Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No°90|Tea Time|DO You Give REAL Quality?|WeesPositief is Back,Yayy! Morning Quote |Morning Vibe°

picsart_09-18-10-48-48

2016-08-09-18-13-18

picsart_09-19-07-13-11

Morningggggggg! 2016-09-16-19-44-25Hello Lady, Ik hoop dat je lekker hebt geslapen. It’s a New Day Yay! I’m a Little Bit Late Today.. Woensdagochtend is altijd extra druk en kort omdat binkie maar een halve schoolday heeft. So Yes! This morning liep ik door de stad. Ik was alvast aan het gluren in de showcases. Wat zag ik weer van die leuke outfits in de etalages voor this Fall and Winter! Ben jij benieuwd wat ik allemaal heb gezien? Standby voor een aparte artikel hierover! So Yes, het was een hectische morning! Wat hadden wij gisterenmiddag genoten, zeg! We hadden training voor The Flash Mob en mijn één van mijn jeugdvriendinnen die ging ook mee met haar zoontje. Wat hadden we lol! Daarna lekker naar Mc Donald’s geweest. Ik had zo’n zin in die Maestro Chicken! OMG. (Yes, Girl het smaakte delicious!) Afterwards gingen we naar de speeltuin en de kids hebben lekker gespeeld en wij hadden as always heerlijk gekletst. Dus zo was mijn day yesterday! Ik hoop dat ook jij een leuke dag hebt gehad gisteren! Genoeg gebabbeld!

Zullen we naar The Morning Quote van this morning gaan kijken?

WELCOME BACK°

We Missed You, Girl!

WEESPOSITIEF♡ = Back!

Yayyyyyy! Onze Blog Collega is Back! Wat was ik blij toen ik haar reactie kreeg yesterday waarbij ze aankondigde dat ze terug is! Girl how are u doing? Ik was steeds op je blog gaan kijken of je terug was en dus toen jij me yesterday tijdens onze Tea T@lk mij een berichtje stuurde was ik heeeeel Happy! So yes, Dear Welcome Back! En ik denk dat ik dat wel namens ons allemaal als je Blog collega’s mag zeggen.♡Ik kijk er naar uit om je posts weer te lezen! En voor jou die haar nog niet volgt check haar blog out!

—-> http://weespositief.wordpress.com/ <—-

picsart_06-19-11-26-58

 

Dit is de Morning Quote die ik heb uitgekozen this morning: Y.E.S.!

images-41

Weet je? Toen ik deze Qoute zag moest ik hem uitkiezen voor today! Because Girl! Yes:

QUALITY MATTERS!

We weten allemaal wel wat Quality means. Het is iets geven, doen of kopen van Good Quality! Off Course is mijn focus niet op spullen die je kunt kopen. Mijn Main Focus this morning is op:

THE QUALITY THAT YOU GIVE!

Yes! The Quality That we give in every single thing that we do. En daar hoort afwasssen en andere huishoudelijke taken even niet bij LOL! Off course is het van belangrijk dat we onze huishoudelijk taken goed uitvoeren maar ook dat is nu even niet mijn Focus. Elke rol die we moeten vervullen moeten we dat on a high Quality leveren. Betekent dat we nu ineens de lat heel erg hoog gaan zetten en teveel van onszelf gaan eisen? NO! Maar we proberen dat datgene dat we doen met veel liefde, inzet, eerljkheid/oprechtheid en toewijding. En als je een partner hebt of a boyfriend dan geef je hem ook the best you, right? Maar nu komt het: Op het gebied van Trouw zijn, Je liefde  hem naar toe en Eerlijkheid. Je geeft hem : REAL QUALITY.

Als je al moeder bent geef je je kind  ook the best off you, right? Niet alleen kadootjes. NO! Maar je tijd, liefde,  oprechte interesse en je bent er altijd voor ze alles wat je doet komt uit je hart. Elke moment dat je met ze door brengt doe je met Good Quality! Maar nu komt het:

The Quote zegt:

Even When No One is Looking!

En dat is het kern van deze Quote! When no one is looking. Vaak wilt men dingen doen of goed overkomen om een goede indruk te maken. Ze doen zich anders voor terwijl het behind the scene heel anders aan toe gaat. En dus is er van  the REAL Quality geen sprake.  Als je alleen om anderen te imponeren of om goed over te komen “Quality” geeft. Maar dat je behind the scene’s different bent, no sorry maar dat is geen Real Quality. (I’m just saying). A good Quality geef je vanuit je hart. Omdat het voor jou zelf belangrijk is. We leven in a world waarin iedereen aan het perfecte plaatje wilt voldoen. Maar meestal in the eye off the public. Luister wat mijn 7 year old son tegen me zei.

Mijn zoontje zei tegen mij vorig jaar: “Mama de juf doet alleen lief wanneer alle papa’s en mama’s er zijn, wanneer jullie weg gaan dan veranderd ze. “

Ik was not surprised! Want als Pedagogisch Medewerker zag ik dit helaas maar al te vaak gebeuren.

Collega’s deden heel lief met de kids en zodra de ouders weg waren was het like: Ja Daaag! Altijd dat uitgebreid staan zwaaien en afscheid nemen ik heb er geen tijd voor! Ik heb nog meer te doen.

En denk ik: Tja.. I get it.. dat je nog meer te doen hebt..maar waarom geef je het niet gewoon aan bij de ouders? Waarom mee staan doen and act like you Care?!? Why all that Fakeness?!? (Stand by Soon een artikel in It’s Mah Feeling! Fakeness!)

So, dit nieuwe schooljaar kwam mijn binkie uit school en zonder dat ik kon vragen hoe het was zei hij:

“Mama mijn twee nieuwe juffen zijn echt lief! Ook als de papa’s en mama’s weg zijn blijven ze net zo lief!”  Ze doen niet nep net zoals de andere juf.

(Ik heb haar naam uit privacy niet genoemd. Off course noemt hij ze wel bij naam.)

So Yes, Girl! Dat is pas Real Quality!  Zelfs als de ouders er niet zijn doen de juffen topwerk! Yes, Even when no one is looking! Zijn ze lief with the kids.

Is Your’e Friendship Based On Real Quality?

En off course  is het ook with the Friendships that you got. Geef jij je vriendin REAL Quality?

Het is defenitly something to think about. In vriendschappen is dit heel erg belangrijk. Real Quality means dat ook als je vriendin er niet bij is that you got her back. Yes! En niet alleen wanneer het  uitkomt. Vaak wordt de term gebruikt: She’s My Bestie! Maar vaak blijkt het in praktijk niet echt zo te zijn. In de acties is niets van te merken. Seriously. Echt Real Quality means dat je real bent in wat je voelt. Als je niet echt dat gevoel hebt dat jullie besties zijn then don’t say it. Easy, Right? En het belangrijkste is dat als je dingen hoort over je vriendin terwijl je haar goed kent dingen te corrigeren in plaats te doen alsof je neus bloedt?  Real Quality in a Friendship is to be there 100%  not 50%.

Real Quality is Defend You Friend Based on wat je weet van haar when she is not there to defend her self!

Er is een difference tussen partijdig zijn en voor iemand opkomen omdat je niet achter leugens staat maar voor de waarheid.

So Yes Girl! Dit was dus the Quote.

Als wij onze kinderen goed behandelen ook in privè, onze partner ons kan vertrouwen wanneer hij er niet is, wij de juffen en meesters kunnen vertrouwen voor het goed behandelen en lief zijn voor onze kids en we een goede vriendin zijn ook als onze vriendin er niet bij is en oprecht zijn in het elkaar benoemen tot bestie of beste vriendin en onze werk on a onest way uitvoeren dan spreken we van:

REAL QUALITY°

Yes It Means Give The Best Off  You  Even When No one is Looking!

Laten we vastbesloten zijn om Real Quality te blijven geven. And even when people are not giving us the 100% Quality that we Deserve Don’t Give up 2!  Keep Give The  Good Quality! But just don’t waste your time on People that doesn’t appreciate your’e 100% Quality!!

Don’t waste a Second!

Laten we de beste Quality geven aan onze ware en oprechte vriendin(nen), loved ones, vriendje/partner, kid(s), collega’s en degene die waarmee toevertrouwd worden.

Have A Nice Day, Girl!

images-71

picsart_06-24-10-45-16

 

images-47

☆☆☆☆☆☆

picsart_09-18-11-12-54

 

 

 

 

 

12 thoughts on “No°90|Tea Time|DO You Give REAL Quality?|WeesPositief is Back,Yayy! Morning Quote |Morning Vibe°

  1. Yesssss ik ben ook opgelucht om te horen dat je kindje ja tegen je zei! Pfff ja soms beseffen we het niet maar het is heel belangrijk om het aan ze te vragen. ThnQ you Sweetie voor je reactie. Ik waardeer het enorm!! Dikke knuffel!

    Like

  2. Helemaal eens met het vriendschap gedeelte. Tegenwoordig heeft iedereen het zogenaamd zo “druk”, maar wat is druk zijn nou precies? No one is really too busy to meet up…you’re either a priority or not. Ik ben ook heel snel klaar met mensen tegenwoordig die je alleen contacteren als het hen uitkomt of als ze iets van je nodig hebben of nog erger..als ze een update over jouw leven willen. Ik heb zoiets van..if you want to know you should’ve been there from the get-go! Anyways, leuke blog en ik volg je nu ook. Dankje voor je comments op mn blog xxxxx Jey.

    Liked by 1 persoon

  3. Hey Girl!!!
    ThnQ voor je reactie en voor het volgen van mijn Blog😄!
    Geen dank lieffie echt graag gedaan! 😙 Yesssssss Girl! Exactly! Ik ben het 100% met je eens! Vaak zit er bij mensen iets achter. Bijna nooit is het oprecht of met een goede motivatie zonder of zonder dat er iets achter zit. En inderdaad zelfs als men je uits vraagt hoor je al op de manier dat het gevraagd wordt dat ze iets probreren te weten… So Yes! En inderdaad zoals je zegt als je er was from the start dan had je het definitly geweten. It’s pretty sad dat the Quality achteruit is gegaan. Seriously…But you know girl..zo te horen ben jij net zo alert en bewust als ik en als je dit eenmaal door hebt hoe mensen zijn dan is het easy to separate Quality from Kwantiteit you know what i mean?
    Have a Beautifull Sunday, Girl!😙
    Big Hug, Miss B.💋

    Liked by 1 persoon

  4. 😄 ThnX Dear!😙😙😙Ohw bay the way ik ben opzoek naar nog 1 gastblogger voor de winactie.🎉 Mocht je het leuk vinden om mee te doen dan kun je Tea time No.94 Lezen daar staat hoe het gaat. Het enige wat je moet doen een een Quote opsturen die je mooi vindt en een klein stukje erbij schrijven. En dan schrijf ik aan de hand van de door jou geschreven stukje een Peptalk. Als jou artikel de meeste likes krijgt van de lezers van win je een Kado samengesteld door mij ter celebration van mijn 100ste Tea Time a.s. Donderdag.😀😀😀 Je mag zelf bepalen welke Quote en wat je schrijft. Kijk maar of je het wat vindt. Maar ik zou je graag willen vragen of ik het uiterlijk voor 18.00 kan ontvangen. Want ik maak straks de gastbloggers bekend. Er is nog maar one spot over kijk maar goed of je het leuk vindt om mee te doen?
    Mijn mail: bellamyzblogzthingz@gmail.com

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

