Nieuwe Topics

No.93 Tea Time|Get It,Girl! It’s Now or Never!|Morning Quote|PepT@lk|Morning Vibe Tuesday°

 

picsart_09-24-05-38-56

download

G♡♡dMorninggg!

Het is Dinsdag! Ik heb een drukke planning today but again a fun one! So yes, today is de laatste training voor : The Flash Mob ! Yeah! So Yes, Ik zit nu al met een dilemma want wat doe ik aan tomorrow voor de Flash Mob? Je weet hoe wij als ladies zijn.. heel moeilijk denken en doen. Eerst Tachtig keer omkleden om dan uiteindelijk toch the first outfit te dragen. So yes real girl-struggles! Girl, je weet er vast alles van! Hihih. Ik neem nu een kijkje in mijn agenda en ik ben blij met wat ik allemaal zie. Alleen maar dingen die ik sta te poppelen om te doen.! Wat wil ik nog meer, right? Heb jij het weleens gehad dat je agenda kijkt en dan bij jezelf denkt: Hmm.. That’ s not so bad week ethol! Anyways ik klets weer eens te veel op deze vroege ochtend! Ik wens je a Supergreat Day toe! Zullen we even kijken naar de morning Quote?


picsart_06-19-11-26-58


Girl! Yes This the Quote die ik heb uitgekozen..Tadaaaaa!

We Can Get Everything

That We Want!

0f1a340ac89698bae93e94d277fb902f

“But If This is What we Want Then We Have to Start This Journey Today!”


It’s Now or Never!


images-44Soms kunnen we de neiging hebben om dingen uit te stellen. We kunnen daar verschillende redenen voor hebben. Soms doet er zich een perfecte aanbod voor waar je soms gewoon ervoor moet gaan. En je kans grijpen! Because sommige dingen doen zich niet meer voor. At Least de kans is very small.

“Het is niet het Goede Moment”

Yep..Soms kan dat de reden zijn dat we of geen actie ondernemen of dat we iets afslaan of uitstellen. Maar bestaat er wel een “Goede Moment”?

Je kunt wachten op het goede moment. But sometimes bestaat er geen goede moment. At least.. it doesn’t come on his own. So, That’s Right!

We have to Create the best moment

It’s now or never.

Off course, kunnen we niet als een kip zonder kop van alles gaan den zonder een goed plan. Het laatstee wat je wilt is dat je  later on tegen jezelf zegt: “Damn! Had ik maar deze kans gepakt! Of hoe zou het zijn If I?”  Yesss, that’s the point.  Je kunt er later vreselijk van balen dat je die kans niet hebt gegrepen. Sometimes wehave to realize: That’s It’s Now Or Never ! So, Girl Just think about it… I have a lot to think about. Als jij op dit moment met zo’n dillema zit met jezelf om de tafel en bekijk your opties. Neem in ieder geval goed je tijd om er over na te denken. Kijk naar de voor en nadelen en ga na voor jezelf wat je doet twijfelen en wat je precies tegenhoudt.

Sla een aanbod nooit meteen af! Dat moeten we niet doen. Vraag denk tijden bekijk alle mogelijke opties en scenario’s. Als het iets is dat je HEEL GRAAG wilt tenminste. En maak dan je defenitieve beslissing. Dat weet je tenminste dat je echt goed maar dan ook heel goed erover hebt nagedacht! Nietwaar?

Have A Nice Day! Let’s Make It a Great One!

So yes! Dit was de Morning Quote van This Morning.

The second day off this new week is begonnen ik wens je een fijne dag today. Maybe ben je al @ work of onderweg of moet je nu net als ik jezelf ready maken for this new day.. Of heb je dit pas later op een rustig momentje kunnen lezen? In that case hoop ik dat je een great day hebt gehad!

See U Tommorow @ our Next Tea Time?

I Hope So…

images-43

 


picsart_06-24-10-45-16


So, Girl! Ik  ga nu opstaan om te kijken what i’m gonna wear this Morning.  En wat ik ga dragen voor the Flash Mob dat zie ik gewoon op de dag zelf wel. Ken jij deze nieuwe song al van Jordin Sparks?

images-47

☆☆☆☆

picsart_09-18-11-12-54

 

Geef een reactie

