Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.95 Tea Time |Dear, Stress Let’s Break Up|PepT@lk|Mah Morning Vibe°

picsart_09-24-05-38-56

 

2016-08-09-18-13-18

 

Morning Gorgeous! How are u Doing Girl? 2016-09-16-19-51-29Ik wens je veel succes met the things dat je op planning hebt staan voor today! You can do it, Girl!

We verwelkomen donderdag this morning, snel hè? So Yes! Nog 1 day en het is weekend! Yeah! Ik hoop dat je er zin in hebt today. Het waait als een gek buiten maar gelukkig geen regen! Echt Herfstweer. Today wordt het lekker naar de sportschool with mah Boo! Heerlijk! Anyways…

Zullen we gaan kijken naar de Morning Quote? Yeah come on!

picsart_06-19-11-26-58

Yeah! We have to Take It Easy!images-2

Maybe ben jij This Morning al aan het stressen voor alles wat je today of binnenkort moet gaan doen.

Een belangrijke presentatie, een schoolproject waarin je aan moet werken, spreekbeurt die je hebt voor de klas of maybe dat je moet gaan afrijden soon! Wat het ook is the message van this Morning Quote is nice !It reminds us to stay calm & to exactly to Take it Easy!

Wij ladies zijn vaak the biggest stresskippen (Ik tenminste wel) LoL! So, the message van deze Quote is great! We have to Take It Easy! Mannen zijn zo relax en er zijn (believe it or not) sommige van ons die ook zo relax attitude hebben. Nou, ik ben er defenitly niet één van! Lol! Pff echt petje af! Mah boo moet me dat toch eens leren! Hihihi.Let Me Tell you something: Pff ik had dat een paar weken terug..

Ik weet niet van jullie maar ik ben zo’n iemand dat als ik dingen moet doen waar ik tegenop zie ik echt zo over kan stressen! Seriously! And the funny thing is… that no matter how much ik mezelf ook druk maak ik het uiteindelijk toch moet doen! So, does it makes any sence to Stress?!? Nope , I don’t think So! Toen ik deze Quote las werd ik er weer aan herinnert dat ik dit definitly moet doen especially als het gaat om dingen die ik moet doen wanneer ik er super tegenop zie.

So  Yes! Soms heb  je van die momenten dat je hoofd bijna ontploft van de dingen die je moet doen. So yes, we have to remind this Quote! Take it Easy. But Really honestly Girl dat is makkelijker gezegd dan gedaan off course!  Ik denk dat het alles goed of perfect willen doen en alles zeer gestructeerd willen laten lopen het moeilijker maakt om rustig aan te doen.

Ik ben van karakter georganiseerd, ik hou van structuur en dat alles op orde verloopt. maar toch ben ik niet zo van uitgebreide schema’s hoor.images-25 Je weet wel om: 09.00 uur doe we dit …om 10.00 doen we zo.. Nope girl!  Alleen de sleeptime van binkie. Ik heb wel routines dat wel maar niet gebonden aan een specifieke tijdstip. But anyways…In alles wat ik doe wil ik wel dat het tot in de puntjes goed verloopt geen detail gaat aan me voorbij.

Ik heb atijd een plan B. Plan and just in case Plan B. doesn’t work out dan heb ik Plan C. Zo ben ik gewoon… Het is meegenomen als je dat hebt. Maar het kan ook tegen je werken. Yeah! It can be very stressfull sometimes. Maybe you can relate with me. Maar girl als Miss B. tegen iets op ziet! Pfffff .. horrible. And sometimes we have to learn that we can use that energy for something else. Ik kan daar dan zo chagarijnig over worden tot dat het achter de rug is. But if it is the right way?

No dear, it ain’t.

Want hoe hoog of laag we ook springen en hoe tegenop we er ook zien. We got to do what we got to after all.

So yes Girl, let’s try to take it easy. Be relaxed! En sla jezelf er doorheen.

Onszelf helemaal crazy maken heeft geeft zin!

Het is beter om onszelf mentaal voor te bereiden. En het maar op ons af te laten komen.

Laten we stap voor stap die To Do list afmaken. Het kan dingen zijn die je moet regelen op het gebied van dingen die je moet regelen. Het kan opdrachten zijn van school.

We have to go true it anyways. So, Let’s TRY to Keep Calm! Lol.

Yes TRY want je weet hoe wij zijn!

So Yes Girl Let’s Try! Let’s do what we gotta to. And keep Our Emotions Together!

Ben jij ook een Stresskip net als Miss B°?

Of sluit jij meer aan in de Relax mode net als de Boys?

 

Have A Nice Stressloos  Day!

Don’t forget to check out The Tea Time van yesterday voor de win actie!

images-10

picsart_06-24-10-45-16

images

picsart_09-18-11-12-54

10 thoughts on “No.95 Tea Time |Dear, Stress Let’s Break Up|PepT@lk|Mah Morning Vibe°

Geef een reactie

