Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

No.96|Cocktail Time!|Honeypie A Message For You Girl!|It’s Friday Yeah!|Friday Vibe| Je kunt nog meedoen voor de Winactie! *Zie Tea Time #94.

 

picsart_09-22-11-53-11

images

PicsArt_09-30-09.39.18.pngLaten we de Cocktails uit de kast halen and the high heels the nice dresses uit de kast trekken! Because it’s Friday!!!! Yayyy! Nee? Ben ik te vroeg?!? Hahahaha okay dan! Your’e right, eerst school, werk en stage. Maar zeg eens eerlijk..Is het niet heerlijk dat we over een paar uurtjes weer richting de weekend vibe gaan? Heerlijk family time, leuke dingen doen en ontspannen! Can’t wait! So yes, Het is vrijdag een nieuwe en de leukste dag in de week als je het aan mij vraagt. We hebben afgelopen woensdag The Flash Mob gedaan het was geweldig! Helaas heb ik geen foto’s kunnen maken want mijn telefoon besloot doodleuk in coma te raken en nooit meer bij te komen. Yes! It’s out off order! Kei balen maar goed gelukig stuur ik alles wat betreft foto’s door naar mijn tablet dus ik ben geen enkel foto kwijtgeraakt. Gelukkig lucky me! Dus dat wordt dus soon een nieuwe telefoon aanschaffen. De mensen vonden het leuk! En binkie stond in de spotlight toen hij ging freestylen want er was een stukje dat je dan zelf iets kon dansen en hij werd gefilmd  tijdens zijn Hip Hop Moves door 1 van de regionale zenders echt supergaaf vond hij dat! We zijn opnieuw gevraagd om mee te doen dat kregen we te horen we verzamelden na de Flashmob. Dus dat wordt weer leukjes! Flash Mob is definitly een great ervaring als je van dansen houdt. Het is een stukje acteren want niemand mag merken dat je in het openbaar zult gaan optreden. Je moet dan dus echt heel onopvallend zijn net als iedereen gewoon je ding doen. En dat is best moeilijk. Je moet echt goed weten wanneer je op moet komen. Toen we klaar waren met de Flash Mob verdwenen we  even onopvallend als toen we opkwamen. De mensen keken ons echt aan zo van huh?!? Waar gaan die nou heen?  Via een ander route liepen we allemaal verspreid van elkaar terug naar Binkie’s danschool. Wij gingen verder door alsof er niets is gebeurd. Toen we met the Danscrew bijeen kwamen hoorden we later van de Directeur dat ze het geweldig vonden. Mission compleet dus! Een sweet memory erbij voor Binkie! Hij straalde echt helemaal en dat maakte alles helemaal goed nadat hij flink een paar weken terug op zijn hartje is getrapt. Het vulde ons met veel Joy om hem zo happy te zien. Voordat ik verder ga met the morning Quote wil ik nog even een message schrijven voor Mah Girl! We waren in een gesprek op app en konden deze gesprek dus helaas niet afmaken.

Dus bij deze:


Honeypie a Message For You Girl!


picsart_09-29-09-59-07

Honeypie als je dit leest this morning girl that’s why you didn’t hear from me yesterday. Ik had gelukkig nog net die ene voice message voor je kunnen sturen maar dan snap je nu waarom je niets hebt gehoord. Nee, your girl was niet in de pan gevallen tijdens het koken! Hahahaha. Die Phone besloot gewoon uit te checken. Zomaar ineens uit gegaan en niet meer aangegaan.**Zucht**

 But don’t worry Honeypie we kletsen snel verder on app. I’m back on app soon! Soon! Hang on, Girl! Miss you♡

picsart_09-18-11-12-54

So Girl! Waar waren we net gebleven… In ieder geval het komt goed met die telefoon. Voordeel: Ik kan een nieuwe telefoon uitkiezen yayyyy! En ik ga je niet wijsmaken dat ik dat nou niet leuk vind! Hahaha Okay That’s enough!  Genoeg gebabbeld!

The Morning Quote There we Goooooo!


picsart_06-19-11-26-58


The Morning Quote hier issie dan: images-68Funny right? Een heerlijke Funny Thema na al die serieuze Thema’s van de afgelopen twee weken. De reden dat ik deze Quote hebt uitgekozen is eigenlijk omdat ik moest denken aan mijn strange taste. Soms eet ik in het weekend the most crazy things! Alles behalve the standaard ontbijt. Ik heb weleens doodleuk chips naar binnen zitten werken. Why? Just because. En ik had een keer en hele reep pure chocola gegeten in plaats van brood ofzo. Maar the most crazy thing was toch echt, ik weet zeker dat je me nu 100% crazy noemt: wedges aardappelen! Yessss, i know i know. Homemade wedges met pesto hmmmm en hamburger. Ik had er gewoon zo’n in en ik wou a crazy memory maken met mah kleine binkie. Hubbie deed niet mee die had zoiets van you are crazy woman!  LOL! Binkie die vond het echt een feestje! En binkie vond het geweldig!

 Hij zei:” Is niet echt gezond hè? Mams? Alleen maar brood enzo wordt je ook moe van! Je bent echt een coole mama! ” Nou hey daar doe ik het voor! Hahahah. Off course is one in a while hoor! images

Maar het is wel leuk om even gek te doen. Effe friet/wedges eten in de ochtend lekker gek doen! Haahahah! Maar er hing een prijskaartje aan. Het was echt heel zwaar voor mijn maag en ik werd er misselijk van. Ik startte mijn dag totaal niet lekker. En leerde die dag waarom er sommige dingen niet te eten zijn in de ochtend! Lol! Typisch ik met me: “Maar waarom moet ik perse brood eten of crackers? Wie zegt dat het perse die dingen moet zijn?” Vroeg ik mezelf voor deze actie af.  Nou, I know better know! Je wordt kei misselijk that’s why! Hubbie lag helemaal in een deuk; Told you So, Hoorde ik… Hahah.


Mah Question to you Girl:

Wat is The Most Crazy Thing dat jij in the Morning hebt Gegeten?!? Hihihi, Tell Me.


Reminder:

Winactie! GastBlogger Tijdens Tea Time With Miss B. Next Week!

Je kunt tot a.s. Zondagavond aanmelden als Gastblogger, Come on Girl!

Doe mee, it’s Fun!

En maak kans een op Nice Cadeau! Ter celebration van onze 100ste Tea Time with Miss B.♡

See You Monday? I Hope So! Enjoy Your Weekend Dear!

 

images-80

 

picsart_09-18-11-12-54

10 thoughts on “No.96|Cocktail Time!|Honeypie A Message For You Girl!|It’s Friday Yeah!|Friday Vibe| Je kunt nog meedoen voor de Winactie! *Zie Tea Time #94.

  1. Je bent niet de enige die er niet vies van is om zoiets in de ochtend te eten. Voor mij is wat dat betreft niets te gek 🙂 Ik vind het soms heerlijk om een stamppot van de vorige dag als ontbijt te verorberen. Maar ander voedsel gaat er ook met gemak in 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Girl!😀 ja toch ? Nou dat vind ik dus nou ook hihihi En heel gek maar het smaakt dan ook nog eens extra lekker! 😊😊
    Happy om te horen van jullie dat ik niet de only one ben! ThnQ for sharing Dear & voor je reactie!😙😙😙
    Hugz, Miss B.

    Like

Geef een reactie

