Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

OPROEP! Miss B zoekt nog steeds GastBloggers voor de komende Week For The Tea Time Special°|Doe je Mee,Girl?|Gastbloggers Zoektocht voor Winactie (Closed°)

 

De komende week hebben we:

picsart_09-28-06-17-42i.v.m. De 100ste Tea Time!

2016-09-16-19-50-16

Sw♡♡tHearts

Ik mis nog gastbloggers voor the Morning Quote.

Het enige wat je hoeft te doen is een stukje schrijven bij the Morning Quote. Je kiest een Morning Quote die jij mooi vindt en je schrijft er een stukje bij, hoe lang of hoe kort hij wordt is up to you girl! Maak hem helemaal naar jou eigen stijl en wensen.  Aan de hand  van de door jou geschreven Morning Quote schrijf ik dan The PepT@lk en zo stellen we saampjes onze Tea Moment samen en dan plaats ik hem dan tijdens onze Tea time de komende week.  De artikelen worden in dezelfde volgorde gepost zoals ik ze in mijn mail heb ontvangen.

Yayyyyyy!

Jou Quote en de door jou geschreven stuk mail je dan naar:

bellamyzblogzthingz@gmail.com

Doe je mee? Wat Cool!

Je kunt dan kans maken op een mooie door mij samengestelde Gift! De lezers zullen door middel van hun likes op de artikel van elke Gastbloggers bepalen wie the winner is! Want degene met de Meeste likes heeft gewonnen!

Onze Tea Time Special with the Results  zal later in de avond zijn on Monday om 2o.00 zodat ik alle Likes die binnen zijn gekomen op de Artikelen van de Gastbloggers kan  Meetellen!

Why Pas MondayNight?!?

Ik wil ieder Gastblogger een eerlijke kans geven dat hun stukje gelezen te wordt. Especially for degastblogger van Friday You know? Ik zal die weekend dan ook niets posten zodat de kans blijft dat de laatste Time van Friday gelezen wordt en niet overschaduwd wordt door al het andere dat ik er dan boven op post that’s not Fair.

En gezien het al kouder begint te worden kunnen we best eens een kopje thee in de Avond drinken nietwaar?

So Yes..

Ik zal dan a.s. Maandagavond 

Tijdens onze Tea Time Special No.102 : Om 20.00 uur  de winnaar bekend maken!

Doe je mee? I Really Hope so…

Je kunt tot morgenavond dus Till Sunday jou stukje voor The Morning Quote opsturen!

picsart_09-18-11-12-54

 

 

 

23 thoughts on “OPROEP! Miss B zoekt nog steeds GastBloggers voor de komende Week For The Tea Time Special°|Doe je Mee,Girl?|Gastbloggers Zoektocht voor Winactie (Closed°)

  1. Wat een super tof initiatief!! Ik ga meedoen!! Dus ik moet een morning quote zoeken en wat tekst erbij 🙂 zal ik doen!! Xx 💕💕

    Liked by 1 persoon

  2. Hahahahahaha Yeaaaah Mission Complete! 😂😂😂😂hahaha just kidding Dear Gemeen ben ik he😜😝😝😜😝😜😝😂?! Wou je effe plagen!
    Dikke knuffel Girl! Darling it’s a joke! Jij Bent zeker een van de gastbloggers Next Week! Whoooooot Whooooot🎊😎🎊😎🎊

    Liked by 1 persoon

  3. Hello lovely, you’re beautiful, keep shining, i’m following your blog, can’t wait for more, i have to learn your language though hehe.. xoxox, Shaunz

    Liked by 1 persoon

  4. Awhhh So Sweet, Shaunz! ThnQ Dear for this very nice Comment!😙😙 ThnQ For Following my Blog! Yess i’m from the netherlands. So i’m write Dutch. I have to practice to write my post in English maybe in the future.😀😀😀 I hope you understands it a litlle bit i wi’ll try to write english.😙

    Have a nice Sunday Dear! 💕💋💕💕
    Big Hug Miss B.

    Like

  5. You’re welcome hun, with practice you will pick up English, i’ve been to Amsterdam, i was there last year September and i loved it, can’t wait to visit again. I understand some of it haha.. Hugs, Shaunz

    Liked by 1 persoon

  6. Hey Girl! Yes indeed! I have to pratice but i’m so afraid that i can’t express mah feelings as i would do in dutch… that’s my fair. And off course that my english wi’ll terrible wrong. Because right know i’m writing exactly the way that wi’ll say it in dutch. But i have no idea if it’s written in the right order. Hihihi you know what? I gonna do something crazy LOL i wi’ll write a post in english this week and let me know what you think. Alright?
    I’m glad that you like Holland It’s a nice country. Especially Amsterdam. Rotterdam is a great city to did you go there?

    Liked by 1 persoon

  7. See i understood you perfectly, you just need a bit more work but i know what you’re saying. Ok write it and i’ll give you my feedback..No i didn’t go to Rotterdam, maybe i should next time..:)

    Liked by 1 persoon

  8. Yay! I’m very glad to know that you understood me.. Yes.. i wi’ll! Deal!😀🎉
    ThnQ Dear i appreciate that!😙

    Yeah! Rotterdam is Definitly a City that it’s worth it to go. It’s have a different vibe from Amsterdam. What i like from Rotterdam is that it is has a Great Vibe not to busy but not Quiet! Omg😂😂😂 I hope that you know what i mean hahaha! But you wi’ll see for yourself when you visit Rotterdam🎉🎊

    Like

Geef een reactie

