Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.88 |Tea T@lk| YEAH! MorningQuote|PepT@lk| Morning Vibe

 

picsart_09-18-10-52-21

 

Morning Strong Lady

 It’s Monday!°

Are u ready? 2016-09-16-19-50-16Come on  Girlll you have to be…

Make yourself some breakfast, a cup off tea or a very strong black coffee to wake up that spirit! We have a nice week to face! Ohw Yeah!

So Yes! Get ready girl! Weet je al wat je aan gaat doen? Uhmm ik nog niet maar als ik kijk naar de weer buiten dan denk ik dat ik ga voor iets comfi maar toch een beetje nice. Because we have to look nice, right? And when you look nice you feel good! 

Ik hoop dat je een great weekend achter de rug hebt gehad. I did! Let’s check out our Morning Quote!

picsart_06-19-11-26-58

So Yes! Het is zeker een hele leuke Quote! En toen ik deze Quote zag kon ik mezelf er zo in vinden. images-10Ik ben very happy with mah life that i have with mah boys! The Young Lady That I am Today is something that i have to be happy about! And you Girl! You have to be happy with yourself the person that you become and the lifestyle that your living! So Yesss, ik ben very happy met wie ik ben en wie ik ben geworden tot nu toe. I’m a good person, Wife, Mother And Friend and Daughter  and i’m glad that i’m myself! Weet je? We zeggen dit niet vaak genoeg tegen onszelf ! Hoe lang is het geleden dat je dit naar jezelf toe hebt geuit? Ik ben blij met wie ik ben en de leven die ik leid. Ben jij blij met wie je bent en het leven die je leidt? Zeg het dan hardop tegen jezelf! There is so many things that you can be happy about when you look ath yourself.  We are not perfect and  we wi”ll never be. And yes we can change a couple things in our personality and our life but we are doing a great job so far! 

The next point dat mij heel erg heeft aangesproken van dit Quote is:

I Don’t Try to Be What I am Not! 

Yesssss! We moeten onszelf zijn en vechten om dat ook te blijven. Yes, vechten want let’s be honest het is een strijd sometimes want soms kun je meegesleept worden en dingen doen dat  so not you is. Especially als je nog niet compleet erachter bent wie je bent. Soms zijn mensen zo druk bezig met hoe ze overkomen dat ze vergeten te leven! Wees wie jij bént en hoe je overkomt moet  NOT your main focus zijn.  Sterker nog je moet er totaal niet mee bezig zijn! And The most important one is:

 I Don’t Try to impress anybody I Am Me.

2016-09-16-19-51-29

 

Yes! Het zou toch top zijn dat je dat met zo’n confidence kunt zeggen? En ik denk the same way: 

This is Me & I’M Just Fine 

images-9

Ik denk zeker dat als je zo over jezelf denkt en zo naar jezelf kijkt dat je net als een sterke rots bent.  Je bent niet makkelijk uit je balans te halen een rots kun je toch ook niet verschuiven, right?! (If you know what i mean.) Je hebt een sterke fundament and the chance dat iemand je meesleept of dat je jezelf anders voor moet doet wordt dan je bent of dat je jezelf kwijtraakt wordt dan uiteindelijk:  0,0. (nul komma nul) Het is toch heerlijk als we dit tegen onszelf kunnen zeggen, nietwaar? It’s very important to be Happy with who we are! En dat we able  zijn om een paar positieve dingen van onszelf te benoemen die we nice vinden van onze eigen persoonlijkheid/karakter.

Laten we deze week beginnen extra thankfull zijn voor wie we zijn the way that we live our lives So far! 

Have A Nice Week!

Let’s Make this Week A Great One!

images-71
picsart_06-24-10-45-16

images-47

☆☆☆☆☆☆

picsart_09-18-11-12-54

7 thoughts on “No.88 |Tea T@lk| YEAH! MorningQuote|PepT@lk| Morning Vibe

Geef een reactie

