Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.89 Tea T@lk|Power smile!|Morning Quote & Mah Morning Vibe°

picsart_09-18-10-52-21

Morning Dear♡

PicsArt_08-11-11.35.50

2016-09-16-19-51-29

Ik hoop dat je lekker hebt geslapen en dat je ready bent this second day off this week. So Yes, ik ben een soort van ready… Moet nog helemaal in komen this morning, je kent het wel.  Tien keer draaien voordat je je bed uitkomt, things die je op je to do list hebt staan om te doen die door je hoofd heen blijft spoken and off course the part waarop je actually over moet aan tot actie! Yep..and that last part is a kind of my struggle right now! LOL.  Ik weet dat ik mijn bed uit moet maar ik stel het steeds uit.

Zullen we gaan kijken naar the Quote van this morning?

 

picsart_06-19-11-26-58

14317459_1788511678091552_6563401336001258801_n

PicsArt_09-19-07.13.11.png

This is the Quote die ik heb uitgekozen. Yes ik vond deze Quote a good one. We hebben het hier weleens over gehad. Maar toen ik naar Noami ’s face keek herkende ik mezelf. Die smile en die blik en die kracht dat ze uitstraalt is onbeschrijfbaar! Kijk dan, vind je dat ook niet? En desondanks deze foto probably  niet echt voor deze Quote gemaakt is they did a nice job to choose this pic for this Quote, Right? That’s for sure. Weet je? Als je door veel challenges gaat in life it will grows you. We life and we learn but we grow also. En op het moment zelf dat je door die moeilijke momenten gaat is het painfull en breekt het je. But after that you wi’ll notice a difference. Je komt er sterker uit… Je krijgt meer inzicht in hoe je dingen aan moet pakken voor the next time. En je weet definitly waarop je moet opletten. Sommige dingen ben je dankbaar dat je ze meemaakt omdat je anders het nooit had geleerd of nooit was gegroeit of had kunnen ontdekken hoe strong je bent. De meeste challenges zijn vaak afkomstig van het handelen van anderen. Althans bij mij wel. En ik heb er zoveel van geleerd. Mensen kunnen heel tricky zijn en ook degene die je al toegang tot je leven hebt gegeven moet je goed in de gaten houden. Klinkt heel wantrouwend i know.. Maar vaak als mensen dingen doen bij anderen dan doen ze het ooit ook met jou.. it happends to me en niet zo lang geleden ook! Maar wat het ook is dat we meemaken weet dat the challenges die je hebt door moeten maken je laat groeien en je meer inzicht geeft.  Zie  deze als een tool die je verder in je lezen zult helpen.  Ath some point you wi’ll be able om dingen al van ver te zien  aankomen. Omdat je het al hebt meegemaakt. Yes! Je zult sommige dingen op tijd signaleren en je kunt op tijd voor ze afwijken. Als je een route al kent dan weet je wat je kunt verwachten, nietwaar?  Je weet precies waar er bepaalde paaltjes staan en waar er drempels zijn. En hoe hard je mag rijden. En zo is het ook met dingen die je  hebt meegemaakt op sommige terreinen.  

Ooit zul je ook zo’n smile als Naomi hebben of maybe heb je hem al!

Een smile van:

Come On Darling I can Handle You!

Of een smile van:

“Sweetheart ik had je al lang door.”

Lessons in life makes us stronger, smart and it will make us grow. Is het leuk om mee te maken? Off course not! But since we have no choice in wat we allemaal op ons pad kunnen krijgen moeten we kijken wat we ervan hebben geleerd.  So yes, Girlz deze Quote and especially the power smile die deze vrouw uitstraalt maak dat ik deze Quote for this morning moest uitkiezen. Kijk naar jezelf today en kijk hoeveel je tot nu toe hebt geleerd en ook al zijn we nog jong en jij maybe nog iets jonger dan ik we moeten nog veel meer leren. But one thing is for sure: We zijn meer gegroeit ten opzichte van vorig jaar. En elke challenge heeft ons sterker gemaakt en desondanks het ons innerlijk wat in ons breekt… It will also build us up in a certain way.  So Yes, Everything that we have been true grows us and we will understand life better and we can deal better with situations and people. We weten dan ook wat voor soort mensen we moeten vermijden en hoe we sommige dingen moeten aanpakken, waar reageer je op en waar gebruik je je silence mode en weet jij voor jezelf wat je gaat doen. Je kijk veranderdt en je zult dingen op een higher level aanpakken. Maybe snap je nu niet helemaal waar ik het over heb but one day you will reach that point. You will…

Ik wens je a very Nice Day!

Let’s don’t repeat the same mistakes or choices. Be aware. A learn from what you have been True…

images-47

picsart_06-24-10-45-16


picsart_09-18-11-12-54

 

10 thoughts on “No.89 Tea T@lk|Power smile!|Morning Quote & Mah Morning Vibe°

Geef een reactie

