthiousiast ben over iets dan ben ik klaarwakker! En spring ik zowat uit bed en doe ik mijn standaard vreugde dansje! Hihihih. Yes, i know i’m crazy!

Slaap je uit in het weekend?

Girl! Nee, mijn uitslaap momentjes zijn vaak in de week als manlief de morningroutine van mij overneemt. In het weekend ben ik the same time wakker als in de week. Maar het is ook niet strange, right? Je body went dan ook aan het standaard wakker worden op een bepaalde tijdstip. Maar in het weekend heb ik wel mijn standaard middagdutjes die ik doe. Ik hou ervan om mijn morningroutine ook in het weekend te doen. Mijn day start dan geweldig! Daarna blijf ik wel lekker hangen nadat mijn huis helemaal aan kant is.

Welke rare dingen doe je in je slaap?

Hihihi, geen idee ik slaap dan. .:P.

Wat heb je aan in bed?

Pyama.

Slaap je met je sokken aan?

Nee, alleen waneer tantje betje maandelijks op bezoek komt en in de winter.

Hoe groot is jouw bed?

Big Enough!

Als ik ’s ochtends wakker word, is het eerste wat ik doe…

Is mah boys knuffelen!

Droom je elke nacht?

Uhm.. Nee soms heb ik het idee dat ik in een winterslaap terecht kom en slaap ik tot door tot in de ochtend. Heel gek..dan sta ik niet eens op om naar de wc te gaan. En dus ben ik dan ook zo moe dat ik geen kans hebt om te dromen.

Welke droom of nachtmerrie kan je je goed herinneren?

Pfff.. heel stom maar ik droomde dat er een gorilla achter mijn kleine binkie aan rende en riep nog: Ga snel onder de auto! Toen de kust “veilig” was riep ik hem om naar mij toe te komen.

En daar kwam hij dan aan met zijn dunne beentjes.

En ja hoor ! Anders is het nachtmerrie niet compleet. Net toen hij  naar mij kwam rennen kwam die gorilla ineens achter hem aan! Omg! Die gevoel dat ik dan voelde als mama om mijn binkie zo te zien rende met een grote gorilla achter hem was zo real en zo onbeschrijfelijk!

En typisch net zoals elke nachtmerrie werd ik zwetend en gillend wakker met een klopppend hart precies toen de gorilla hem wou pakken!

Toen ik wakker werd was ik zo blij en moest ik toch even bij mijn ventje kijken. En hij was the next morning helemaal onder de indruk van mijn nachtmerrie en zei:

“Awh lieve mama gelukkig was het droom ik ben er nog!”

My Question 2 You:

Hou jij van slapen?

Remember: Wil jij hem ook invullen? Feel Free to do That!

☆☆☆☆☆☆

images

☆☆☆☆☆☆

2016-07-07-13-40-56

23 thoughts on “It’s Time for a Tag!|#Ik hou van Slapen Tag. (Miss B Not Really)

  1. ThnQ Dear 😀! Hihihihi 😂😂pff ja ik slaap ook als ik bijna knock out ga van de slaap haha dus ik snap je wel. Ja klopt, om toch the next day fit te zijn en vol energie zullen we wel moeten slapen Pfff. ThnQ Dear! Voor het beantwoorden!😙 Echt superleuk om te weten wat jij van slapen vindt.
    Big Hug!💕😄💋

    Liked by 1 persoon

  2. ThnQ Sweetie😀 Wat leuk om te horen wat jij van slapen vindt! Hihihihi pfff volgens mij ben ik the only one dat het slapen echt niks vindt hahahah😂😂
    ThnQ Lieffie voor je reactie echt superlief! ❤❤❤

    Like

Geef een reactie

