Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No. 81 It’s Tea Time!Denk aan je Honeypie♡|Counting Down 3 Days Left♡|If i just Listen..|Morning Quote|Morning Vibe

PicsArt_07-12-11.07.28

 

PicsArt_07-18-02.20.16

Thursday°

download (2)

Counting Down- 3 Days – Until Your’e Weddingday, Girl!

PicsArt_07-18-02.20.16

goodmorning-quotes-wake-up-each-day-and-be-thankful-for-life

PicsArt_08-11-11.35.50

It’s A Brand New Day! With Brand new changes! So,we have to take it, right? This morning ben ik wel een beetje traagjes. Tante Betje laat echt van zich weten, she ain’t playing, girl! Hihihi. So, ik zit op mijn dooie gemak te nippen van mijn thee (rooibos thee with honey) en  ik probeer Tante Betje te negeren en de tijd. Wat is ze rude this morning,  wat denkt ze wel! Hahahah! Anyways.. Ik ga zo lekker ontbijten en daarna ga ik slowly mijn dag starten… very slowly. Ik heb een opgeblazen buikje, puistjes in mah face door Tante Betje Girl! Ik ziet er niet uit! Hahahaha. Het ergste is dat Tante Betje niet eens aanwezig is! Dus dat wordt wat when she arrives. Wish me luck! Ik ga me straks optutten om te zien wat ik van mezelf kan maken. Er zijn dingen die gedaan moeten worden so yes, i really got to get myself toghether this morning! Ik hoop dat jij ready bent voor today! En voor jou die een vrije dag had yesterday, Girl, ik hoop dat je to the max hebt genoten van je vrije dag my dear.

And to mah Girl Honeypie ook al heb ik je net geappt Thinking off you and Fam today!♡

Today heb ik alweer een leuke planning!

So, i’m very excited about that!  Even Tante Betje een beetje temmen met thee en twee paracetamolletjes en dan maar hopen dat ze zich koest houdt tot zondag. Because i  have a wedding to catch on saturday! Duim voor me please! Genoeg gekletst!

Zullen we gaan kijken naar The Morning Quote? Okay ,there we go then!

 

picsart_06-19-11-26-58

This is the Quote die ik heb uitgkozen:

Deze Quote zegt: That we always have to trust our inner voice /first instutition, If it says that something isn’t right then it usually is.
images

Allemaal hebben we zo’n inner voice die ons waarschuwt. Yes! Als je bijvoorbeeld een keuze moet maken dan zegt je voorgevoel je altijd wel wat. Zoiets van: “Doe maar niet ” of ga maar niet. Of je kunt daar beter niet langslopen. Of kies die maar toch kies je net het tegenovergestelde. Toen ik deze Quote zag moest ik hem dus om die reden uitkiezen. Ik neem mijn “eerste gevoel ” (na hem een paar keer flink genegeerd te hebben lol!) nu wel  heel erg serieus. Het maakt niet uit wat ik doe.. girl zelfs tijdens het shoppen of tijdens het spelen van spelletjes neem ik mijn voorgevoel of eerst gevoel heel erg serieus. Hoe dat komt? Let me Tell You..Story time! Hahaha. Er was eens een.. Nee? Okay.  Not Funny? Sorry, i’m Just kidding girl.. But let me share with you…

“Zie je nou wel! Ik had naar mijn Gevoel moeten luisteren!”

Elke keer als ik  tijdens het spelen van een spelletje mijn eerste gevoel negeerde bleek het achteraf juist dat de eerste gevoel die ik had  the right one  te zijn. Echt keibalen altijd achteraf! Hahaha.

Nog zo’n geval waarbij ik mijn “eerste gevoel” flink genegeerd had…Pfff, Owh Girl! Ik weet nog toen ik ging shoppen voor a nice dress. Ik had twee mogelijkheden waaruit ik kon kiezen.

Maar moest gokken welke van deze twee jurkjes het beste zouden passen met het jasje die ik thuis heb laten liggen waarmee ik het wou combineren. (Yes, Lekker slim i know Hihihi) Ik had dus nadat ik de hele stad had uitgepluisd uiteindelijk mijn hoop gezet op die twee opties waaruit ik kon ook kiezen.

Mijn gevoel zei nog dat ik niet voor die ene dress moest gaan maar juist voor de andere. But yeah… Miss B moest weer koppig doen.. i didn’t listen! En ja hoor, eenmaal thuis stond het niet zoals ik wou. Het matchte net niet! Dus ik moest weer all the way back , girl,  yeah! All the way back! En dat was balen. Als ik er iets aan zou willen veranderen dan moest ik het echt op die dag meteen actie ondernemen gezien die andere jurk mijn enige optie was en er maar een exemplaar van over was. Onderweg toen ik terug moest naar de winkel beet ik zowat mijn halve duim eraf van de zenuwen. Ik hoopte dat het andere jurkje er nog was. Ik race-de zowat de winkel binnen omg hahahah!  En yes de dress was er nog ge-luk-kig! The point van this whole story was dat ik gewoon naar mijn eerste gevoel moesten luisteren! Het had me zoveel energie gedoe en tijd gescheelt! Maar goed tenminste dit keer kon ik mijn keuze nog wijzigen en mijn eerste gevoel volgen.

Snap je waarom ik deze Quote niet links kon laten liggen toen ik hem tegenkwam? Lol.PicsArt_07-18-02.20.16

Heb jij wel eens je inner voice of je eerste gevoel genegeerd en achteraf echt gebaald als een stekker?°

Share with me♡

Of wij onze eerste gevoel altijd moeten volgen? Girl, i do think dat het slim is om te doen als je een naar gevoel hebt over iets. It’s very smart thing to do… If you ask me.. want als je een voorgevoel krijgt dat iets niet in de haak is of dat je beter een bepaalde keuze niet kan nemen dan is het handig en safe om je gevoel te volgen. Aan de andere kant is het difficult want je weet was achteraf eigenlijk dat je eerste gedachte of voorgevoel the right one was, do you know what i mean? So… I don’t know… hoe denk  jij erover, Girl?PicsArt_07-18-02.20.16

picsart_06-24-10-45-16

 

 

picsart_07-07-02-02-33 (1)

4 thoughts on “No. 81 It’s Tea Time!Denk aan je Honeypie♡|Counting Down 3 Days Left♡|If i just Listen..|Morning Quote|Morning Vibe

Geef een reactie

