Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea T@lk With Miss B|Yes, i’m very Late Today I’m Sorry Dear|”Morning”Quote PepT@lk|”Morning” Vibe

 

 

picsart_09-18-10-52-21

 

2016-08-09-18-13-18

2016-09-16-19-50-16

Hey Dear! Yesss.. I know i know i’m late today! Sorry, Girl! Maar ik ging this morning met mijn hubbie boodschappen doen. So yes, Het was een drukke ochtend weer.. Ik hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad en dat je een nice day had @ school and work yesterday. So yes, ik zal het babbelen maar kort houden want ik ben al late! Lol. Zullen we afsrpeken dat als ik later ben dan normaal dat je alvast weet dat mijn post iets na twaalf online komt? (Nee ik ga er geen gewoonte van maken. I promise!) Maar soms dan panic ik in the morning en dan denk ik oeiii ik moest allang al posten Hihihi! Ik denk dat ik met dit afspraak a little bit relaxer zal zijn. ” Just A little Bit” want ik ben best perfectionistisch**Zucht**…

Ik wens je nog veel suc6 girl met everything dat op je to do list staat voor today! Let’s check out our “Morning” Quote.(Want morning is het definitly niet meer!) There we goooooo!

 

picsart_06-19-11-26-58

download-2

Yessss! Girl Hier issie dan deze Quote heb ik uitgekozen! We willen allemaal heel graag sommige dingen hebben in onze leven. Het is normaal en we hebben the right om wensen te hebben voor onszelf. Maar soms kunnen we volgens deze Quote iets zodanig pushen terwijl het very clear is dat het niets gaat worden of dat het er gewoon er niet in zit. In ieder geval not the way that we have it in mind.

Alles wat we uitkiezen, spullen, kleren, vriendinnen, hobbies etc hebben we heel zorgvuldig over nagedacht. At least i did! Soms wil je iets heel graag maar no matter how hard we try lukt het ons niet. Soms moeten we inderdaad de raad nemen van deze Quote. Als iets niet gaat dan gaat het niet. Yes!

“We definitly can’t Force Pieces That Don’t Fit.”

picsart_09-19-07-13-11

Als je een droom voor ogen hebt en het lukt na jaren proberen nog niet maybe is het time to try something else of om te accepteren dat het niet gaat.  Ik denk persoonlijk ook dat focussen op één iets je kans ontneemt om andere ways and opportunities te bedenken. En soms denk ik ook dat focussen op iemand waarvan de interesse niet wederzijds is ook a waste of time is at some point. Je loopt iemand anders mis. Het kan in de relationele sfeer zijn maar het kan ook op vriendschappelijke gebied zijn. Soms vind je iemand heel leuk gezien jullie the same interesses hebben. Maar voelt de persoon die klik helaas niet met jou. Het forceren van iets zal uiteindelijk niet het gewenste resultaat hebben. En je wordt er ook niet bepaald happy van.

Let me Share Something with You°

Ik weet nog toen ik een bepaalde dansgroep voor ogen had waar ik deel uit wou maken. Dat ik al het andere dat me werd aangeboden links liet liggen. Ik ben iemand dat als ik iets wil ik daarvoor ga en dan ik heb ik  gewoon geen oog voor niets anders.

But anyways..Soms goed om doelgericht te zijn en te focussen om je wilt maar het kan je ook de das om doen. Je werkt jezelf tegen en zit jezelf in de weg. Ik heb today geleerd dat ik niet alles kan krijgen dat ik wil en ook al zet ik mezelf voor de 1000% in zal het niet always zal dat enough zijn.

It’s Time To Let Go…

So Yes! Soms heb je een klik met iemand en vindt je iemand geweldig om deel te maken in je leven. Je zult hetl euk vinden dat die persoon ook deel uit maakt van je vriendenkring.. Maar dan merk je met de tijd dat die persoon niet is wie je dacht. Je blijft hoop houden en je blijft proberen maar steeds wordt het duidelijker dat het niet zal worden als je eerste instantie in mind had. Je ontdekt dat jullie niet on the same level zijn.Het is jammer but that  the Reality.

Er zijn dingen die nu eenmaal niet gaan in life and we can’t force it. En als jij waarde hecht aan betrouwbaarheid, eerlijkheid en die persoon vindt maybe gezelligheid en andere dingen hoog in haar prioriteit list heeft staan dan gaat het niet werken. En dat heb ik nu ook ingezien. Ik hou van transparant en weten wat ik aan iemand hebt. En als ik 100 % achter je staat en jij niet en het wordt elke keer opnieuw duidelijk dat jij geen 100 % geeft dan is it time to make big decisions for yourself. Soms moeten we onszelf erbij neerleggen. En stop force things.. Sometimes is time to let go and move on…

Ben jij ook iemand dat 100% voor iets gaat dat je heel graag wilt?

Have A Nice Day!

images-57

 

picsart_06-24-10-45-16

images-47

☆☆☆

picsart_09-18-11-12-54

 

Geef een reactie

