#Cocktail Time with Miss B./Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#No. 87 |Cocktail Time: It’s Friday! Mijn Greatest Moments van dit week♡|Morning Quote: Your Blessings No One Can Take Them Away!| Friday Vibe!

 

PicsArt_09-16-09.48.48.png

2016-08-09-18-13-18

Its FridΛy, Girl!

14095867_1775166222759431_1082988697044025006_n

Yasssssssss! Finally! Nog one time richting school work or stage come girl! Effe doorzetten! En als je al vrij bent! Gurl Gurl Gurl! Youre Lucky! N’-Joy!

This morning heb ik meer lucky. Ik mocht lekker in bed blijven! Ben  wel lekker op tijd wakker en zit nu lekker te nippen van mijn cocktail. Hihihi Just kidding! Ik heb gekozen voor een kleine kopje thee beacause girl it’s hot! But i can’t skip my tea! Nadat ik dit heb gepost ga ik nog even genieten van mijn lange ochtend. En daarna is het get dressed because there are things that i got to do.

So yes! It’s a new day! And we have to live it whitout negativity! Yes! Welke gedachten die we hebben dat ons meer down maakt dan happy die moeten skippen! So, Geen zin? Maak zin, Come on girl pick yourself up! Get Dressed! Voel je je niet zo lekker? Don’t worry take a paracetamol en zit lekker in het zonnetje het zal je goed doen. Teleurgesteld in hoe jou day  yesterday is verlopen? Girl, don’t worry make today a better day then yesterday! We beginnen een beetje anders today. Ik ga een paar van de vele hoogtepunten met jullie delen. Anders wordt het te lang Hihihi. Kijken jullie mee?

Miss B Greatest Moments van de Afgelopen week!

So this week heb ik een paar dingen gedaan die ik leuk vond.

Kijken jullie mee?

#Selfieness

Yes! Onderweg weer leuke selfies gemaakt! We hebben altijd de grootste lol onderweg naar school en kletsen er op los! And off course behoort het maken van een selfies tot mijn leuke momenten van this week!

 

“Voor Jou Mammie!”

2016-09-15-19-32-10

Er ging  geen dag voorbij deze afgelopen lente en zomer dat ik geen madeliefje van mijn kleine blinkie heb gekregen. Elke bloemetje heeft een reden  erachter en die noemt hij dan op voordat hij die aan mij  overhandigd hihih! Echt so Cute!

En ook this one had dus een reden:

“Mama deze is omdat ik zoveel van je hou en omdat ik zo blij ben dat je meedoet met Flash Mob. En omdat  jullie  zoveel leuke dingen doen met mij.” Dus deze is voor jou en papa. Hihihihi echt een schatje!

“A Promise To Myself”

2016-09-15-19-14-17

Ik heb mezelf beloofd om ergens deze week op een bankje heerlijk in het zonnetje. So, I did! Deze boek heb ik uitgekozen om te lezen.

Het was heerlijk! Yes! Als je jezelf iets beloofd moet je het nakomen ook, of niet?

Naam het boek: Typisch Jij!

 In dit boek worden er zeven vrouwentypen beschreven:

“Mommy Dear”  “Passion Diva” “Leading Lady” “Brave Sis” “Serene Soul” “Miss Feel Good” & “Loving Ally

Het is een leuke boek met interesssante stukjes. Leuk om te lezen als je wilt kijken welke van de zeven het meest bij je past. Een echte GirlBoek!

Schrijfsters:

Anja Beerpool, Petra van Hartskamp & Elvira Out

“Knutsel Timeeeee!”

We hebben lekker geknutseld je hebt ze vast ook wel gezien bij de Albert Heijn. Ook ik moest er aan geloven mister en ik zijn ermee aan de slag geweest en dat was het eindresultaat(Zie Links).

Het was heel gezellig! Lekkere pizza erbij en knutselen maar!

“Tekenen Met Binkie”

Yes! We hebben samen weer heerlijk getekent. Zowel moeder en zoon is dol op tekenen en dus behoort dit ook zeker tot mijn leuke momenten van deze week. Yesss! Hij was erg blij met zijn tekeningen. Mams zet je ze op je blog? Zei hij dan trots. Nou bij deze here they are!

2016-09-15-19-28-11

“Training Flash Mob”

picsart_09-14-10-41-59

And Offcourse onze training voor de Flash Mob! Ook daar heb ik van binkie in zijn danskleding met zijn knuffel want  die moest perse ook mee een foto van gemaakt.

Het was reuze leuk! Wat hebben we genoten! En  het liedje waarop we de Flash Mob gaan doen is van Justin Timberlake.

Kun jij raden welk liedje?

“We Eat The Cake”

So Yes Girl, We hadden yesterday ook nog heerlijke taartjes gekocht eentje van chocola en de ander van slagroom. Delicious! Lekker met zijn drietjes alles op gegeten en gekeken naar en leuke film.

Helaas geen picz! De taart was te lekker Hihihih Next Time!

“Yes, Love It!”

2016-09-15-19-13-31

So Yes! Dit behoort ook tot iets dat ik defenitly leuk vond this week! Ik koop normaal mijn agenda’s bij de Bruna. Maar dit keer zag ik deze bij de Action  deze agenda met leuke lay out maar vooral fijne blaadjes om op te schrijven en ruim qua schrijfruimte. (Ik schrijf nogal groot) Dus ik dacht: “why not?!?” Ik hou van schrijven en mijn dingen moeten tot in de puntjes georganiseerd zijn want ik hou van structuur. Je snapt dus wel dat zo’n agenda mij dan he-le-maal happy maakt! Hihihih.

“Mah Favorite Vlog off This Week!”

Yes! Zoals julie weten is zij one of mah favorite vloggers! Ohww Yeah! Ik hou van haar humor (ik ben ook zo).

We hebben the same age en dezelfde kijk op dingen.

Het zijn dus ook de dingen die ze doet en zegt  in this vlog dat maakt dat ze voor this week ook in de dingen valt die ik leuk vond this week!

picsart_06-19-11-26-58

Friday Vibe°

Yes Girl! A Great Thought to close this week! Remind this:

14202587_1781223662153687_7913197523527681000_n

 

Yes Girl! Enjoy your Blessings! En zoals deze Quote het zegt:

Yes ! Nobody maar dan ook Nobody Has The Power To Stop what you’ve been Blessed with!

Laten we vooral genieten van onze blessings ! Yes je werk, je loved ones, je talenten, je mooie kostbare momenten met je dierbaren en je mooie hart!

download-3

picsart_06-24-10-45-16

Have A Nice Weekend!

See U Monday?

PicsArt_07-07-02.02.33

13 thoughts on “#No. 87 |Cocktail Time: It’s Friday! Mijn Greatest Moments van dit week♡|Morning Quote: Your Blessings No One Can Take Them Away!| Friday Vibe!

Geef een reactie

