Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.82 Tea Time| Counting Down Just One Day Left! Yay!|Morning Quote|PepT@lk|Mah Morning Vibe

PicsArt_07-12-11.07.28

 

It’s Frid@

download (19)

Countingdown – 1– Day

Till The Big Day!

PicsArt_07-18-02.20.16

PicsArt_08-11-11.35.50

B7SrS6lIgAA6kfu

Hello Dear♡

Lekker geslapen? I did! Ohw Yeah! Het is vrijdag Whooot ! Whooot!  Are you ready? Nog 1 keer naar school, werk of stage en dan is het time to enjoy our weekend! Yessssss! Tante Betje is yesterday gearriveerd helaas… Ik baal off course wel heel erg. Maar goed het wordt even  doorheen bijten. So, Girl zoals je weet gaat een vriendin van mij  tommorrow trouwen ohwww Yeaaah! En dus heb ik nog een laatste stukje voor haar geschreven tijdens onze tea momentje. Voordat we naar the Morning Quote gaan kijken. So there we go!

To The Bride 2 Be.

download-19

Girl, Finally!

Youre Dream is About To Come True! Just one Day Left!

Hihihihi! Je bent vast vol met hartjes en vlindertjes wakker geworden Today! Maar tegelijkertijd ook met een bonzend hart!

En dat is not strange, Right? Ik zie jou gezicht al voor me met die grijns en die liftende wenkbrauwen Hahahahhaha! Nog even en je zult a new & beautifull chapter gaan beginnen in your life. Yayyyy! Ik kan niet wachten om je morgen te zien stralen en schitteren in je mooie bruidsjurk! You gonna Be A Beautifull Bride!

picsart_06-19-11-26-58

This is the Morning Quote van this morning:

Heerlijk is dat altijd weer, hey!♡Friday! Yay!images

En deze Quote is er gewoon geknipt voor vindt je niet? Yes! En natuurlijk is het niet voor ons allemaal nu al een vrije dag. Voor sommige begint het pas na school of werk or stage.

Mijn week was een great week! One of the great  things is dat ik  samen met Hubbie vanaf next week naar de sportschool gaat. Dat was defenitly één van mij hoogtpunten van deze week! Lekker iets van ons saampjes die we lekker met z’n tweetjes willen gaan doen. So, i’m very exited about that! Off course is the wedding van tommorow ook iets waar ik naar uitkijk om The Bride To Be haar ja-woord te zien geven aan haar prins. En dat ik mah Girl Honeypie finally kan zien. Yay!

Gestolen..Just like That!

Helaas had ik ook een dieptepunt, eergisteren was de splinternieuwe fiets van mijn hubbie gestolen en nu komt het: De Fiets was op slot en niet met 1 slot maar met maar liefst twee sloten! Seriously, images (27)Can u believe it? Wij ook niet. Ze hebben gewoon zijn fiets met ringslot en dikke kettingslot en al meegenomen. Yes Girl! Dat heeft ons echt versteld doen staan! Daar stond hij dan stomverbaasd en geschokt met zijn sleutels in zijn handen starend naar een lege plek waar zijn fiets hoorde te staan. Ik vind het heel jammer dat hij dit mee moet maken. Zijn fiets is zijn middel om naar zijn werk te gaan. Hij was er zo blij mee! En die fiets had 1 week van te voren een hele onderhoudsbeurt gehad van € 65,00.  Hij had die fiets ongeveer een jaartje. Dus tegenwoordig stelt een fiets die op slot is met twee goede sloten gewoon niets voor… En deze actie heeft ons wel extra onverwachte uitgave gegeven. Ik vind het echt triest dat mensen dit soort dingen doen. Ik bedoel waarom een fiets stelen die niet van jou is? You don’t have the right to Do that. En wat ik het ergste vind ik is het feit dat deze mensen niet nadenken wat voor gevolgen het voor een ander heeft. De zitje van onze binkie zat er ook op. Everything is gone! It’s Really sad. Defenitly een dieptepunt. But we have to keep our joy, right? No matter what ! So, yes Girl!

Ik hoop dat jij  leuke momenten hebt gehad this week!

En hopelijk zonder dieptepunten!

picsart_06-19-11-20-281Laten we lekker genieten van deze 2 vrije dagen! Don’t let silly actions van anderen take Your Joy away! It’s  just not worth it!

Dat laat ik ook niet gebeuren! Ik ga met fam and Honeypie mah girl lekker genieten with The Bride Tommorow van haar  mooie Weddingday ♡!

En off course gaat Tante Betje ook mee! Leuk! Maar niet heus! Hihihih.

It’s Friday Heerlijk! Vanavond lekker kijken with the fam naar the next Girl and Boyz band kijken julllie ook naar deze nieuwe programma?

See you Next Week?

Next week zullen we weer over verschillende topics hebben tijdens onze Tea Time lekker met elkaar kletsen as always!

ThnQ All voor jullie reacties and likes van deze week! 

Ik waardeer het so much! ♡

See @ our next Tea Time? I hope so.

picsart_06-24-10-45-16

Laten we Lekker Swingend het weekend in gaan!

Ohw Yeahhhh!

 

images

 

picsart_07-07-02-02-33 (1)

7 thoughts on “No.82 Tea Time| Counting Down Just One Day Left! Yay!|Morning Quote|PepT@lk|Mah Morning Vibe

Geef een reactie

