Nieuwe Topics/TEA TIME!!!!!

Tea Time Speciale Medeling: The GuestBloggers Are..

picsart_10-02-02-49-52

PicsArt_09-30-10.31.33.png

Ola Dear! It’s Crazy Right?! Tea Time on SundayNight?

 

Ik wens je een fijne zondagavond en nu het koud begint te worden is een kopje thee rond dit tijdstip ook niet mis… dus wie weet!

But ayways zoals beloofd zal ik tonight bekend maken wie de Guestbloggers zijn tijdens onze Tea Time momenten de komende week.!

So,that’s what i gonna do right now..

picsart_10-02-01-20-28 De namen  van deze Great Bloggers staan precies in the same volgorde als toen ik ze per mail hebt ontvangen. Dat betekent dat The kick off wordt gedaan door:

My Journey on Monday°

LifeStyleByMuslima on Tuesday°

Me, Myself & Cocktails on Wednesday°

Iszzysworld on Thursday°

And on Friday hebben we off course onze Cocktail Time On Friday with Miss B.So, yes with This Great  bloggers♡ i wi’ll have our Tea Times This Week!

I wanna Thank you Girlz that you wanna to be a guestbloggers this week for The Morning Quotes.

Ik heb er zin in. Op basis van wat zij hebben geschreven maak ik de Pept@lk (indien nodig) en kies ik een leuk liedje uit zo dat wordt kei leuk!

Your Likes Are Very important This Week!

Okay.. Let Me Explain why…

Één van deze gastbloggers zullen uiteindelijk  uitgekozen worden als  de winaar van Tea Time with Miss B.! Yes! En nu komt het..

Ik zal de winaar niet uitkiezen. Nee.. Maar jullie als lezers zullen dat dus gaan bepalen. Hoe? Door middel van de aantal likes van jullie op hun artikel.

The Guestblogger with The Most Likes op de door hun geschreven Morning Quote die  is the winner!

Yay!°

De winaar zal een Cadeau die samen is gesteld door mij winnen.

Dit Cadeau zal de winnaar dan eind November ontvangen.  

Ik wil mijn tijd ervoor nemen om het zo speciaal mogelijk te maken and dus it wi’ll take a little bit time voordat je hem ontvangt.

So Yes! De Gastblogger met de meeste Likes van jullie op hun artikel die heeft gewonnen!

Don’t worry Girl er zullen soon weer meerdere winacties zijn!

Dit was het dan weer!

See you tommorrow tijdens onze week:

picsart_09-28-06-17-42

&

picsart_10-02-01-03-16

images-47

picsart_09-18-11-12-54

11 thoughts on “Tea Time Speciale Medeling: The GuestBloggers Are..

Geef een reactie

