Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.84|Tea Time|Yeah! Silence is Powerfull!|Morning Quote| PepT@lk|Morning Vibe: Cold Water°

PicsArt_07-12-11.07.28

PicsArt_08-11-11.35.50

PicsArt_08-22-11.45.40

 

Welkom Dinsdag!

So Yes, Tweede dag van de week lekker geslapen? I did. En ik hoop jij ook. Ik heb er extra zin in today, Yes! Because today ga ik met mijn kleine binkie naar een training voor een act bij een evenement. Ik ga samen met mijn binkie meedoen aan een Flash Mob die soon plaats gaan vinden! Yasss Gurlll Miss B is very excited about that! Hey! We have to do what we like, right? Echt supercool! Veel mag ik er verder niet over kwijt. As you may know is een Flash Mob spontaan en totaal onverwacht. Het is een dansact in het openbaar dat meestal begint met 1 iemand of een klein groepje dansende mensen en die dan geleidelijk verder uitgroeit tot een grote groep dansende mensen. So yes.. Today ik kan Tante Betje weer op de trein zetten en haar uitzwaaien! Wat zal ik haar missen, zeg! (not) Hahahaha! Ik heb this morning  lekkere crackers op met Philladelphia (smeerkaas), Delicious! En een heerlijk mok thee van Mango smaak. Mah Place is on fleek, i’m dressed! De kleine is ready. Sooooo Miss B is Ready to Face this Day! Zullen we maar snel naar The Morning Quote van this morning? There we go then!

picsart_06-19-11-26-58

images-4So Yes! Dit is de Quote die ik this morning heb uitgekozen. The message is very clear. ——->

Yes! Don’t waste your’e time. 

Off course gebruiken we woorden om te communiceren. Om te vertellen wat we vinden wat we voelen of hoe we over iets denken. Maar we moeten volgens deze quote ook de power van silence defenitly niet onderschatten! Het is zeker goed om te zeggen wat je denkt, merkt, voelt of vindt. Maar soms is  het ook belangrijk om te weten dat het niet altijd waard is om ook maar 1 woord te uit te spreken. Ik kon mezelf dus prima in deze quote vinden. Ik observeer alleen en reageer niet op alles. Soms hoeft niemand je iets te zeggen daden/acties  genoeg. En niet altijd moet je men laten weten dat je ze door hebt. Ohww no.. Just notice. That’s all. You know where you stand, dat is belangrijk. Yes, Girl!

picsart_06-19-11-20-281

So Yes, ik vind deze Quote defenitly een hele goede en wijze quote.2016-08-19-13-52-30 Soms moet je dingen laten voor wat ze zijn. Jij weet voor jezelf genoeg en je moet uiteindelijk voor jezelf het besluit maken wat je er mee doet. En zoals we gisteren hadden gekletst over controle tijdens onze tea momentje speelt ook hier controle defenitly een rol. (In mijn opinion dan). Eén ding hebben we defenitly wel controle op: Dat is ervoor zorgen dat men die kans niet meer met ons krijgt. Laat ieder in hun eigen waarde. Men beschouwt silence vaak als zwakte of dat je over jezelf heen laat lopen of denken dat je op je achterhoofd gevallen bent. But Girl dat is het toch echt niet! Er wordt niet voor niets gezegd dat er een tijd is om te spreken en er een tijd  is om te zwijgen. Er is een tijd voor alles. En soms moet je voor jezelf sommige maatregelen nemen  in silence. Especially als je ziet dat het niet eens waard is om het er überhaubt over te hebben of je energie aan te verspillen. So, Yes Girl!

Ontdek voor jezelf

The Power of Silence!

Betekent het dat we onszelf niet mogen uiten? Off course not! Are you crazy?! Dat zou nog eens wat zijn! Hihihih

Het betekent meer dat je niet op alles moet reageren simply because:

Its Just Not Worth It!

Ohw Yeah! We moeten selectief zijn op wat we reageren.

Sometimes is just enough to Know for Yourself what you Got To Do en wat je aan iemand hebt.

Teminste dat is wat ik eruit heb gehaald.

What Do You Think About This Quote?

Have a Wonderfull Day, Girl♡

PicsArt_07-18-02.20.16

picsart_06-24-10-45-16

 

13-1

2016-07-07-13-40-56

8 thoughts on “No.84|Tea Time|Yeah! Silence is Powerfull!|Morning Quote| PepT@lk|Morning Vibe: Cold Water°

Geef een reactie

