Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.80 Tea Time|Morning Quote: Who Makes You Smile No Matter How Bad Your Mood is?|PepT@lk|Morning Vibe |Yeah! 4 Days Until The Big Day♡

PicsArt_07-12-11.07.28

Wednesda

download-1

Counting Down With You Girl!

4 Days-

Till You’re Big Weddingday!

PicsArt_07-18-02.20.16

B7SrS6lIgAA6kfu

PicsArt_08-11-11.35.50

Yeah!

It’s Wednesday! Yes, Still counting down! Nog 4 dagen en dan stapt een vriendin van mij in het huwelijksbootje en kunnen me and the other girlz haar verwelkomen in het getrouwde leven. So, This morning heb ik een drukke middag voor de boeg. Maar wel een leuke, Yay! Ik heb heerlijk geslapen en ik heb er wel zin in. En jij? Ben jij al wakker? Al gedresst? Of ben je al helemaal ready en sta je op het punt om zo de deur uit te gaan? Ik hoop in ieder geval dat je er zin in hebt. En als je onze tea time nu pas komt joinen na een lange dag dan hoop ik dat je een great day hebt gehad today, girl♡. I wish you all the best on this new day! Zullen gaan kijken naar de Quote? Yes.. laten we dat maar doen! There we go Then!

picsart_06-19-11-26-58

 

you-are-the-only-one-that-can-make-me-laugh-when-i-dont-even-wanna-smile_1301

Yeah!

Ik denk dat als je dit Quote nu leest dat je meteen moet denken aan de persoon die dit bij jou voor mekaar kan krijgen.

Hihihi Yes! Me 2, Girl!

Aan wie ik moet denken?

Aan mijn soulmate & kleine binkie off course! Yes! Het lukt ze every single time! Ze zijn ook echt mijn bron off joy!♡ Met hun gekkigheid schiet ik altijd in de lach! Héérlijk!

Nu komt The big Question :

Wie krijg het bij jou voor mekaar To Put a Smile on Your’e Face ongeacht in welke stemming je bent?

    picsart_06-19-11-20-281

Yes! Ik denk zeker dat het heel bijzonder is als je iemand hebt die able is om dat voor elkaar te krijgen. En ik denk ook dat het heel fijn is om zo’n iemand te hebben in je leven die je kunt laten lachen òòk als je je minder voelt, a bad day hebt of wat dan ook. Iemand die je lekker alles doet vergeten en veel lol mee kunt maken! Het leven is voor mij met deze boyz altijd feest! En als we 24/7 alleen maar bij elkaar konden zijn (zonder challenges van buitenaf) dan zou dat al helemáál SUPER zijn! Ik ben zo blij dat ik dat heb! En jij ook.. Don’t you? Ook al is de wereld soms zo unfair en gooi het leven van alles naar ons toe moeten we blij en dankbaar zijn, yes, very gratefull dat we zo’n persoon of personen in ons life hebben waarmee het gegarandeerd  altijd fun is en we het leven mee kunnen facen!

download-3

Yes ! We Are Blessed, Girl!

We have to apreciate them and the positive vibe and the fun that they bring in our lives!

And off course moeten wij er ook voor zorgen dat wij ook the same bij hun elkaar kunnen krijgen!

En gelukkig lukt het mij ook! En  jij? Lukt het jou ook?

PicsArt_07-18-02.20.16

picsart_06-24-10-45-16

 

 

picsart_07-07-02-02-33 (1)

4 thoughts on “No.80 Tea Time|Morning Quote: Who Makes You Smile No Matter How Bad Your Mood is?|PepT@lk|Morning Vibe |Yeah! 4 Days Until The Big Day♡

  1. Ik heb precies hetzelfde met mijn vriend. Ook al hebben we ruzie, als ik hem dan aankijk moeten we allebei lachen haha. Zo stom maar het is dan wel gelijk weer voorbij. 🙂 -Xxx-

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

