Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.78 Tea Time Speci♡L: To The Bride 2 Be|Morning Quote|Pept@lk|Morning Vibe

PicsArt_07-12-11.07.28

PicsArt_08-11-11.35.50

Monda

Counting Down-6 Days-Till the Big Weddingday

So Yes, There we go! It’s a New Week! With a lot of things to do. Work, Stage, Huiswerk. Ik hoop dat je ready for bent. I Am! Ik hoop dat jullie een top weekend hebben gehad al moet ik eerlijk zeggen dat de weer niet echt best was. So, This week is het een beetje anders in het begin zul je me zien aftellen net zoals ik hier boven heb gedaan tijdens onze Tea Time. Because The Bride To Be is reading T0!(ze volgt me via mail) Aanstaande zaterdag  is haar big day she’s gonna get married! Yayyy! En ik vond het leuk om op deze manier met haar af te tellen!

Tante Betje is coming to dus ik hoop dat ze zondag pas komt en niet on the wedding day. Maar je weet inmiddels wel hoe koppig en eigenwijs ze is. Ik ben getuige en ik heb geen zin en nare verassingen. You know what  mean… Hihihihi. Off course i’m wearing black dus dat scheelt. But Girllllllll! Het zou een stuk fijner zijn om daar helmaal geen last van te hebben toch? Voor jou die mijn blog pas volgt en totaal geen idee hebt wie Tante Betje is:

I will Explain :

Mah Girl Honneypie en ik hebben een speciale naam bedacht voor onze maandelijkse bezoek: Our period/menstruatie. Als je me over Tante betje hoort praten dan bedoel ik dat. Tante Betje is koppig en komt steeds ongevraagd op bezoek. En offcourse zijn wij never happy when she arrives. Hihihih!

To The Bride 2 Be

download (17)

 

DIY-Balloon-Wishes-for-the-Bride-to-Be7-1So There you go Girl!!!

It’s your’e last week as a Bride 2 Be.

Becauseeeeee This week you gonna get marriedddddddd!

And you Will be A Bride, Girl!

Whooot! Whooot!

Yes! Het aftellen is gestart.

YAY!!!!!!

Finally you gonna be reunited with your Soulmate!

I’m VERY VERY Happy For you Girl! Nog even de laatste puntjes op de: i. Spannend! 

Thinking off You♡

images (23)2 Be!

Counting Down with You.

Als jullie getuigen zijn wij (hubbie en ik)  er he-le-maal Ready voor om die handtekeningen te zetten!

Hugz, Bell.

PicsArt_07-18-02.20.16

picsart_06-19-11-26-58

The Morning Quote van this morning: Staat in  het teken van Liefde! Yeahhhh! Deze heb ik uitgekozen:download (18)

Hihihihih!!! YES! The Bride is always, right! Je kent het wel als je gaat trouwen moet er veel geregeld worden. Van A tot Z. En the Bride heeft het laatste Woord! Ohw Yess She does! Van centerpieces tot bedankjes the bride knows what she wants!

 Je kijkt vast ook wel eens  naar :

 Say Yes to the Dress! On TLC.

PicsArt_07-18-02.20.16

Je kent dit programma vast wel:

De Bruid die op zoek is naar de perfecte jurk. Superleuk om te zien. It’s reminds me of mah own search. De bride neemt dan mensen(soms zelfs de bruidegom) mee die haar helpen met het uitkiezen van de perfecte wedding dress. En ik lig dan altijd in een deuk waneer degene die meegaan denken dat ze de bruid zijn en de bruid zeggen wat ze moet aan doen.

Bridezillas

Hihihi, Ik moest altijd lachen want sommige brides to be werden letterlijk een: Bridezilla! Girl, You better do what the bride says! Hihihiih. Door de stress zag je de eerst zo lieve bride veranderen in een ware: Bridezilla! Oeiiii! De één was erger dan de ander.

Herinner je dit programma nog?

Four Weddings On TLC

Die ken je vast ook wel 4 vrouwen die elkaars weddings zulllen  beoordelen. En punten moeten geven op: de bruidsjurk, the food, locatie en nog iets. En degene met de hoogste scores die wint dan een Honeymoon bij een mooie bestemming!

Pfff.. Wat zijn sommige gemeen! Heel kritisch soms en oneerlijk. Door sommige acties schaamde  ik me als  jonge vrouw. Pfff I mean seriously? Er zaten een paar tussen die expres lage punten gaven. Sommige waren heel eerlijk en gunnen elkaar die honeymoon prijs.  En dat maakte het gelukkig weer goed.

En zo zijn er nog meer progamma’s.

Naar welke keek/kijk jij graag?

Was jij ook een Bridezilla?

Of zal jij  ook een Bridezilla zijn wanneer je ooit trouwt, denk je?

 Hihihihi ben benieuwd!

Ik? Uhm nee…ik was geen bridezilla of in ieder geval ik was een zachte variant er van: Grrrrrrr! Hahahahahaha

picsart_06-19-11-20-281

Have A Beautifull Week Girl!

Let’s Face This New Week:

images (96)

Effe nog een slok van die lekker mok thee of kopje koffie een grote hap van die boterham en we kunnen er tegenaan!

Ik wens je veel suc6 met alle opdrachten op school of alle meetings en afspraken enzo die je de komende week op planning hebt staat! We Got This!

De komende dagen moeten we weer vroeg op en onze beste van the best geven om onze doelen van deze week te kunnen bereiken! En  off course een goede werk te leveren op werk, school and stage.

Come Girl! Let’s Do this!

picsart_06-24-10-45-16

 

13-1

picsart_07-07-02-02-33 (1)

6 thoughts on “No.78 Tea Time Speci♡L: To The Bride 2 Be|Morning Quote|Pept@lk|Morning Vibe

  1. Hi Sweety, wat ben je weer Superrr. Ik had niet anders verwacht. Heel erg Bedankt liefie, Super leuk dat je via deze manier met me aftelt. De zenuwen beginnen op te lopen dus ik ben blij om te weten dat je met me mee leeft. I couldn’t wish for a better getuige… So happy😍 And give Tante betje a message for me. Blijf weg want ze is Niet uitgenodigd op mijn bruiloft, zie ik der,,, I’LL Shoot 😅😅😅. Love you girl and have a blessed week.💋 💋

    Liked by 1 persoon

  2. Hahahahahahahaha Hey Sunshine Bride To Be♡
    awhhh Your’e Welcome Dear!😙😙
    Graag gedaan Lieffie! 😀😙
    Hahahahahaha😂😂😂😂 Ik zal je message defenitly zeker aan Tante Betje doorgeven! 😎Hahaahah die blijft wel weg denk ik na jou message!😂😂😂
    ThnQ You Dear jij ook Have a 💕 Beautifull Week💕 Maar dat gaat defenitly lukken no Doubt about that! 🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊
    Hugzzzz and a lot off Kisses❤ Liefs, Bell.

    Like

Geef een reactie

