Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.83 Tea Time |You Can’t Control People’s Actions| Morning Quote|Morning Vibe: Perfect Strangers

 

PicsArt_07-12-11.07.28

2016-08-20-18-29-47-1

PicsArt_08-11-11.35.50

 

Today is het Monday! I’m a little bit late today! Are u Ready to Face this week? I Am. Ik heb een leuke week voor de boeg! En ik hoop jij ook.  En off course hoop ik dat je een fijne weekend hebt gehad. So, there we go!

Zullen we maar meteen kijken naar the Morning Quote?

picsart_06-19-11-26-58

So Yes!images (34) Het is een nieuwe week. We hebben van alles op de planning staan leuke en minder leuke dingen. Toen ik deze Quote tegenkwam vond ik hem wel een good one om deze nieuwe week te openen.  Soms plannen we van alles en willen we dat alles goed loopt and off course precies op de manier waarop het we het gepland hadden… But as you may know kunnen er  nu eenmaal dingen totaal anders lopen.

Deze Quotes heeft een nice message :

Don’t worry about what you can’t Control”

Yes! Maar is het easy in praktijk? Nope. Althans niet voor mij. Ik ben iemand die wil dat alles tot in de puntjes perfect verloopt op de manier dat ik het gepland heb. Perfectionistisch? Maybe. Daarom heeft deze Quote  mijn aandacht getrokken.

Especially  the part: 

What you can’t control.

Yes, we moeten begrijpen dat we niet  alles onder controle kunnen hebben. Ik denk dat het goed is to remind ourselves dat we alles voor zover het mogelijk was in onze kunnen zorgvuldig hebben gepland. Yes, dat is ook zeker iets dat ik mezelf zal herinneren. Maar het gaat niet alleen over wat we geland hebben.

“You Cant Control People’s Actions”

Ik heb deze Quote ook op een andere manier begrepen. Yes!  Don’t worry About What you Can’t Control ook toepasselijk op gedrag, choices en acties van anderen. Weet je? Er zijn dingen die we niet kunnen controleren. Het geven van je vertrouwen en het oprecht dat je bent naar een ander toe dat is wat in jou handen ligt, yes dat is the part waar jij controle op hebt. Maar wat een ander jou in return geeft daar heb je geen controle over. Off course is het hard als je totaal wat anders in return krijgt voor wat je geeft.

Maar nu komt de vraag:

Kun je controle hebben over hoe iemand anders je behandeld? Of wat voor laffe/sluwe/trieste streken ze met je uithalen? Nope.

Maar waar heb je dan wel controle op?

That’s right!

Je hebt controle tot in hoeverre je deze soort acties impact op je laat hebben. En in hoeverre je zo’n persoon dan in je leven toe laat. Daar heb je controle over.

picsart_06-19-11-20-281

Girlz, life is full of surprises en het is vervelend als dingen anders verlopen dan we hebben gepland.

De kunst is om te focussen op alles wat jij hebt kunnen doen dat in jou macht was om iets goed te laten verlopen. Natuurlijk kan het ook gebeuren dat wij controle over onze eigen handelingen verliezen.

But don’t forget dat je van alles iets kunt leren:

We Live And We Learn, Right?

Exactly.

Have A Nice Week!

 

images (96)

 

 

 

13-1

PicsArt_07-07-02.02.33

 

 

12 thoughts on “No.83 Tea Time |You Can’t Control People’s Actions| Morning Quote|Morning Vibe: Perfect Strangers

  1. Ik zeg tegen mijn dochter ook wel eens: als je piekert over iets waar je NU niks aan kunt veranderen, moet je het loslaten! Het heeft geen zin je hoofd te breken over iets waar je toch niets aan kunt doen..
    makkelijker gezegd dan gedaan, maar er bewust zo aan denken is al genoeg..

    Hoe was de bruiloft ???? 😀
    xxx

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Melanie Girllll😙! Yes pfff het isinderdaad makkelijk gezegd dan gedaan maar tegelijkertijd merk je inderdaad dat je hoe laag of hoog je ook springt je er inderdaad soms toch niets aan kunt doen…

    De bruiloft was leuk Dear!🎉 Het Bruidspaar was helemaal happy en in de Wolken! Hihihhi ThnQ for Asking Girl!
    ThnQ Dear Voor je reactie waardeer het enorm!! Dikke Knuffel😄💋😙

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

