Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

#No. 92 Tea T@lk|Have High Standards| It Can Knock You Down But Stand up, Fix Your Make Up & Keep Walking!|PepT@lk| Morning Vibe

picsart_09-24-05-38-56

Morning Darling

It’s Monday!

Are u ready?

It’s Monday! There We Go!2016-09-16-19-50-16 Again!

Of ik ready ben? Uhmm.. a kind off.. ik kon moeilijk mijn warme nest uit. Ik had zo’n heerlijk weekend maar tegelijktijd is this week ook heel leuk! I have Fun and Great things to do! Ik sta te poppelen. So Yes! I’m Almost ready!

Ik hoop dat ook jij een fijne weekend achter de rug hebt gehad en dat je “ready” bent net als ik to face this week! This is the Morning Quote die ik heb uitgekozen Tadaaaa!

Ik hoop dat je een great weekend achter de rug hebt gehad. I did!


PicsArt_06-19-11.26.58


images-52

Let’s Start this week with our Head & Standards High! Yes Girl!

It’s a Great Quote om deze week mee te beginnen vind je niet?

Keep your head up! Come Girl! Come On! We got this! Vanaf today we gonna keep our : Heels, Head & Standards High! Yeah!

It’s Monday ! Today is a start of a new week! Een nieuwe week waarop je ready moet zijn. 13754479_1763837260558994_5063306949488287281_nYes! Your’e mindset moet On Top zijn! Laat alles achter je alles waar je niets aan hebt.

Start and a new chapter this week dat is de message van deze Quote. In this life you have to be strong. It ain’t easy but it isn’t impossible neigter, Right? Bij opstakels kun je vallen but here is the thing: You have to always Stand Up Fix your Clothes And Keep Walking!

Sometimes we have to regain stength. Mentally. Net als je een grote schoonmaak houdt in je huis moet je dat soms ook doen in je leven. Sometimes you have to look around you and see what you can throw away. We have to. Want waarom zou je vasthouden aan things waar je niets meer aan hebt, right? En zo is het ook in ons leven. Soms moet je kijken wat anders kan of het nou de manier waarop in het leven staat, je lifestyle of mensen die je  hebt toegelaten in je leven. Yes! Girl Girl Girl Sometimes we need to do that. Als je merkt dat je too much hebt then you can handle of dat peeps in your life meer leed dan vreugde brengen dan is het goed om alles even eens goed onder de loep te nemen and clean up a little bit. Otherwise there wi’ll be things that will keep holding us back. And we don’t want that don’t we? 

In dit leven moeten we strong zijn.

“Er geen tijd om huilend in een hoekje te blijven zitten. Je kunt kapot zijn don’t get me wrong. En even alles eens goed eruit laten door een goed potje te huilen but after that you have to pick yourself up. Gooi die tissues weg! And fix your’e make up! You know what i mean! Blijf niet met doorlopende mascara rondlopen to show anybody that you cried!” 

Because let me tell you the most people don’t care! Because if they care They wouldn’t hurt you in the first place.

That’s the way that i see it.

And Keep your Standard High:

Always Give and Go voor Quality. Remember what we talk about a couple of days ago: Er is nergens waar staat dat we het moeten doen met kwantiteit!


You Deserve Better, I Deserve better.


If their are people in our live that’s not from good Quality and they don’t have nothing great to offer like things that build you as a person and they can’t give you the level off trust that everybody deserve. It’s time to clean up. Yes! Waarom moeten we genoegen nemen of vast blijven houden aan mensen die niet real zijn, betrouwbaar of echt om je geven? En niet met woorden maar met Acties! Yes! We all can spit words… Maar menen we wat we zeggen?!?!? That’s something to think about.


 “Keep Your Standards High


Yes We Have To! You deserve better! I deserve better!images Wat heb je aan een vriendschap waar je steeds moet twijfelen of het real is? Mijn moeder zei tegen mij laatst:”Mijn Kind dat is geen echte vriendschap. Dat doe je gewoon niet als je echte vrienden bent. Je verdient beter.” And she’s right! I DoEn dit geldt niet alleen met de mensen in ons leven maar ook de dingen die we dagelijks doen.Wat heb je aan een baan waar je met tegenzin naar toe gaat? If you don’t like the job do something about it! We vergeten dat dingen niet perse op een bepaalde manier moeten gaan in ons leven. If we don’t like where we stand in our lives we need to do something about it. Ik weet waar ik nu staat. De opruiming heb ik al gedaan en het voelt verlossend. Jij ook? Als jij op dit moment tevreden bent met alles in je leven en met de mensen die je de beste spot hebt gegeven in je leven then i’m very happy for you, girl! Keep it that way! Yes! But Remember: Keep your Standards High!  En niet omdat je jezelf all that voelt because we ain’t. We zijn allemaal gelijk. Maar meer omdat iedereen the best of the best verdient! Niemand verdient minder jij en ik ook niet…


picsart_06-19-11-20-281


So it’s a New week let’s Start it with High Standards! New Goals! Laten we onszelf het beste van het beste geven from this week forward. En dan heb ik het niet  alleen over materïele zaken maar ik heb het ook over de mensen die we blijven tolereren in ons leven. Soms is er een begin en soms is er een einde. En zoals ze zeggen er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan en maybe is de tijd van gaan nu aangebroken. It’s time to move on!



It’s  100% or Nothing!


We have Clean our lives up. To be able to make space for better things and peoples in our lives. Let’s move on. Sometimes it isn’t worth it to keep pushing something.

If you give your all 100% en jij krijgt maar 50% in return ? Girl! No-No-No that’s not right! Keep your standards high! It’s 100% or nothing! Neem niet genoegen met minder because you also got the Right to receive the best! En daarmee bedoel ik geen gezelligheid or presents. Ik bedoel things that you can’t buy:

Like Trust, Loyality, Honesty

                                                              just-sayin-girl-slides1-870x490

Heb jij al a New Goal for This New Week? Yes I Have! 


                        picsart_06-24-10-45-16


Have A Nice Week! Let’s Rock This Week Yeah!

 

 

 

images-47

picsart_09-18-11-12-54

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 thoughts on “#No. 92 Tea T@lk|Have High Standards| It Can Knock You Down But Stand up, Fix Your Make Up & Keep Walking!|PepT@lk| Morning Vibe

  1. Hey Mariska Dear! Ja dat is ze zeker! Ik ben haar echt heel dankbaar voor wat ze me allemaal heeft geleerd. Inderdaad dear we’ll said! Aan Junk hebben we echt helemaal nothing💯%! 😄 ThnQ for reading en je reactie ik waardeer het enorm, girl!

    Big Hug!💋💋

    Like

Geef een reactie

